Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi feministi suuttui minulle?

Vierailija
03.11.2014 |

Olin viihteellä viikonloppuna, ja joutusin sanaharkkaan kolmen feministin kanssa. Juteltiin kavereiden kanssa tasa-arvosta ja rasismista. No viereisessä pöydässä kolme naista eivät pitäneet ajatuksistani.

Keskustelu meni näin.
Feministit: Niin et sä et arvosta naisia? Et sä et palkkais naista töihin?
Minä: Ihan yhtä paljon kuin miehiä. Palkkaisin todellakin naisen töihin ja maksaisin yhtä paljon palkkaa kuin miehelle. Jos nainen tekee saman työn samalla tehokkuudella kuin mies niin miksi en maksaisi yhtä paljon molemmille.
Feministit: Me ollaan lähihoitajia ja nostellaan 100kg ihmisii työksemme. Niin kumpaa sä arvostat enemmän miestä vai naista joka tekee tota hommaa?
Minä: Miksi mä arvostaisin naista yhtään enempää? En vaan ihan yhtä paljon molempia.

Feministit vetää tässä vaiheessa rage-vaihteen päälle ja huutaa mulle että oon tyhmä kusipää naistenvihaajasovinistipaska.

Minä: Mikä nyt tuli? Mikä mun ajattelussa on muka vastoin tasa-arvoa ja tasavertaisuutta?
Feministi2: Lopeta nyt toi eks sä ymmärrä et oot hävinny jo tän.
Minä: Ai et tää oli väittely.

Lähdettiin kävelemään kavereiden kanssa pois ja oltiin kävelty pari korttelia kun tämä pääfeministi tuli tivaamaan ja koitti ottaa puhelimella kuvaa.

Feministi: Missä oot töissä vai onko sulla firma? Mikä sun nimi on?

Minä: Mun mielestä sä et tee yhtään mitään niillä tiedoilla. Meijän firma ei juuri nyt valitettavasti rekrytoi lähihoitajia.

Tän jälkeen tämä pääfeministi koitti viellä pari korttelia tivata ja kuvasi koko ajan. Uhkasi vielä lopuksi tehdä rikosilmoituksen raiskauksesta.

Nyt haluankin kysyä että mikä mun ajatusmaailmassa on väärin? Miksi tämä ei kelvannut feministille?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kopioit tämän Ylilaudalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla