Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muulla yksinäisellä sinkulla tunnetta että elämästä puuttuu tarkoitus?

Vierailija
19.09.2021 |

Itsestäni tuntuu tosi tyhjältä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta elämästä puuttuu pillu.

-sinkkumies 27v

Voit ostaa sen Kaalimadosta tai Hot Lipsistä.korjattu

Vierailija
22/33 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele mielenkiintoinen ammatti . Toteuta itseäsi ruikuttamisen sijaan. Nauti elämästäsi. Joku luuseriäijä. Ei tee sinun elämääsi yhtään paremmaksi. Päinvastoin. Olette yhdessä toisilinne riesa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kyllä. Se asia mitä olen jo pitkään toivonut eniten elämältä on parisuhde ja oma perhe.

Harmi että se ei tunnu olevan mahdollista saavuttaa kun koko elämä mennyt ilman mitään kunnollista pitkää parisuhdetta.

Vierailija
24/33 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen elämääni sinkkuna. Pitkään 18v olin avoliitossa ja erottiin 7v sitten. Pari lyhyttä suhdetta ollut mutta parempi itekseen olla. Viihdyn yksin ja voin tehdä omat ratkaisuni mitä haluan tehdä ja mihinkä matkustella. En hakemalla hae uutta pari suhdetta.

- sinkku M49

Vierailija
25/33 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä. En tosin tiedä johtuuko se niinkään sinkkuudestani vai enemmänkin siitä, että elämä ei mennyt niin kuin ajattelin - ei lähellekään. Nyt kun ikää alkaa olla niin sitä pohtii mistä löytää se intohimo ja nautinto tähän elämän toiseen puolikkaaseen. Nuorena oli terveyttä, toiveita ja tulevaisuus kaikilta osin avoin ja mahdollinen. Nyt olen tajunnut, että oikeastaan mikään unelma ei tule toteutumaan ja tätä samaa harmautta se on jatkossa jokainen päivä yksittäisiä poikkeuksia lukuun ottamatta. 

Varmasti olisi helpompaa jakaa tätä kaikkea toisen ihmisen kanssa, mutta sen pitäisi olla oikea ihminen ja hänen jakaa samat arvot ja samanlainen elämänkatsomus. Minäkin tällaisena ikisinkkuna en varmasti ole se helpoin kumppani kenellekään omine pinttyneine tapoineni ja rutiineineni. Olen mä silti ihan kiva  ja mukava. Ja olisihan se ankea, sateinen syysilta hieman vähemmän masentava, jos siinä kynttilänvalon alla olisi yhden sijasta kaksi.

Romanttinen ajatus tuo viimeinen lause, mutta parisuhteet on myös tappelua. Voit siis viettää aikasi itkien kynttilän valossa, kun toinen loukkasi sinua tai lähti kaljalle kavereiden kanssa. Tai, voisit kynttilän valossa suunnitella itsellesi jotain kivaa. Toinen ihminen ei välttämättä sitä tuo, ehkä hetkellisesti, mutta ei aina. Yritin tässä olla realistinen, jos se vähän auttaisi kipuiluun.

Aivan. Siksi yritin ilmaista itseäni konditionaalin muodossa. Ei mikään ole niin yksinkertaista kuin kuvittelee eikä mikään suju kuin siellä kuuluissa Strömsössä. Vaikka tunnistan elämän ja tässä tapauksessa parisuhteen realiteetit ja mahdollisuudet muuhunkin kuin siihen auvoisaan yhteiseloon niin en silti haluaisi ajatella jo etukäteen kovinkaan kyynisesti, koska koen, että sillä tavalla vain torpedoi omia mahdollisuuksiaan onneen - oli se miten todennäköistä tahansa. 

Eikä elämän tarvitsekaan koko ajan olla sitä onnea ja harmoniaa. Tylsäähän se sellainen olisi. Muutama kynttilähetki arkisten huolien vastapainoksi on mielestäni ihan hyvä suhde. Lisäksi mä olen ollut niin kauan yksin, että ei mulle tekisi mitenkään tiukkaa poistua huonosta suhteesta takaisin yksineloon. Sellaista kynnystä ei ole ja läheisriippuvaisuuden geeniä mulla ei myöskään ole.

Vierailija
26/33 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on.

En halua lapsia, enkä usko löytäväni koskaan miestä, koska olen vähän erikoinen. Lisäksi olen tosi nirso, ja mun mielestäni olisi väärin "tyytyä" johonkin mieheen (siis kurjasti tehty ihan sitä miestäkin kohtaan). Olen siis hyvin todennäköisesti koko elämäni yksin.

Mulle sisarukset ja vanhemmat ovat tosi tärkeitä, mutta heilläkin on omat elämänsä. Kavereilla myös omat miehet ja perheet. Loppujen lopuksi sinkkuihminen on maailmassa aika yksin (hyvässä ja pahassa).

Olen vapaaehtoistyöstä (+ palkkatyöstäkin), ja itseni kehittämisestä (esim. opiskelu avoimessa YO:ssa) löytänyt elämääni merkityksellisyyttä. Mutta sellainen pieni "kolo" sisimmässä kyllä on.

On tässä itsellisyydessä kyllä paljon positiivisiakin puolia, varsinkin vapaus tehdä tasan sitä mitä itse milloinkin haluan.

Vierailija
27/33 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sinkkumies 27v

Voit ostaa sen Kaalimadosta tai Hot Kipsistä.

Moni sanoo, että tuntuu kuin aito. Miten ne saa siihen sen lahnamaisen fiiliksen?

Vierailija
28/33 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sinkkumies 27v

Voit ostaa sen Kaalimadosta tai Hot Kipsistä.

Täältä löytyy apua suurimpaan hätään, sillä noilla puheilla ei ole paljon mahdollisuuksia kehenkään vähänkään fiksumpaan naiseen:

https://www.kaalimato.com/catalog/Fleshlight_c_120.html

Vierailija
29/33 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä näitä tilanteissa joissa valitetaan että on kurjaa, muttei myöskään yritetä tehdä asialle mitään. Esim liitytä tinderiin. Sen ymmärrän jos on treffaillut paljon ja sopivaa ei vaan tunnu löytyvän, mutta että ei edes yritä koska joku sanoi että tinder on panosovellus? Okei, kannattaisiko kuitenkin edes kokeilla, kyllä siellä jotkut on tositarkoituksellakin. Tuntosarvia kannattaa kyllä kehittää että osaa vähän välttää pettymyksiä, aina niitä ei kuitenkaan pysty täysin välttämään ja se vaan kuuluu elämään että pitää ottaa joskus riskejä jos haluaa jotain! Tiedän että kuulostan nyt piikikkäältä mutta itse olen ollut ihan samassa tilanteessa ja kokenut vaikeita asioita, mutta lopulta on lykästänyt. Ja vieressä on ollut tuttavia jotka valittaa kun on yksin, muttei tee yhtään mitään asialle, ja ovat kateellisia kun muut tekee. 

Vierailija
30/33 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskele mielenkiintoinen ammatti . Toteuta itseäsi ruikuttamisen sijaan. Nauti elämästäsi. Joku luuseriäijä. Ei tee sinun elämääsi yhtään paremmaksi. Päinvastoin. Olette yhdessä toisilinne riesa.

Samoin moni mies on onnellisempi sinkkuna kun ei tarvitse neuvotella kenenkään kanssa omasta ajan ja rahan käytöstä ja voi keskittyä juuri niihin asioihin kuten harrastuksiin, joista on itse kiinnostunut. Jos kaipaa sosiaalista elämää, niin voi panostaa ystävä- ja tuttavapiiriin ja sukulaisiinsa. Yksinasujan on helppo pitää asuntonsa siistinä ja tavarat oikeilla paikoilla ja jääkaapistakin löytyy juuri sitä ruokaa ja juomaa mitä sinne on hankkinut.

Vierailija
31/33 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kieltämättä. Viime vuosina on kirkastunut se todellisuus, että käyn töissä, jotta minulla on varaa asua työpaikkakunnallani, jotta voin käydä töissä.

Vierailija
32/33 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kieltämättä. Viime vuosina on kirkastunut se todellisuus, että käyn töissä, jotta minulla on varaa asua työpaikkakunnallani, jotta voin käydä töissä.

Niin totta. Tämän kierteen kun katkaisee niin elämä muuttuu jo isosti oikeaan suuntaan.

Vierailija
33/33 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kokenut parisuhteen kautta sitä että elämässä merkityksellisyys lisääntyisi, melkein päinvastoin. Kahden ihmisen keskittyminen toisiinsa vähentää monella tapaa osallisuutta muussa elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi