Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kohta nukkumaan
18.09.2021 |
Viikonloppu on samanlainen, kuin viikkokin. Kerran viikossa pääsee kauppaan.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Oliko pakko muuttaa peräkylille? Aiemmin asuit keskustassa kauppojen lähellä.
En asu peräkylällä. Asun 3km päässä keskustasta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Ei niinku yhtään mitään kerro tämäkään ketjunalku yhtään mistään.
Taattua ammattivalittajalaatua.
Alue: Aihe vapaa
Oliko pakko muuttaa peräkylille? Aiemmin asuit keskustassa kauppojen lähellä.