Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen viestittely naispuolisen työkaverin kanssa

Vierailija
19.09.2021 |

Mies viettää paljon aikaa puhelimella, on vaihtanut naispuolisen työkaverin kanssa puhnumeroita, kehuu heitä kauniiksi.
Jännittää pysyvätkö viestit kaveritasolla.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mela mekkoon on jo sujahtanut.

Vierailija
2/64 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jännittää se että koska jäät kiinni miehesi puhelimen kyttäämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/64 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä kannaltasi ajatellen

Vierailija
4/64 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne. Kehuu tätä erittäin seksikkääksi, kroppa kuin unelma joka paikasta. Kuulin kun jutteli isälleen, että ottaisi tämän muuten vaikka itselleen, mutta luonne liian kiukkuinen, mutta seksi kyllä kävisi

Vierailija
5/64 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä täytyy yleensäkin työkaverin kanssa viestitellä? Eikö heitä voi porukalla tavata sovitusti?

Ja kehuu vielä kauniiksikin? Voi apua, todellakin mela heiluu muuallakin kuin kanootissa.

Ja voi 4, on varmaan aika toimia :(   Surullista.

Vierailija
6/64 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa nyt jännää kyllä. 

Vierailija
7/64 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania miehiä teillä 🙄. Voi sitä tykästyä työkaveriin, mutta ei nyt tarvii alkaa yhteyttä pitämään, että toisen parisuhde kärsii. Minäpä kerron teille naisena: viisas nainen jättää teidän typerästi käyttäytyvät miehet vain haaveilemaan meistä.

Vierailija
8/64 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Mua jännittää se että koska jäät kiinni miehesi puhelimen kyttäämisestä.

No jos ensin vaikka käsitellään nuo viestit, ja mikä niiden tausta on ja selvitetään missä mennään, ja sen jälkeen aletaan setviä puhelimen tutkimista. Jotenkin tuntuis siltä, että asia ratkeaa ap:n eduksi.

Vierailija
9/64 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä täytyy yleensäkin työkaverin kanssa viestitellä? Eikö heitä voi porukalla tavata sovitusti?

Ja kehuu vielä kauniiksikin? Voi apua, todellakin mela heiluu muuallakin kuin kanootissa.

Kyllä me laitetaan yksityisviestejä joskus työkavereiden kesken eikä olla porukalla tavattu sen jälkeen kun alettiin tehdä etätöitä 1,5 vuotta sitten. 

Eri

Vierailija
10/64 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me laitetaan yksityisviestejä joskus työkavereiden kesken eikä olla porukalla tavattu sen jälkeen kun alettiin tehdä etätöitä 1,5 vuotta sitten. 

Eri

"Viettää paljon aikaa puhelimella, kehuu kauniiksi", eli en nyt oikein tiedä onko tämä ns normaalia työkavereiden kesken? On minullakin työkavereita ollut jos jonkinlaisia, ja miehet pyydelleet treffeille, mutta kerralla tein selväksi, että ollaan vain työkavereita, en ole pettäjä. Huomaan kunnioituksen.

Toki ymmärrän huumoria ja jonkun ulkonäköön liittyvän läpän, mutta tästä ei nyt jää sellainen käsitys.

Vierailija
11/64 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tilanne. Kehuu tätä erittäin seksikkääksi, kroppa kuin unelma joka paikasta. Kuulin kun jutteli isälleen, että ottaisi tämän muuten vaikka itselleen, mutta luonne liian kiukkuinen, mutta seksi kyllä kävisi

Voi juma mikä sikaääliö

Vierailija
12/64 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun mies on mun miespuolinen työkaveri, niin sano sille, että lopettaa. Ei oikeasti voisi vähempää kiinnostaa sen viestit. Työrauhan vuoksi en kehtaa sanoa niin jyrkästi, eikä vihjailut mene perille.

Vierailija
13/64 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kehunut työkavereiden ulkonäköä vuosikaudet, miesten sekä naisten. Jopa minunkin ulkonäköä on kehuttu, joka on paljon se.

Vierailija
14/64 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania miehiä teillä 🙄. Voi sitä tykästyä työkaveriin, mutta ei nyt tarvii alkaa yhteyttä pitämään, että toisen parisuhde kärsii. Minäpä kerron teille naisena: viisas nainen jättää teidän typerästi käyttäytyvät miehet vain haaveilemaan meistä.

No eiköhän näin useimmiten tapahdukin, mutta koska nämä kullanmurut eivät koskaan kerro tarpeeksi ajoissa sitä, että aikovat lupsuttaa muitakin, on tässä aina sellainen ns. välivaihe, kun ihmetellään ja kysellään, että mitä oikein tapahtuikaan. Se on sellainen pieni shokki. Kun tässä samalla hajoaa perhe, menee kenties koti alta, lapset kärsivät jne. Kaikki kun ei tapahdu vain naps. Miehillä riittää haaveita.

Vierailija
15/64 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

"Viettää paljon aikaa puhelimella, kehuu kauniiksi", eli en nyt oikein tiedä onko tämä ns normaalia työkavereiden kesken? On minullakin työkavereita ollut jos jonkinlaisia, ja miehet pyydelleet treffeille, mutta kerralla tein selväksi, että ollaan vain työkavereita, en ole pettäjä. Huomaan kunnioituksen.

Toki ymmärrän huumoria ja jonkun ulkonäköön liittyvän läpän, mutta tästä ei nyt jää sellainen käsitys.

Vastasin tuohon miksi täytyy ylipäätänsä työkavereiden kesken viestitellä. Me viestitellään ihan kavereina kuulumisia aina joskus, mutta ei siis vietetä paljon aikaa puhelimessa. Kehuja saatetaan antaa livenä tyyliin sun uusi leikkaus näyttää hyvältä, mutta ei siinä ole mitään taka-ajatuksia. Tosin nyt ei siis olla nähty 1,5 vuoteen. 

Vierailija
16/64 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajatukset ei enää ainakaan ole kaveritasolla vaikka viestit vielä oliskin ja kyllä nekin siitä varmasti muuttuvat siihen suuntaan jatkossa. Itse kyselisin mitä tekee puhelimella jos jatkuvasti on puhelin kädessä, luulisin että huomaa vastauksista jos on salattavaa. Mutta onhan jo tuo toisten ulkonäön kommentointi inhottavaa, mistä te löydätte näitä miehiä joilla ei ole mitään huomaavaisuutta puolisoaan kohtaan. Itse en ole mitenkään erityisen kaunis mutta en muista että mies olisi ikinä näiden vuosien aikana kehunut muiden ulkonäköä kuin minun, ajatella saa toki mitä haluaa mutta käyttäytyä osaa ilman että sitä hänelle on tarvinnut erikseen opettaa.

Vierailija
17/64 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo tämä on totta mitä kirjoitat, niin kysyn, että miksi ihmeessä olet suhteessa tuommoisen miehen kanssa? Etkö kunnioita itseäsi lainkaan?

Jos mieheni kehuisi jotakin naista ja viestittelisi tämän kanssa, sanoisin hänelle, että ottaa tavaransa ja häipyy. Keskenkasvuisen moukan kanssa en elämääni tuhlasi.

Tätä nykyavioparien tapaa bilettää ja matkustaa ilman puolisoa en ymmärrä myöskään. Olen niin miljoona kertaa nähnyt kun kotikaupunkini naimisissa olevat miehet baareissa ja keikoilla iskevät seuraa itselleen ja sama naisten kohdalla. Ovat kuin tämä tympeän näköinen kokki Välimäki, joka jäi vasta kiinni pettämisestä ja rouva sietää kaiken.

Hyi!

Vierailija
18/64 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kehunut työkavereiden ulkonäköä vuosikaudet, miesten sekä naisten. Jopa minunkin ulkonäköä on kehuttu, joka on paljon se.

Aikuiset ihmiset! Typerää sakkia, eikö teillä ole töitä tehtävänä.

Vierailija
19/64 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin meillä töissä. Jos joku jostain syystä näyttää hehkuvan, niin kyllä siitä saatetaan sanoa, että näytäppäs hyvältä tänään. Ja se ei tarkoita, että näyttäis huonolta muina päivinä. 

Vierailija
20/64 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vietätte paljon aikaa puhelimella tämän asian tiimoilta? Millaisia viestejä lähettelette? "Muistathan etäpalaverin huomenna klo 12, ja voi tsiisus sä oot niin kaunis ja se sun keltainen minihame saa mut hulluksi"? Eiköhän ulkonäköön kohdistuneet kommentit anneta face to face, ja tyylillä, jos on yleensä mikään pakko tällaista kommentoida? Naisten kesken asia erikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi