Miehen viestittely naispuolisen työkaverin kanssa
Mies viettää paljon aikaa puhelimella, on vaihtanut naispuolisen työkaverin kanssa puhnumeroita, kehuu heitä kauniiksi.
Jännittää pysyvätkö viestit kaveritasolla.
Kommentit (64)
Puhelinta en sentään ole mennyt tonkimaan. Huomannut että tulee viestiä kun ollaan esim sohvalla.
Itsekkin viestittelen joskus aktiivisesti miespuolisen työkaverin kanssa, mutta olin silloin sinkku.
Ap
Siis miehet ei aina tajua, miten läpinäkyviä ovat. Jotain on kehittymässä. Mies ei itse ehkä sitä tiedosta. Miehet ei ole kovin hyviä välttämättä tässä. Tuo menee rajojen yli. Kannattaa laittaa reilusti stoppi tuolle heti nyt tai sitten antaa miehen mennä menojaan.
Ihmettelen tällaisia nahjusnaisia, jotka suut supussa sivussa ihmettelee kun mies pettää. Oma ukko olisi jo tuossa vaiheessa saanut lähtöpassit ja saisi jatkaa viestittelyä eronneena.
Vierailija kirjoitti:
Olen kehunut työkavereiden ulkonäköä vuosikaudet, miesten sekä naisten. Jopa minunkin ulkonäköä on kehuttu, joka on paljon se.
Ihmeellinen työyhteisö teillä. Itse en ole koskaan kommentoinut yhdenkään työkaverin ulkonäköä millään tavalla. Oletko varma, ettette ole vahingossa karanneet 80-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama tilanne. Kehuu tätä erittäin seksikkääksi, kroppa kuin unelma joka paikasta. Kuulin kun jutteli isälleen, että ottaisi tämän muuten vaikka itselleen, mutta luonne liian kiukkuinen, mutta seksi kyllä kävisi
Voi juma mikä sikaääliö
Kertoi paikassa, jossa pääsit kuulemaan? Ehkä pahin sika jonka voin kuvitella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä täytyy yleensäkin työkaverin kanssa viestitellä? Eikö heitä voi porukalla tavata sovitusti?
Ja kehuu vielä kauniiksikin? Voi apua, todellakin mela heiluu muuallakin kuin kanootissa.
Ja voi 4, on varmaan aika toimia :( Surullista.
Kyllä me laitetaan yksityisviestejä joskus työkavereiden kesken eikä olla porukalla tavattu sen jälkeen kun alettiin tehdä etätöitä 1,5 vuotta sitten.
Eri
"Viettää paljon aikaa puhelimella, kehuu kauniiksi", eli en nyt oikein tiedä onko tämä ns normaalia työkavereiden kesken? On minullakin työkavereita ollut jos jonkinlaisia, ja miehet pyydelleet treffeille, mutta kerralla tein selväksi, että ollaan vain työkavereita, en ole pettäjä. Huomaan kunnioituksen.
Toki ymmärrän huumoria ja jonkun ulkonäköön liittyvän läpän, mutta tästä ei nyt jää sellainen käsitys.
Vastasin tuohon miksi täytyy ylipäätänsä työkavereiden kesken viestitellä. Me viestitellään ihan kavereina kuulumisia aina joskus, mutta ei siis vietetä paljon aikaa puhelimessa. Kehuja saatetaan antaa livenä tyyliin sun uusi leikkaus näyttää hyvältä, mutta ei siinä ole mitään taka-ajatuksia. Tosin nyt ei siis olla nähty 1,5 vuoteen.
No on viestittelyä ja sitten on sitä toisenlaista viestittelyä. Suljin pois ns. asiallisen ja platonisen viestittelyn, mikä voi olla aika räävitöntä ja hurjaakin. Nyt tässä mennään aika varmasti pettämistä kohti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kehunut työkavereiden ulkonäköä vuosikaudet, miesten sekä naisten. Jopa minunkin ulkonäköä on kehuttu, joka on paljon se.
Ja vietätte paljon aikaa puhelimella tämän asian tiimoilta? Millaisia viestejä lähettelette? "Muistathan etäpalaverin huomenna klo 12, ja voi tsiisus sä oot niin kaunis ja se sun keltainen minihame saa mut hulluksi"? Eiköhän ulkonäköön kohdistuneet kommentit anneta face to face, ja tyylillä, jos on yleensä mikään pakko tällaista kommentoida? Naisten kesken asia erikseen.
Olen monesti puhelimessa maininnut tyyliin: "Näin sinut tänään ohimennen ja olit edustava firmalle kun menit tapaamaan uusia yhteistyökumppaneita". Kyllä sinuakin vielä joku joskus kauniiksi saattaa kehaista.
Omassa duunissa ei ole varsinaisia työaikoja ja töitä tulee tehtyä joskus myöhäänkin kotoa käsin.
Ehkä sitten perus palstamamman ulkonäkö ei ole kehuttavissa.
Ei ne viestit pysy asiallisena hetkeäkään. Vaihdettiin yhden naimisissa olevan mieskollegan kanssa numeroita. Mä naiivi luulin oikeasti, että ihan kaveripohjalta. Heti alkoi tulla ehdotteluja millon mulla olis koti tyhjä, millon lapseni on isällään, voisiko hän tulla sillon meille tai että hänen vaimo on työmatkalla, voisinko mennä heille. Tehtiin hyvin selväksi ettei kyse ole kavereina kahvilla käymisestä.
Sanokaa niille ukoillenne, että lopettaa sen työpaikan naisten ahdistelun. En kehtaa sanoa jyrkästi, ettei tule konfliktia töissä. Nätit vihjailut ei mene perille!
Työpaikalla ei kuulu kommentoida toisen ulkonäköä positiivisessa, eikä negatiivisessa mielessä. Todella asiatonta. Voit kehua jotain työsuoritusta tai osaamista, mutta älkää nyt mitään vaatetusta tai muuta ulkonäöllistä asiaa kehuko.
Aloittajan kannattaa keskustella miehen kanssa. Jos haluat erota niin sano siitä. Jos haluat jatkaa niin sano siitä. Pyri ajattelemaan kokonaisuutta ja sen seurauksia.
Mies unohti kertoa että oli aloittanut ihan suhteen tämmöisestä ja nyt asuvat yhdessä nuorikkonsa kanssa. Happy end 😂
Eihän tuo oo enää oikein.
Ite saatan parille työkaverille (miehiä, oon nainen ite) laittaa joskus vapaa-ajalla jotain meemejä tai linkata jonkun mielenkiintoisen sivuston tms. ja ne mulle, mutta mitään sen erityisempiä jutteluita me ei kyllä harrasteta.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla ei kuulu kommentoida toisen ulkonäköä positiivisessa, eikä negatiivisessa mielessä. Todella asiatonta. Voit kehua jotain työsuoritusta tai osaamista, mutta älkää nyt mitään vaatetusta tai muuta ulkonäöllistä asiaa kehuko.
Aloittajan kannattaa keskustella miehen kanssa. Jos haluat erota niin sano siitä. Jos haluat jatkaa niin sano siitä. Pyri ajattelemaan kokonaisuutta ja sen seurauksia.
No miksi ei voi positiivisessa mielessä kehua? Mitä pahaa siinä on, jos sanoo näytätpä hyvältä tänään? Se on ihan selvää ettei negatiivisesti kommentoida.
Voi kommentoida spontaanisti toisen ulkonäköä, jos viesteissä alkaa kehuskelemaan toisen kauneutta jatkuvasti miellän sen flirtiksi.
Itse en anna arvioita työkavereiden ulkonäöstä enkä muuten ikimaailmassa harkitsisi mihinkään suhteisiin ryhtymistä heidän kanssaan. Ajatelkaa nyt itsekin minkälaista olisi olla töissä jos sukset menisivät ristiin mutta pitäisi silti tehdä töitä yhdessä, ja sitä juoruilun määrää mikä tuosta tulisi muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ei voi positiivisessa mielessä kehua? Mitä pahaa siinä on, jos sanoo näytätpä hyvältä tänään? Se on ihan selvää ettei negatiivisesti kommentoida.
Hyvännäköinen uusi puku, onpas kiva paita, kiva uusi tukka. Siinä on se sopiva taso työkavereiden ulkoisen olemuksen kommentointiin. Muu menee yli, varsinkin jos on kahden eri sukupuolen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne viestit pysy asiallisena hetkeäkään. Vaihdettiin yhden naimisissa olevan mieskollegan kanssa numeroita. Mä naiivi luulin oikeasti, että ihan kaveripohjalta. Heti alkoi tulla ehdotteluja millon mulla olis koti tyhjä, millon lapseni on isällään, voisiko hän tulla sillon meille tai että hänen vaimo on työmatkalla, voisinko mennä heille. Tehtiin hyvin selväksi ettei kyse ole kavereina kahvilla käymisestä.
Sanokaa niille ukoillenne, että lopettaa sen työpaikan naisten ahdistelun. En kehtaa sanoa jyrkästi, ettei tule konfliktia töissä. Nätit vihjailut ei mene perille!
Jos niille noin sanoo, niin vastauksena on "eikö muka saa työkaverin kanssa viestitellä" "ihan kavereina me vaan" tai hyökkää puolustuksekseen ja haukkuu vainoharhaiseksi. Sitten menee itkemään sille työkaverinaiselle, että vaimo on ilkeä. Onhan nämä nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos niille noin sanoo, niin vastauksena on "eikö muka saa työkaverin kanssa viestitellä" "ihan kavereina me vaan" tai hyökkää puolustuksekseen ja haukkuu vainoharhaiseksi. Sitten menee itkemään sille työkaverinaiselle, että vaimo on ilkeä. Onhan nämä nähty.
Ihan kavereina vaan joo, jos puhelimella ollaan ihan koko ajan, niin se on selvä ettei siellä kehuta kauluspaidan väriä. Ja sitä paitaa ei muuten tarvii kehua keskellä yötä, joka yö ja päivä. Se tulee kerralla, ihan yhdellä viestillä selväksi.
Millaisia perheenjäseniä nämä miesmuruset on? Läsnäolevia isejä? Anteeksi vaan, mutta mulle ei kelpaisi.
T Numero 30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kavereina vaan joo, jos puhelimella ollaan ihan koko ajan, niin se on selvä ettei siellä kehuta kauluspaidan väriä. Ja sitä paitaa ei muuten tarvii kehua keskellä yötä, joka yö ja päivä. Se tulee kerralla, ihan yhdellä viestillä selväksi.
Millaisia perheenjäseniä nämä miesmuruset on? Läsnäolevia isejä? Anteeksi vaan, mutta mulle ei kelpaisi.
T Numero 30
Pointtina oli se, että ei se vaimon määräys auta, ihan täytyy häiriköitävän henkilön itse siitä sanoa.
Eiköhän niiltä parin sekunnin kehuilta ehdi myös töitä tehdä.
Eri