Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on nykyään raivohullu.

Vierailija
03.11.2014 |

Olen aivan umpikujassa, maailman rauhallisimmasta ja kilteimmästä - jopa hieman ujosta miehestä on muutamassa kuukaudessa tullut täysin raivohullu. Meillä on ollut todella vaikea kriisi menossa (tähän liittyy kolmansia osapuolia molemmilla) mutta on yritetty ratkoa asioita ja puhua. Ongelma tuleekin siinä, että mies ei osaa/kykene keskustelemaan näistä vaikeista asioista rauhallisesti ja rakentavasti. Tähän mennessä on jo muutamaan otteeseen käynyt muhun käsiks, ei suoraan lyönyt mutta käyttäytynyt väkivaltaisesti. Puolustaa itseään juuri sillä että ei kuitenkaan ole lyönyt. Joo, en nyt tiedä onko ranteiden vääntäminen tai käsien pito kurkulla sen parempi. On kyllä ollut pahoillaan, mutta joka kerta kun menee hermo alkaa taas käyttäytyä uhkaavasti, esimerkiksi hajottaa tavaroita kotona jne. Olen ihan loppu ja mietin eroa. Miten ihmisen luonne voi muuttua niin radikaalisti? Vai onko tää tälläinen käytös ollut kytemässä jo pidemmän aikaa ja nyt vaan räjähti käsiin? Pelkään että jos en lähde niin joskus vielä käy huonosti, koska faktahan on se, että jokaisessa parisuhteessa tulee riitoja. Mies on myös sanonut että mä provosoin häntä vittuilemalla ja huutamalla. (???) Mua ällöttää kaikki tollanen selittely, ihan kuin ei haluais ottaa vastuuta omista teoistaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella ihmisellä on rajansa.

Olet rissannut liikaa ja nyt ei ole varaa enää lainkaan. 

Niin petaa kuin makaa.

Vierailija
2/3 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on melkein sama. Olen saanut miehen luopumaan tietokonepelaamisesta, ennen hän saattoi istua koneen ääressä aamusta iltaan, sain vaihtamaan älykännykän perusmalliin jossa ei ole facebookia, alkoholia ei enää osteta edes viikonloppuna, vanhat renttukaverit ovat saaneet porttikiellon, ja ne typerät scifipokkarit kannettiin divariin. Kirkosta on erottu. Kaiken pitäisi siis olla paremmin kuin koskaan, mutta mies murjottaa ja äksyilee. Seksiinkin joudun minä tekemään aina aloitteen. Lenkille ei tahdo lähteä ja kun lopulta saan liikkeelle, löntystää kuin kyntöruuna. Alkanut puhua olevansa väsynyt elämään. Mitä hän voi vielä haluta minun korjaavan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 14:40"]

Meillä on melkein sama. Olen saanut miehen luopumaan tietokonepelaamisesta, ennen hän saattoi istua koneen ääressä aamusta iltaan, sain vaihtamaan älykännykän perusmalliin jossa ei ole facebookia, alkoholia ei enää osteta edes viikonloppuna, vanhat renttukaverit ovat saaneet porttikiellon, ja ne typerät scifipokkarit kannettiin divariin. Kirkosta on erottu. Kaiken pitäisi siis olla paremmin kuin koskaan, mutta mies murjottaa ja äksyilee. Seksiinkin joudun minä tekemään aina aloitteen. Lenkille ei tahdo lähteä ja kun lopulta saan liikkeelle, löntystää kuin kyntöruuna. Alkanut puhua olevansa väsynyt elämään. Mitä hän voi vielä haluta minun korjaavan?

[/quote]

Kannattaa vielä muuttaa pois sieltä Porvoosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän