Ärsyttää miesten yliseksuaalisuus
Heti alkuun. Pidän itsekin seksistä, mutta miesten JATKUVA seksin ympärillä pyörivä elämä ottaa jo päähän! Edes tavallinen kävelylenkki ei onnistu ilman, että mies tuijottaa jonkun naisen pehvaa tai kesällä ehdottaa pikapanoa pusikossa. Haluaisin joskus tehdä asioista ilman, että siihen jonkun mutkan kautta lisätään joku seksielementti.
Tämä havainto koskee siis useampaa poikaystävää, jonka kanssa olen heilastellut.
Kateellisena luen juttuja niistä naisista, joiden elämään on osunut matalammalla libidolla varustettu mies.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Tälläistä juuri tarkoitin, kun keskustelun aiheesta avasin. Mikään, siis mikään, ei riitä. Tänä aamuna oli seksiä, oikein hyvää sellaista. Molemmat tyytyväisiä. Myöhemmin alan puhumaan päivän muusta ohjelmasta x, y ja ö. Mies innostuu niistä kaikista, mutta lisää jokaiseen jollain tavalla seksin.
TÄMÄ ON SE mikä raivostuttaa! Mikään ei riitä.
Oma pää ei pysty tätä ymmärtämään, että miten se seksi on usealle miehelle niin kaiken muun peittävä asia.Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt netti kiinni ja mies tyytyväiseksi.
Kyllä 2-3 kertaa päivässä varmasti riittää.
Ja mulla mies, yli 60-vuotias joka arvostelee joka päivä naismeteorologit, lehdessä olevat naiset ja kaikki joita on tavannut.
Kertoo ketä voisi panna ja kuka on pantavan näköinen ja puheet on ihan roisia. Jopa kaikki tuttavanaiset. Ei jaksaisi kuunnella.
Itsellä halut lähtee ja inhottaa koko mies.
Kaikkien moukkamaisten junttien kanssa te elämäänne jaattekin. Hyi.
Pitää vissiin olla joku, yksin ei voi hetkeäkään olla. No, tuo on lopputulos sitten.
Jokainen teistä valittajista on itse valinnut olla tuollaisten kanssa. Ja olette nytkin kun valitatte heistä nettiin.
Fiksu ihminen valitsee fiksun kumppanin, koska vain fiksu saa fiksun. Fiksuuteen ehdottomasti kuuluvat myös käytöstavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheinta, jos tilanne on erityisen epäsopiva. Esim puhumassa itse puhelua jossa toinen jakaa huoltaan ja mies tulee hellästi koskemaan takapuolesta.
Olen sittemmin alkanut puhumaan kasvoillani enemmän.
Aiemmin olin paljon neutraalimpi ihminen. Iän myötä jopa nalkutan katseellani. Se ei tunnu mukavalta. Tuntuu, ett omista rajoistaan täytyy pitää kiinni vimmalla, joka ei minulle sovi joten parempi olla ilman parisuhdetta.
Ennen eroa olinkin todella masentunut ja tajusin vasta eron jälkeen mistä johtui. Yksin on turvassa ristiriitaisuuksilta.
No kylläpä oli sika mies kun ei tiennyt että joku oli avautumassa sinulle jotain luurissa.
Tietysti olisi pitänyt tietää!!!1
Eikö se kuulu ihan käytöstapoihin, ettei tulla hiplaamaan jos toinen puhuu puhelimessa? Ei sellainen ole hauskaa kuin jossain elokuvakliseissä. Normaalisti kuuleva ihminen myös kuulee mistä ja millä äänensävyllä ja ilmeellä puhutaan. Ja oikeasti, kuka haluaa partnerin tulevan puristelemaan samalla kun puhuu ystävän/äidin/esimiehen tms kanssa? Kenenkään kanssa?
Niin miksi pitää valita hölmö mies? Hyvin käyttäytyvä ja toisten rajoja kunnioittava mies ei ehdota seksiä milloin tahansa ja oleta saavansa sitä milloin tahansa. Oma mieheni ei ikinä roiku perseessä kiinni eikä yritä mitään jos tietää, että mulla on jotakin meneillään. Hyväksyy sen jos mua ei joskus huvita vaikka häntä huvittaisi. Jatkaa omia puuhiaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tosiaan, kyllä muakin ällöttää jo edes ajatella etsiä uutta kumppania kun kokeilin nettideittiä ja siellä oli vain pöllöhaukat kiitämässä seuraavaan pesään.
:D Pöllöhaukat kiitämässä pesään :D
Pöllö on kyllä hyvä vertailukohde tässä, sen silmät ovat koko ajan pyöreät ja toljottavat. Ongelma on ehkä enemmän käytöstavoissa kuin missään libidossa? On ihan ok olla seksuaalinen ja vaikka ajatella seksiä koko ajan, kunhan ei kulje silmät selällään toljottamassa moukkamaisesti muita ihmisiä ja 90% puhu vain seksistä ja halua jokaisella kävelylenkillä mennä puskaan. Ajatelkaa nyt oikeasti, sehän on noloa jos moljottaa koko ajan suu ja silmät selällään ja tuijottaa. Toki saa katsoa, kaikki me teemme sitä, mutta se pitää olla vain vilkaisu tai huomaamaton katse.
Niin, mistä näitä löytää?
Oman kokemukseni mukaan mikään status, asema tai ensivaikutelma tätä piirrettä paljasta. Omat poikaystäväni ovat kaikki olleet alkuun ulospäin sivistyneitä, asiallisia, mukavia jne.Tämä piirre ilmaantuu, kun ollaan oltu yhdessä jo pidempään. Ei auta akateemiset tai hyvät sukutaustat. Samanlaista ylihornia miestä on löytynyt niin akateemisista kuin duunareista.
Itselläni on ollut viisi hyvin erilaista miestä, mutta tämä ”viehättävä” piirre on kaikkia yhdistänyt. Miksi, oi miksi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi pitää valita hölmö mies? Hyvin käyttäytyvä ja toisten rajoja kunnioittava mies ei ehdota seksiä milloin tahansa ja oleta saavansa sitä milloin tahansa. Oma mieheni ei ikinä roiku perseessä kiinni eikä yritä mitään jos tietää, että mulla on jotakin meneillään. Hyväksyy sen jos mua ei joskus huvita vaikka häntä huvittaisi. Jatkaa omia puuhiaan sitten.
Tinderistä näitä varmaan pongahtelee keskimääräistä enemmän. Kannattaa hommata kokenut ja hieman vanhempi naistenmies, jota ei nuori ja kaunis pimpukka niin hetkauta, mutta tarvittaessa hoitelee rutiinilla.