Onneksi olen normituloinen enkä pääse tuonne iltalehtien verolistoille!!
Aivan varmasti näillä suurituloisilla "kaverit" lisääntyy kummasti. Ärsyttävin aika vuodesta kun vertaillaan että kuka tienasi ja kuinka paljon. Mua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa kuka oli maakunnan rikkain.
Mun mielestä kuitenkin kurjinta on se kun hehkutetaan rehvakkaasti myös näiden 18-29 vuotiaiden tuloja. Siinä sitten jotkut saattaa ajatella että enpä tiennytkään että rinnakkaisluokan "Lissulla" on näin kovat tulot, aletaan hieromaan kaveruutta. Siinä saa nuori valita kaveripiiriinsä pyrkivät erittäin tarkkaan, nyt kun on koko Suomen tiedossa että "Lissulta" löytyy mania.
Luulen että monet suurituloiset eivät haluaisi nimeään lehteen, mutta minkä sille voi kun ovat julkista tietoa.
Kommentit (3)
Itse en onneksi siellä ole, mutta mieheni on Päijät-Hämeen 500 suurituloisimman joukossa. Saan kuulla usein nälvintää puolitutuilta ja joskus jopa kavereilta. Harmittaa tuollaisten julkaisu. Kenelle noista on mitään iloa?
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 18:54"]
Itse en onneksi siellä ole, mutta mieheni on Päijät-Hämeen 500 suurituloisimman joukossa. Saan kuulla usein nälvintää puolitutuilta ja joskus jopa kavereilta. Harmittaa tuollaisten julkaisu. Kenelle noista on mitään iloa?
[/quote]
kateelliset saa jauhaa paskaa ja ruikuttaa...siinä se...
jep...