hei yksinäiset, mitä teette nyt sunnuntaina?
Viikonloput on jotenkin tyhjiä ja tylsiä etenkin näin korona-aikaan. Itse vaan luen kirjaa, siivoan ehkä, selaan AV:ä...
Kommentit (9)
Roikun netissä kunnes telkkarista tulee jotain mitä jaksaa katsoa. Työttömälle se on samaa joka päivä vuodesta toiseen. Niin apaattista että välillä on pakko juoda unohdus edes hetkeksi helpottamaan. Tätä vielä jotkut kadehti että työttömillä menee niin hyvin. Joo niin hyvin että mietin aivan liikaa itsaria.
Kirjan luvun ja siivoamisen lisäksi voisin työntää kesäkupritsaa pimppaan. Sillä saa paikat sopivasti venymään.
Ap
Kävin aamulla lenkillä ja nyt lämmitän ruokaa. Katselen telkkaria ja päivällä uudelleen lenkille. Viihdyn itekseen ja välillä jotain pientä leiponut jotta kahvin kanssa saisi hyvää. Ei ongelmaa yksin olossa muutenkin reissaan itekseen ja tykkään tulla ja mennä.
Ei sunnuntai sinällään poikkea mun normaalista päivästä mitenkään.
Tänään ajattelin käydä katsomassa live-urheilua ja suunnitelmissa on mennä sen jälkeen metsään kävelylle.
Loppuillan sitten istuskelen kotona, keittelen teetä, luen kirjaa ja katson amerikkalaista jalkapalloa.
Pesen pyykkiä, teen ruokaa ja aina välillä palstailen. Tänään käyn myös kirjastossa.
Kaupassa käyn hakemassa ruokatarvikkeita alkuviikon kalastusreissulle.
Olisin halunnut lähteä käymään Starbucksissa pumpkin spice latella ja kirjakaupassa pyörimässä, mutta eilen oli kamala ahmimiskohtaus pitkästä aikaa ja paino tänään +2kg joten en kehtaa/halua lähteä mihinkään. Niin läski, ruma ja etova olo.
Eli olen vaan kotona piilossa yksin ja surffailen netissä, katson Netflixiä/HBO:ta.
Teen käsitöitä. Katson tv:tä. Sytytän paljon kynttilöitä. Valmistan kaalilaatikkoa. Illalla luen.
Masennun aina viikonloppuisin jos en saa aamusta päivää käyntiin. Ja tänään kävi juuri niin. Tollotan tylsää ohjelmaa televisiosta, surffaan netissä, en saa mitään aikaiseksi.
Opiskelen, jotta voin vaihtaa työpaikkaa parempaan.