Miehet on outoja. Yksikin kesken juttelun pisti eston päälle.
Ei ole eka kerta et yllättäen estetään.
En todellakaan jäisi roikkumaan ja viestittelemään jos tyyppi vaan toivottaisi illanjatkoja.
Mitä voitatte tuossa?
Kommentit (26)
Minä kerran linkitin yhdelle mukavalle ruotsalaisnaiselle Symphony Xn biisin youtubesta niin blokkasi saman tien. Siihen asti kaikki kaskustelut oli todella mukavia ja jopa eroottisia välistä. Ota sitten selvää minkä virheen tein...
Sosiaalinen media mahdollistaa tuommoset. Ihan hyvä asia. Eräs nainen jonka kanssa juttelin oli todella mukava ja viehättävä. Sitten tuli puheeksi harrastukset ja hän alkoi puhumaan golfista. Tuli ihan puun takaa. Blokkasin samantien. Hyhhyh.
Vierailija kirjoitti:
Se on kai nykypäivää. Ei nappaa, niin pistetäänpä esto.
Tosi törkeetä mun herkkisluonteelle. Ihan kun vetäisi litsarin yhtäkkiä kesken lauseen.
Pystytkö ap heittämään tänne keskustelunpätkiä? Jokinhan siinä on alkanut ärsyttämään tai huomasi ettet ehkä ole mitä hakee.
Että jospa ihan jättäisit syyllistämättä ja leimaamatta kaikkia miehiä tämänkin takia. Menet elämässäsi eteenpäin ja otat tilanteen vastaan aikuisena naisena ja kestät sen.
Ap:n pitää kyllä olla melko erikoinen, että alvariinsa jopa kesken puhelun estetään.
Laittoi eston päälle, ei mulla muuta
Jos niille tulee vaa fiilis ettei oo kemiaa. Sehän on niitten päätettävis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi törkeetä mun herkkisluonteelle. Ihan kun vetäisi litsarin yhtäkkiä kesken lauseen.
Emme halua yliherkkää lasten äitiä joka ei kestä mitään. Next slut please!
Siis juttelit kadulla jonkun tutun kanssa ja se pisti jotkut estot päälle? En tajuu yhtään mistä tässä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Minä kerran linkitin yhdelle mukavalle ruotsalaisnaiselle Symphony Xn biisin youtubesta niin blokkasi saman tien. Siihen asti kaikki kaskustelut oli todella mukavia ja jopa eroottisia välistä. Ota sitten selvää minkä virheen tein...
Ruotsalaiset naiset on nykyään ihan hulluja woke-hulluja. Ei pitänyt musiikkityylistäsi ja säikähti. Hyvä että pääsit eroon.
Mä en voi käsittää tuota estohommaa. Niin kuin jotain 15-vuotiaita oltaisiin. Mut on yks estänyt ja ei mitään järkevää syytä ollut.
Se tuntuu tosi tylyltä, kun AIKUINEN ihminen yhtäkkiä laittaa eston. Ei tulisi itselläni mieleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n pitää kyllä olla melko erikoinen, että alvariinsa jopa kesken puhelun estetään.
Taidan mä olla aika ällöttävä kun ehkä joka sadas profiilin tsekkaaja aloittaa keskustelun ja nekin on seksin perään tai muuten vaan outoja kuten tämä. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme halua yliherkkää lasten äitiä joka ei kestä mitään. Next slut please!
Ei ole lapsia. Mut tiedän herkkismiehikin olevan jotka ei ole mitään lutkittelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Kesken viestittelyn, ei kesken puhelun. Sulla niin kiire kommentoimaan ettet ehdi edes tekstiä lukemaan ja ymmärtämään.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti se oli se eroottisuus. Ällöttävää tunkeilua, ellei mies osaa puhua tavallisista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Paskaa musaa yksinkertaisesti. Koskaan en ollut kuullutkaan tuollaisesta symphonystä. Laitoin tubeen ja arvasin että siellä jotain ärjymistä rupesi soimaan. Wake up call tuo huutava karjuva satanisti musa ei ole niin suosittua Suomen ulkopuolella mitä se on Suomessa. Tuo on negatiivista matalan energian musiikkia.
Ranteet auki kamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesken viestittelyn, ei kesken puhelun. Sulla niin kiire kommentoimaan ettet ehdi edes tekstiä lukemaan ja ymmärtämään.
Sanoit, että esti kesken juttelun. Se yleensä mielletään puheluksi tms. Olisit sanonut selvemmin, jos tarkoitit viestittelyä.
En ole tuo edellinen kirjoittaja.
Joo en minäkään kirjottanut viestittelystä.