Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero uusperheessä

Vierailija
03.11.2014 |

Mitä mieltä muut on aiheesta, mun lasten isä on seurustellut nykyisen naisensa kanssa kohta 9 vuotta eli tuo nainen on ollut lasteni elämässä 9 vuotta, käytännössä siis koko lapsuuden. Nyt mies on kuulema sitä mieltä että haluaa erota tuosta naisesta, ihan ymmärrettävää, heillä on ollut todella paljon vaikeuksia viime aikoina. Kuitenkin ihmettelen kun mies on sitämieltä ettei lapset enää saa olla tekemisissä tuon naisen kanssa eron jälkeen. Miksi ei saisi olla? on kuitenkin kuulunut lasteni elämään 9 vuotta. Voiko sitä lapsilta noin vain repästä pois?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ikävä tilanne, mutta eipä lapsilla ole ns oikeuksia äiti-/isäpuoleen eron sattuessa. Aikuisten kypsyys ratkaisee.

Vierailija
2/4 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ole itse yhteydessä tähän naiseen? Varmasti hänkin tulee ikävöimään lapsiasi? Mitä enemmän lapsilla on turvallisia aikuisia ympärillään sen parempi.

T: exän viimeisimmän exän ja hänen nykyisen miehensä lapsen kummitäti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei erotessa aina muista että lapsille ne äiti ja isäpuoletkin saattaa olla hyvinkin tärkeitä ihmisiä. Esimerkiksi meillä miehen lapsen äiti haukkuu minua koko ajan lapselle ja lapsi puolestaan joutuu koko ajan miettimään että menettääkö minut elämästään. Ikäviä asioita mutta "ulkopuolisena" on vaikea puuttua jos ei vanhemmat itse ymmärrää asioita.

Vierailija
4/4 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna ottaisin itse yhteyttä tähän naiseen ja kysyisin haluaako tavata lapsiasi joskus. Näin itse toimin, ja poikani olikin joskus ex-äitipuolen luona yökylässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän