Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ranskassa siirrytty jo seuraavaan vaiheeseen: sinne tulossa Kiinan mallin mukainen kasvojentunnistusjärjestelmä julkisiin tiloihin

Vierailija
19.09.2021 |

Siitä siirrytäänkin sitten tulevaisuudessa kätevästi pakollisiin mikrosiruihin.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko yksi syy maskipakkoihin se, että kasvojentunnistusohjelmat opetettiin tunnistamaan ihmiset, vaikka he olisivat naamioituneita? Kiinassahan ne tunnistusjärjestelmät on jo niin tehokkaita

Chinese police use surveillance technology to identify people by their walking style

Software still works even if someone's face is covered or if they pretend to have a limp or hunch

https://www.independent.co.uk/news/world/asia/china-police-walking-gait…

Vierailija
2/45 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää miten toi toimii, kun jo itsepalvelu-passintarkastuksessa joutuu seisomaan aika pitkään hievahtamatta, että tunnistus toimisi. Aina ei ole edes toiminut, vaan joutuu menemään henk.koht. taklastukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Mitä sä pelkäät?

Vierailija
4/45 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kaavaillaan vihapuhe tutkaa, joka tunnistaa jopa vihaiset ajatukset. Hankkeen puuhanaisena toimii valtakunnansyyttäjä.

Vierailija
5/45 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuristusrengas kiristyy määkivän lammaslauman ympärillä. Muistakaa olla kiitollisia. Sen on vain teidän parhaaksenne. Siksi näitä turvallisuusjärjestelmiä teidän maksamilla verorahoilla luodaan.

Vierailija
6/45 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Mitä sä pelkäät?

Minulla ei ole mitään salattavaa! Isoveli tietää sen!!

Vierailija
7/45 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te luulette että tämä tulee päättymään? Kaaokseen ja anarkiaan? Ranskassa vastustus on jo suurta, ei ne istu siellä odottamassa seuraavaa käännettä.

Vierailija
8/45 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tulee Suomeenkin, viiveellä tosin. Muistakaa tää, kun lietsotte kahtiajakoa, haette jatkuvia rokotuksia ja haluatte lisää kontrollia turvallisuuden tunteen vuoksi. Tämä kaikki tapahtuu, koska osa oikein vaatii tätä.

Vierailija
9/45 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa kaavaillaan vihapuhe tutkaa, joka tunnistaa jopa vihaiset ajatukset. Hankkeen puuhanaisena toimii valtakunnansyyttäjä.

Oho, tuohan on jo tehokkaampi systeemi kuin Kiinassa! Pitääpä vähän varoa mitä ajattelee jos noin on.

Vierailija
10/45 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tulee Suomeenkin, viiveellä tosin. Muistakaa tää, kun lietsotte kahtiajakoa, haette jatkuvia rokotuksia ja haluatte lisää kontrollia turvallisuuden tunteen vuoksi. Tämä kaikki tapahtuu, koska osa oikein vaatii tätä.

Täällähän moni jo rukoilee: Ottakaa meiltä meidän perusoikeutemme pois, ottakaa käyttöön covid passi! Ottakaa perustuslaista pois kohta, jossa mm terveystiedot ovat ehdottoman salaisia. Ottakaa rakkaat päättäjät meidän perusoikeudet ja yksilön vapautemme pois meiltä! Näin rukoilevat suomalaiset tänä päivänä.

Vierailija
11/45 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa, kun minua valvotaan. Kuten tuo yksi puupää pääsi jo sanomaan ketjuun, eihän minulla ole mitään salattavaa. Ja Sanna on niin ihana ihminen, ja luotettava, että haluan kertoa kaikki salaisimmatkin toiveeni Sannalle.

Vierailija
12/45 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän moni jo rukoilee: Ottakaa meiltä meidän perusoikeutemme pois, ottakaa käyttöön covid passi! Ottakaa perustuslaista pois kohta, jossa mm terveystiedot ovat ehdottoman salaisia. Ottakaa rakkaat päättäjät meidän perusoikeudet ja yksilön vapautemme pois meiltä! Näin rukoilevat suomalaiset tänä päivänä.

Kukaan ole viemässä yhtään mitään. Ihmiset pelkää passia ja kasvojentunnistusta ilman mitään syytä. Kerro sä nyt, että mitä haittaa näistä on. Ne ei ole mitään sen kummempaa mitä nyt jo ei olisi käytössä.

Vierailija
13/45 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihanaa, kun minua valvotaan. Kuten tuo yksi puupää pääsi jo sanomaan ketjuun, eihän minulla ole mitään salattavaa. Ja Sanna on niin ihana ihminen, ja luotettava, että haluan kertoa kaikki salaisimmatkin toiveeni Sannalle.

No senkus kerrot, kuka estää? Luuletko sä, että susta ei olisi dataa jo pilvin pimein? Tunnistusjärjestelmät kehittyy ja se nyt vaan on kaikkien etu.

Vierailija
14/45 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ole viemässä yhtään mitään. Ihmiset pelkää passia ja kasvojentunnistusta ilman mitään syytä. Kerro sä nyt, että mitä haittaa näistä on. Ne ei ole mitään sen kummempaa mitä nyt jo ei olisi käytössä.

Nää luulee, että viranomaisia kiinnostaa heidän tekemisensä. Varmaan joku voimaantumisen tunne näille syntyy. Kukaan ei vie passilla mitään pois, ketään ei kiinnosta näitten naamataulu eikä terveystiedot. Saahan ne kuvitella toki niin, mutta ei näillä ole mitään selitystä pelolleen, kunhan jauhavat.

Vierailija
15/45 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foliohatut rulez.

Vierailija
16/45 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sulta nyt ollaan viemässä?

Vierailija
17/45 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No senkus kerrot, kuka estää? Luuletko sä, että susta ei olisi dataa jo pilvin pimein? Tunnistusjärjestelmät kehittyy ja se nyt vaan on kaikkien etu.

Oma tunnistusjärjestelmäni on niin kehittynyt, että pystyn tuosta sinun kommentista tunnistamaan millainen lammas olet jos sinun yksityisyytesi ei ole minkään arvoinen.

Vierailija
18/45 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma tunnistusjärjestelmäni on niin kehittynyt, että pystyn tuosta sinun kommentista tunnistamaan millainen lammas olet jos sinun yksityisyytesi ei ole minkään arvoinen.

Yksityisyyteni on minulle tärkeä. Sen sijaan en panikoidu tunnistusjärjestelmistä, ne ovat täysin ok. Rokotepassi minulla on, se ei ole minun yksityisyyttäni vaarantanut/vähentänyt lainkaan. Onko sulla matkustaessa passi? Onko sulla ajokortti? Kelakortti? Jos, niin kerro ihmeessä miksi ne eivät ole saatanasta? Lammas ei kyllä ole henkilö, joka ei pelkää varjoaankin vaan henkilö, joka näkee joka asiassa potentiaalisen uhan.

Vierailija
19/45 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityisyyteni on minulle tärkeä. Sen sijaan en panikoidu tunnistusjärjestelmistä, ne ovat täysin ok. Rokotepassi minulla on, se ei ole minun yksityisyyttäni vaarantanut/vähentänyt lainkaan. Onko sulla matkustaessa passi? Onko sulla ajokortti? Kelakortti? Jos, niin kerro ihmeessä miksi ne eivät ole saatanasta? Lammas ei kyllä ole henkilö, joka ei pelkää varjoaankin vaan henkilö, joka näkee joka asiassa potentiaalisen uhan.

No jos et ole lammas niin ajatuksenjuoksultasi olet ainakin täys pässi.

Vierailija
20/45 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos et ole lammas niin ajatuksenjuoksultasi olet ainakin täys pässi.

Kyllä se nyt olet sinä, joka puhuu paljon sanomatta mitään. Sä heität ilmoille salaliittoteorioita, puhut valvonnasta ja yksityisyyden menetyksestä täysin ilman perusteita.