Onko Gunnarien "One in a Million" yksi bändin parhaita biisejä?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on yksi parhaista! Kuunnellut gannareita 30 vuotta ja viime vuosina tuo on noussut omalla listalla ihan kärjen joukkoon!
Biisi on ihan mielettömän hyvä. Paras biisi Liesiltä ja nousee bändin tuotannon top 10:een, ellei ylemmäksikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtava sanoitus
Sanoitus on se mikä porukkaa närästää.. itse ajattelen näin että Axl kuvaa vain tyypiä joka saapii Losiin eka kertaa ja sanoo suoraan mitä ajattelee, vaikka on epäkorrekti. Taide on taidetta.
Kuvailee itseään. Oli pikkukaupungin juntti jostain Illinoisista vai mistä, kovan koulun kasvatti ja lähti suureen maailmaan.
Oli hyvä bändi parhaimmillaan. Ja jätkät vasta reiluja parikymppisiä wtf? Aika kova taso musiikillisesti.
Aika tasapaksu biisi. Sanoitukset voi olla ihan jees, mutta minuun kolahtaa enemmän melodia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtava sanoitus
Sanoitus on se mikä porukkaa närästää.. itse ajattelen näin että Axl kuvaa vain tyypiä joka saapii Losiin eka kertaa ja sanoo suoraan mitä ajattelee, vaikka on epäkorrekti. Taide on taidetta.
Kuvailee itseään. Oli pikkukaupungin juntti jostain Illinoisista vai mistä, kovan koulun kasvatti ja lähti suureen maailmaan.
Indianasta oli (Izzy myös). Joo, tietysti kuvaa itseään, mutta vähän softasi tuota hommaa ikään kuin kolmannessa persoonassa. Mielestäni kohu vei turhaan hyvän biisin unholaan. Se oli jätetty pois kokoelmalta. Mielestäni typerää.
Vierailija kirjoitti:
Aika tasapaksu biisi. Sanoitukset voi olla ihan jees, mutta minuun kolahtaa enemmän melodia.
Melodiahan on taivaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melodiahan on taivaasta.
Sinun mielestäsi voi näin olla. Itse pidän tuota tasapaksuna kitaran rämpyttämisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melodiahan on taivaasta.
Sinun mielestäsi voi näin olla. Itse pidän tuota tasapaksuna kitaran rämpyttämisenä.
Höpsis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melodiahan on taivaasta.
Höpsis.
Höpsistä vaan kuule ihan itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melodiahan on taivaasta.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melodiahan on taivaasta.
Höpsis.
Älä ole tollainen.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on helvetin hyvä biisi?
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melodiahan on taivaasta.
Höpsis.
Älä ole tollainen.
Ottiko koville kun en ole samaa mieltä kanssasi. Get over it!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtava sanoitus
Indianasta oli (Izzy myös). Joo, tietysti kuvaa itseään, mutta vähän softasi tuota hommaa ikään kuin kolmannessa persoonassa. Mielestäni kohu vei turhaan hyvän biisin unholaan. Se oli jätetty pois kokoelmalta. Mielestäni typerää.
Toki. Siinä on sellaista itseironiaa tai parodiaa mielestäni. Laulun minä luulee olevansa kova rehti amerikkalainen jätkä, vaikka muut tietävät, ettei se nyt ihan niinkään ole.
Kuuntelin tämän muuten pari päivää sitten Lies-albumilta. Oli todella hyvä, 5/5 biisi. Sanoitukset oli.. no, ne voi tulkita kahdella tavalla. Joko siten, että Axl ajattelee noin ja haluaa laulaa siitä. TAI sitten kuvauksena 80-luvun maalaisjuntin saapumisesta Los Angelesiin, hänen persoonansa kokemuksista ja keloista sillä hetkellä.
Taidetta ymmärretään usein väärin.
Kyllä on yksi parhaista! Kuunnellut gannareita 30 vuotta ja viime vuosina tuo on noussut omalla listalla ihan kärjen joukkoon!