Loppu Putkosen diktatuurille!
Tiedätte mitä tarkoitan? Tehkää kaikkenne ja vapauttakaa puolueemme tuon Sirola-opiston kellokkaan ikeen alta!
Kommentit (20)
Häpeäksi koko puolueelle, höpöttellee ihan omiaan..
Putkosen pitkä käsi yltää tällekkin palstalle ja aloittaja tulee vielä katumaan rikoksiaan puoluetta vastaan ja se on varma se!
Onko Putkonen tosiasiallinen johtaja ja kaikki muu kulissia, miettikääpä sitäja sitä miten puolue on kasvanut Putkosen vaikutuksella. Oman oksan sahaajaille ei käy hyvin.
Putkonen tosiaan joutaisi jo eläkkeelle.
Se että se PR-haitta asettui vielä jopa ek-vaaleissa ehdolle oli irvokasta.
t. änkyräpersu
Putkonen on yksi Suomen taitavimpia poliittisia pelureita ja olisi puolueelta itsemurha erottaa hänet. Onko Putkosen vastustajat koskaan miettineet tätä?
Putkonen on yksi niistä harvoista kansanedustajaehdokkaista joilla on raiskaustuomio.
Onko Putkosella raiskaustuomiot, milloin....
Putkonen on tuomionsa kärsinyt joten pulinat pois! Kenelläpä meistä ei olis jotain nuoruuden hölmöilyjä tilillä.
Olen aina pitänyt Putkosta sarjakuva hahmona.... 🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Onko se oikeesti joku politiikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se oikeesti joku politiikko
On se, ja oikeen Purra tytön oikea käsi. 😂
Meillä oli lapsena se loru… hetkonen sanoi Putkonen ja pieraisi puhelimeen.
Mielummin loppu Putinin diktatuurille!
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli lapsena se loru… hetkonen sanoi Putkonen ja pieraisi puhelimeen.
Kiitos, olin unohtanut, päivän naurut.. 😄
Duuman vaalit kirjoitti:
Mitä? Ohjaileeko Putin Perussuomalaista puoluetta?
Vierailija kirjoitti:
Duuman vaalit kirjoitti:
Mitä? Ohjaileeko Putin Perussuomalaista puoluetta?
Näin minäkin tämän tulkitsen ja se on oltava totta, koska luin tämän juuri internetistä!
Putkonen horisee samoja jorinoita, mutta se näköjään heille välttää. Itkee välillä että tekisi vaikutuksen..
Taitaa olla Putkosen aika lopussa, kun puoluetoimiston kaaderit ei ole poistattaneet tätä ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Putkosen aika lopussa, kun puoluetoimiston kaaderit ei ole poistattaneet tätä ketjua.
Jep, sama juttu tapahtui Turtiaisen kanssa kun joutui epäsuosioon… ketjut eivät enää poistuneet. Lähtölaskenta on alkanut…
Eikös se ole kohta vanhainkoti kamaa..