Varhaiskasvatuksen työntekijät, mikä on tuntipalkkanne?
Kerrothan myös työtehtäväsi (ammatti) ja ikäsi sekä työvuotesi.
Aloitan. Olen varhaiskasvatuksen esiopettaja, työaika 7h 40 min päivä ja tuntipalkka on 12€. Vastaan esiopetuksesta, ikä 46 ja työvuosia alalla 20.
Kommentit (48)
Tuntipalkallako nuo hommat tosiaan on? Olen kuvitellut kuukausipalkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kai kuukausipalkasta voi tuntipalkan laskea?
Minulla joku 25. Käyn töissä vain kahtena viikkona kuussa ja kaksi viikkoa olen saikulla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla joku 25. Käyn töissä vain kahtena viikkona kuussa ja kaksi viikkoa olen saikulla.
Hienoa! Ainoa järkevä vaihtoehto. Onnittelut.
Ei voi olla tuo 12e totta!
Tuntipalkka näkyy myös tilinauhassa vaikka siis kuukausipalkkalla ollaan.
Oletko yksityisellä? Täydet kokemuslisät ja korkein palkkavaatimusluokka sulla on eli 3.
Tuo ei voi pitää paikkaansa! Ellei tämä ole joku trolli tuntipalkoista?
Mulla opena matalin palkkavaatimusluokka 1 ja tuntipalkka olisko 15e? Kuukausipalkka brutto 2440e. Käteen alle 2000e.
AP. Ei pidä paikkaansa. Teen Seuralla keikkalaisena.
Tuntipalkat ovat muistaakseni lastenhoitajana 13,90 ja opettajana 14,90
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai kuukausipalkasta voi tuntipalkan laskea?
Ei voi suoraan. Eikö tuntipalkassa ole myös lomarahat yms korvaukset laskettuna? Onkohan siihen laskettu myös kokemuslisätkin?
Aloittaja ei valehtele.
Pölvästit...
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla tuo 12e totta!
Tuntipalkka näkyy myös tilinauhassa vaikka siis kuukausipalkkalla ollaan.
Oletko yksityisellä? Täydet kokemuslisät ja korkein palkkavaatimusluokka sulla on eli 3.
Tuo ei voi pitää paikkaansa! Ellei tämä ole joku trolli tuntipalkoista?Mulla opena matalin palkkavaatimusluokka 1 ja tuntipalkka olisko 15e? Kuukausipalkka brutto 2440e. Käteen alle 2000e.
No en sitten tiedä, tilinauhasta katsoin että 12. Kalleusluokka ei todella ole 3.
Työskentelen kunnallisessa varhaiskasvatusyksikössä varhaiskasvatusapulaisena. Palkka on 1800 euroa kuussa.
En jaksa tilinauhaa kurkkia, mutta bruttopalkkani 2550€/kk, työaika 7h39min/pvä ja varhaiskasvatuksen lh olen, työvuosia 16.
Eskarilisä on 60€ ja henk koht lisä 15€ ja vuosisidonnainen lisä 205€. Siinä on lisät. Peruspalkka 2500. Minulla näin. Ja on siis kaikki lisät mitä olla voi.
Esiope
Vierailija kirjoitti:
Eskarilisä on 60€ ja henk koht lisä 15€ ja vuosisidonnainen lisä 205€. Siinä on lisät. Peruspalkka 2500. Minulla näin. Ja on siis kaikki lisät mitä olla voi.
Esiope
Henkilökohtainen lisä 15!?!
😂
Vierailija kirjoitti:
Esiope
Mikä henk.koht lisä ja vuosisidonnainen lisä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EsiopeMikä henk.koht lisä ja vuosisidonnainen lisä?
Henkilökohtainen lisä on henkilökohtainen lisä ja vuosisidonnainen lisä on vuosisidonnainen lisä.
Vierailija kirjoitti:
Esiope
Eli verotettava tulosi on 2780. Ei se ole huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EsiopeEli verotettava tulosi on 2780. Ei se ole huono.
Onhan se nyt aivan paska tuosta työstä!
En tiedä. Varmaan 12€ tunti. Ikä 24.
Lähäri