Mitä mieltä miehestä, joka vastaa Whatsapp viesteihin viiveellä
Minulla on yksi miespuolinen kaveri, joka saattaa tehdä jomman kumman tempun Whatsapp -viestin saatuaan:
1) lukee heti, mutta vastaa 2 pvn kuluttua - usein hymiöllä tai yhdellä lauseella
2) ei lue viestiä, vaan roikottaa sitä 2pv vaikka käy tässä välissä useita kertoja Whatsappissa. Lukiessaan vastaa sitten heti.
Onko tämä yleistä vai onko mies ihan mu-L-qqu?
Kommentit (24)
No ei nyt kahta päivää mene, mutta ei kai kukaan jolla on elämä kerkeä aina heti vastaamaan.
Mitäkö mieltä?
Ihana mies! Hänellä on ihan oikea elämä ja muutakin tekemistä, kuin vastailla jokaiseen viestiin asap.
Ei pidä viestejäsi tärkeinä tai kiinnostavina, koska vastaa hitaasti eikä jaksa panostaa vastauksiin.
Minä lopetin viestittelyn kokonaan tuollaisen kaverin kanssa. Btw, sillä voi olla muija, jolla on vapaus lukea hänen viestejään.
Ei ole kovin hyvä kaveri?
En viestisi kovin pitkään tuollaisen kanssa.
Minä en edes katso puhelintani joka päivä. Vastaan normaaleihin viesteihn yleensä viikon sisällä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä lähettämiesi viestien sisältöä ja tärkeyttä, mutta mies ei selvästi pidä niitä kovinkaan tärkeinä, koska ei koe että niihin tulisi vastata kiireesti tai kovinkaan sisällöllisesti
Esimerkki: kerroin viimeksi yhden ystävän kuolemasta (ei tunne tätä, mutta oltiin asiasta aiemmin viestitelty) hänelle - meni 2 päivää että avasi viestin joka alkoi: ”Siitä Tiinan* syövästä, nyt ei mennyt enää kuten toivoimme…”
Kesti 2 pv, vastasi: ☹️
* nimi muutettu
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä lopetin viestittelyn kokonaan tuollaisen kaverin kanssa. Btw, sillä voi olla muija, jolla on vapaus lukea hänen viestejään.
Olemme molemmat varattuja, joten tuo olisi outoa. En voi ymmärtää miksei saa viestitellä kavereiden kanssa, mutta toki joku voi ajatella toisin, me olemme siis ei-romanttisesti ihan kavereita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme molemmat varattuja, joten tuo olisi outoa. En voi ymmärtää miksei saa viestitellä kavereiden kanssa, mutta toki joku voi ajatella toisin, me olemme siis ei-romanttisesti ihan kavereita.
Ap
Monet miehet antavat naisystäviensä lukea viestejään, eikä ehkä halua antaa hänelle syytä epäluuloon vastaamalla sinulle turhan innokkaasti. -Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jospa yrittää vaikuttaa vähemmän innokkaalta. Ensin lukee ja pohtii, tarkoitatko enemmän tai mitä vastaisi, ja myöhemmin sitten lähettää vain hymiön.
Sulta jäi taas aloituksesta kysymysmerkki. Montako aloitusta olet tehnyt samasta asiasta ap?
Vierailija kirjoitti:
Sulta jäi taas aloituksesta kysymysmerkki. Montako aloitusta olet tehnyt samasta asiasta ap?
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Et ole tärkeä, edes kaverina. On menettänyt mielenkiinnon sinuun. Sillä on parisuhde ja tuo uusi nainen merkitsee eniten.
Jos se on sen miehen tapa ollut aina niin ei kai se mitään. Jos sille tulee niin paljon aktiivisia keskusteluja, että sun viesti joskus hukkuu sinne paljouteen, en tiedä. Mä huolestuisin enempi, jos näkyy muutos tavoissa.
Mä seurustelin naisen kanssa, jonka vastailu muuttui tuollaiseksi. Lopun alkua oli se.
En tiedä lähettämiesi viestien sisältöä ja tärkeyttä, mutta mies ei selvästi pidä niitä kovinkaan tärkeinä, koska ei koe että niihin tulisi vastata kiireesti tai kovinkaan sisällöllisesti