Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko teillä menee laskuihin per kk?

Vierailija
03.11.2014 |

Poislukien siis asuntolaina, mahdollinen vastike tai vuokra.

Meillä menee 227,5€.
Sis. kotivakuutus, lapsen vakuutus, matkavakuutus, autovakuutus, autovero, vesi, sähkö, netti, puhelimet. Yllätyin siitä miten pieni summa tuo on.

Mites muilla?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä  meillä laskuja menee n. 2000 euroa yhteensä miehen kanssa; autolaina 450 e, , puhelimet (3)yht. 80 euro, , nettin. 35 eur/kk, hesari joka toinen kuukausin. 20 eur/kk, vesimaksu pelkästään n 70 euroa neljältä hengeltä, autoparkkimaksu 8 euroa, saunamaksu 10 euroa, vakuutukset n. 100 eur/kk, sitten tulee vielä mökin sähkö, jätemaksut, tiemaksut, kiinteistövero, lasten vakuutukset, minun tapaturmavakuutus, kotivakuutus, tarhamaksu, miehen lehtimaksu, satunnaisia terveyskeskusmaksuja (just maksoin hammaslääkärimaksun), matkakortti itselle, visalasku (lähinnä bensaa ostetaan sillä), ja kaikkea sellaista satunnaista... Tarhamaksu ja vakuutukset ja autolaina suurimmat.

Vierailija
22/26 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:33"]

Mihin noita vakuutuksia tarvitsee, kotivakuutuksen lisäksi? Matkavakuutus varmaan hoituu aina liiton, korttiyhtiön tms kautta.

[/quote]

Laaja kotivakuutus + tapaturmavakuutukset + pakollinen matkavakuutus(viisumi) + autossa täyskasko pakollinen (autolaina)

Ei ole tarvittu onneksi mitään vakuutuksia käyttää, mutta kyllä se sitten harmittaa jos ei ole. Ainoa josta tingin heti kun auto on maksettu, on täyskasko, koska itse voidaan halvalla maalauttaa ja itse korjata isommatkin jutut, niin aika turhalta tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee lähes kaikki rahat mitä tulee, mä ku oon nyt äitiyslomalla ja mies jäi työttömäks. Mitäs noita nyt on...
Vuokra 500
Lainat yht.450
Sähkö 45
Lapsia meillä asuu 4, ja viikon joka kuusta 7kpl. Sitte vielä 2muualla asuvaa elatettavaa ja yks täysikänen, joka työtön nyt ja tarvii apuamme myös välillä.

Vierailija
24/26 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 €.

Vierailija
25/26 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijana vuokran lisäksi riippuen kuukaudesta 50-200e

Vierailija
26/26 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinlasku, sähkölasku, kuukausikortti julkisiin, kassa/liittomaksu, vakuutukset yhteensä n. 120 euroa. Päälle vuokra, netti on taloyhtiössä maksuton. Muita kustannuksia tuottavat tietenkin ruoka, juoma, vaatteet, kosmetiikka yms. ostokset.