Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulipa vanha olo eilen illalla baarissa!

Vierailija
19.09.2021 |

Eräs nuori nainen tuli sanomaan minulle, että mitä sinäkin vanha patu (olen 45) teet täällä baarissa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun parisuhteessa olevat naiset menevät pitämään tyttöjen kanssa hauskaa, osa pukeutuvat kuin ilotytöt. Yleensä nämä ovat myös helposti vieteltävissä siis vaikuttaa siltä että, pukeutumisella usein viestitään mitä halutaan. Tämä kiistetään jyrkästi, mutta kokemuksesta voin sanoa että, väite pitää lähestulkoon aina paikkaansa. M30

Vierailija
22/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionkipeitä kun ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti harvempi naisihminen keikkuu noin yksinkertaisilla aalloilla.

Vierailija
24/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti harvempi naisihminen keikkuu noin yksinkertaisilla aalloilla.

Tervetuloa 2020-luvulle! Tosin tätä on jatkunut jo useamman vuosikymmenen.

Vierailija
25/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei kotona tarvitse katsella eikä varsinkaan kuunnella tuollaisia naisia.

Vierailija
26/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun parisuhteessa olevat naiset menevät pitämään tyttöjen kanssa hauskaa, osa pukeutuvat kuin ilotytöt. Yleensä nämä ovat myös helposti vieteltävissä siis vaikuttaa siltä että, pukeutumisella usein viestitään mitä halutaan. Tämä kiistetään jyrkästi, mutta kokemuksesta voin sanoa että, väite pitää lähestulkoon aina paikkaansa. M30

Pitää paikkansa. Usein nämä samat naiset eivät kuitenkaan myönnä sitä ja ovat psyykanneet jopa itsensä uskomaan, etteivät he mitään huomiota kaipaa, vaan ihan vain hauskaa ovat pitämässä. Kummasti tulevat monet silti vietellyiksi.

Vierailija
27/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, että "juon kaljaa".

Vierailija
28/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuostako sinulle tuli vanha olo? Että joku nainen käy aukomassa päätään baarissa? 

Kyllähän jokainen itse oman ikänsä tietää ja jos on sinut sen kanssa, ei muiden räpätysten pitäisi merkitä mitään. Olet 45 v., entä sitten? Kenen vuoksi sinun pitäisi olla olevinasi yhtään sen nuorempi?

Vierailija
29/29 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuostako sinulle tuli vanha olo? Että joku nainen käy aukomassa päätään baarissa? 

Kyllähän jokainen itse oman ikänsä tietää ja jos on sinut sen kanssa, ei muiden räpätysten pitäisi merkitä mitään. Olet 45 v., entä sitten? Kenen vuoksi sinun pitäisi olla olevinasi yhtään sen nuorempi?

Mikäli olet nainen, niin kylmä sellainen olet.