Te sisaruksista rumimmat, onko kenenkään kommentit ulkonäöstänne loukanneet?
Mun sisko on paljon kauniimpi kuin mä ja oltiin jossain tilaisuudessa, missä mun siskon yhtä kaunis kaveri oli.
Yksi vanhempi nainen tokaisi, että "ai sää olitkin se sisko. Mä luulin että hän olisi ollut (mun siskon kaveri siis) , hän on enemmän "Riikan" (mun siskon) näköinenkin."
Kyllä nuo ulkonäköön liittyvät kommentit aina loukkaa kun itsekin tiedän etten mikään ruusu ole mun siskoon verrattuna. :-/
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:51"]Ois outoo sanoa jotain noin tökeröä päin naamaa, joten todennäkösesti ymmärsit väärin ja se ei tarkottanu sitä noin.
[/quote]
Ymmärsin kyllä hänen viestinsä oikein. Mun siskokin sanoi että ei hänestä kannata välittää, hän on muutenkin vähän höppänä ja erikoinen tapaus.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:51"]Ois outoo sanoa jotain noin tökeröä päin naamaa, joten todennäkösesti ymmärsit väärin ja se ei tarkottanu sitä noin.
[/quote]
Ymmärsin kyllä hänen viestinsä oikein. Mun siskokin sanoi että ei hänestä kannata välittää, hän on muutenkin vähän höppänä ja erikoinen tapaus.
[/quote]
Ap
Siskoni oli paljon kauniimpi, tyypillisiä kommentteja oli nämä "te ette ole yhtään samannäköisiä, siskosi on niin kauniskin." Joo, tiedetään kiitos.
Mulle sanottiin lukiossa, kun veljeni oli samassa koulussa ja luokkalaiselle selvisi, että oltiin sukua. Miten se voi olla sun veli, kun se on niiiiiin hyvännäkönen! Juu kiitti vaan, susirumiako tässä ollaan :/
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:51"]
Ois outoo sanoa jotain noin tökeröä päin naamaa, joten todennäkösesti ymmärsit väärin ja se ei tarkottanu sitä noin.
[/quote]
Tai se sanoja oli outo, tökerö, tyhmä, pinnallinen ja epäkohtelias.
Mun sisko on paljon kauniimpi kuin minä, mutta ei mulle onneksi ole mitään ikävää sanottu. Enemmänkin on se, että mä olen sinkku ja hän ei, ja kaikki miehet tietty pörrää aina hänen ympärillään ja mua ei juurikaan huomata. Harmittaa tietysti.
Me rumat totumme vuosien vieriessä olemaan loukkaantumatta kommenteista. Me kasvamme ihmisinä sillä tavoin.
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:09"]
Me rumat totumme vuosien vieriessä olemaan loukkaantumatta kommenteista. Me kasvamme ihmisinä sillä tavoin.
[/quote] hehe
[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:09"]
[/quote]
Mitenpä muutenkaan sitä voisi ajatella.
Siskoa on sukulaiset teini-iässä kehuneet, tän jälkeen katsoneet mua ja tulee kiusallinen hiljaisuus :D Eipä sille mitään voi. Mutta miten sen voi ikinä hyväksyä, etten tule koskaan olemaan kaunis? Voi kai sitä toki onnellinen olla vähemmän kauniinakin, mutta kyllähän se jää kaivelemaan. Ettei koskaan ole saanut tuntea olevansa kaunis.
Miten te pidätte itseänne noin rumina verrattuna siskoonne, oikeasti?? Kauneushan on katsojan silmissä. Voin rehellisesti sanoa että omiin silmiini kaikki kolme tytärtäni ovat ihan yhtä kauniita, jokainen omalla tavallaan ja piirteillään.
Pakko sanoa tähän alkuun, että tiedän, etten ole kaunis, joidenkin mielestä ihan suoraan sanottuna rumakin.
Mutta silti jäi päähän sisareni erään kaverin käytös kun törmäsimme kaupungilla. Hän ei ensin meinannut uskoa, että olimme sisarukset ja hämmentyneenä katseli meitä vuorotellen, kunnes puuskahti: "Mutta sinähän olet niin..." En tiedä, miten lause olisi jatkunut, mutta äänensävystä päätellen ei mitenkään positiivisesti. Lopulta kun asia valkeni hänelle, niin hän vielä totesi että "No eipä siinä sitten mitään." En yhtään epäile, että olen edelleenkin tuon henkilön jutuissa selän takana se xx:n ruma sisko.
Yleensä ihmiset eivät kuitenkaan kommentoi, joten tuo tilanne on jäänyt mieleen. Vähän myös siinä mielessä, että vaikka jonkun muunkin ensi ajatus minusta olisi, että onpas ruma siskoon verrattuna, niin yleensä ihmiset eivät silti kommentoi ulkonäköä tai kommentoivat jotain neutraalia asiaa kuten vaikka hiusten väriä.
Mulla missiksi kehuttu sisko. Ruumiinrakenne erilainen kuin minulla. Usein häntä ihaillaan juhlissa ja sanotaan että siskot ovat erinäköiset. Sukujuhlissa jos jotain serkkua tms kehutaan nätiksi, aina siihen joku heittää siskoni nimen ja väittää serkkua yhtä nätiksi kuin siskoni. Olen jo tottunut tähän, joten ei enää tunnu missään.
Ois outoo sanoa jotain noin tökeröä päin naamaa, joten todennäkösesti ymmärsit väärin ja se ei tarkottanu sitä noin.