Koronarokotus ja migreeni
Oletteko huomanneet että rokotteen jälkeen olisi tullut useammin kohtauksia? Tänään ollut elämäni pahin migreenikohtaus nimittäin ja rokotteesta vajaa 3vk.
Kommentit (30)
Onneksi aloitus oli sentään vanha. Luulin, että joku vieläkin ottaa tota paskaa. Painostus näköjään ainakin loppunut kokonaan.
piikitetyt tartuttavat ja sairastavat huomattavasti pidempään.
New England Journal of Medicine
Olen saanut kolme koronarokotetta, kaikki viime vuoden puolella.
Migreeni minulla on ollut 40 vuotta, mutta rokotukset eivät koskaan ole vaikuttaneet kohtausten tiheyteen tai laatuun.
Missään tutkimuksessakaan ei tietääkseni ole havaittu yhteyttä koronarokotusten ja migreenin välillä.
(Koronarokotuksista sain jokaisesta noin vuorokauden kestäneen kuumeen mutta en muita oireita.)
Onkohan muut takavuosien (1970-2020 lukujen) rokotteet vaikuttaneet joillakin migreeniin? Entä lääkevalmisteet? Tottakai sitä menee ottamaan jäykkiksen ym.
Ikinä aiemmin ei ole ollut migreeniä mutta korona rokotteen jälkeen on tullut migreenikohtauksia, näiden vuoksi käynyt lääkärissä ja saanut lääkkeet.
Ei ole ollut vaikutusta.
2012 oli vaikeampi vuosi, mutta en tiedä miksi. Stressiä varmaan.
Juu, valitettavasti.... Niistä on todella paljon ollut haittoja
Pfizerin rokotteen jälkeen oli alkuun katseen kohdistamisen vaikeus ja rokotteesta johtuen 6 viikon aikana yhteensä 10 aurallista migreeniä. 2 modernasta ei tullu migreeniä, ainoastaan kuumetta ja lihas/nivelkipua
Ei ollut rokotteilla vaikutusta. Pahimmat mirgreenit olivat noin 45-vuotiaana parikytä vuotta sitten. Ehkä kuitenkin kuolen rokotteeseen ensi syksynä. Meitähän piti kuolla jo miljoonittain vai eikö?
Viimesimmästä rokotteesta on melkein 6kk ja saan edelleen kuukautisten aikaan migreenejä. On mulla aina päätä särkenyt menkkojen aikaan mutta nyt se on muuttunut migreeniksi ja kestää päiviä.