Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olette rumia kunnette edes yritä ymmärtää rautavaaraa!!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ehkä opetella kirjoittamaan suomen kieltä oikein, jos haluaa ilmaista mielipiteensä.

Vierailija
2/23 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tässä tapauksessa ymmärtäminen ja hyväksyminen on hyvin lähellä toisiaan. Ei täältä sympatiaa. Olis tappanut itsensä jos halusi pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa itse yhtä sairaalta.

Vierailija
4/23 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ymmärrän. Äiti koki tulleensa umpikujaan. Oli pahaksi onneksi auton ratissa sillä hetkellä, ja tiesi bussin tulevan perässä.

Tekoa en millään muotoa hyväksy.

Vierailija
5/23 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ne, jotka eivät ymmärtäneet/ymmärrä Jarmo Björkqwistiä!

t.ap

Vierailija
6/23 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoin kuvata kuinka paljon minua v****aa nuo puolustelijat ja "ymmärtäjät". Aivan sairasta porukkaa. Ymmärrättekö kaikki muutkin perhesurmat? Tai henkirikokset ylipäänsä?

Vierailija
7/23 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultahan ei tappajille sympatiaa heru.

Vierailija
8/23 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on ymmärretäänkö häntä enää vai ei?

Vierailija
9/23 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:49"]En voi sanoin kuvata kuinka paljon minua v****aa nuo puolustelijat ja "ymmärtäjät". Aivan sairasta porukkaa. Ymmärrättekö kaikki muutkin perhesurmat? Tai henkirikokset ylipäänsä?
[/quote]

Jep! Tai muutkin rikokset. Menee samaan kategoriaan, kun nämä "raiskaus on uhrin vika" -puheet.

Vierailija
10/23 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:50"]Mitä väliä sillä on ymmärretäänkö häntä enää vai ei?
[/quote] Ainakin se väli, että "ymmärtämällä" annetaan näille perhesurmille hiljainen hyväksyntä.

Vierailija
11/23 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se äiti teki väärin. Ei mulla muuta siihen asiaan. Kun ei tehnyt oikein niin teki väärin. Näin se vaan on. Miksi teki, kukaan ei tiedä, eikä se mua kiinnostakaan. Se oli väärin ja sillä sipuli. Harmi ettei hän itse herännyt siihen ajoissa tai kukaan muukaan. Mutta... elämä on. Vääriä asioita tapahtuu. Se on kauheaa. 

Vierailija
12/23 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ymmärrä enkä hyväksy. En edes yritä. Mielummin olen sitten ruma.

Vierailija
13/23 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:50"]Mitä väliä sillä on ymmärretäänkö häntä enää vai ei? [/quote] Ainakin se väli, että "ymmärtämällä" annetaan näille perhesurmille hiljainen hyväksyntä.

[/quote]

Ei, vaan ymmärretään minkälaiset elämän ongelmat ajoivat tähän peruuttamattomaan tekoon.

Ehkäpä seuraava usean pienen lapsen perheestä tehty lastensuojeluilmoitus käsitellään ripeämmin.

Vierailija
14/23 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:55"]

Ehkäpä seuraava usean pienen lapsen perheestä tehty lastensuojeluilmoitus käsitellään ripeämmin.

[/quote]

Ehkäpä seuraava narsistiäiti lapsenmurhaaja toteuttaa tekonsa, koska tietää, että sen jälkeen sataa gloriaa ja "ymmärrystä" vähämielisiltä.

Mikään ei ole narsistimurhaajalle ihanampaa kuin ajatus murhatöiden ihailusta niin kuin te nyt teette, ja hyvin todennäköisesti olette saaneet useammankin narsistiäidin miettimään lapsenmurhaa.

Vierailija
15/23 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:57"]

Ehkäpä seuraava narsistiäiti lapsenmurhaaja toteuttaa tekonsa, koska tietää, että sen jälkeen sataa gloriaa ja "ymmärrystä" vähämielisiltä.

Mikään ei ole narsistimurhaajalle ihanampaa kuin ajatus murhatöiden ihailusta niin kuin te nyt teette, ja hyvin todennäköisesti olette saaneet useammankin narsistiäidin miettimään lapsenmurhaa.

[/quote]

Miten ihmeessä saat kotiin eristäytyneen äidin, joka ei ole moikannut edes naapureita, narsistiksi?

Vierailija
16/23 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:49"]

En voi sanoin kuvata kuinka paljon minua v****aa nuo puolustelijat ja "ymmärtäjät". Aivan sairasta porukkaa. Ymmärrättekö kaikki muutkin perhesurmat? Tai henkirikokset ylipäänsä?

[/quote]

Enpä rehvastelisi ymmärtäväni, mutta haluaisin kyllä ymmärtää edes hiukan. Mitä teidän mielestänne sitten pitäisi tehdä tällaisille varsin ikäville asioille, jos ymmärtämistä ei saa edes yrittää?

Vaikuttaa siltä, että koko ymmärtämisen käsite määritellään tässä yhteydessä monella tavalla.

Vierailija
17/23 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekopäitä kaikki

Vierailija
18/23 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin ruma kuin murhaaja.

Vierailija
19/23 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:57"]

[/quote]

Miten ihmeessä saat kotiin eristäytyneen äidin, joka ei ole moikannut edes naapureita, narsistiksi?

[/quote]

narsistit masentuu usein. Tuohan oli selvä hullu. Kuka voi pitää normaalina, että ei päästä puolisoaan töihin vaan estää pääsyn ja tästä syystä puoliso oli joutunut kerran aikaisemminkin kutsumaan poliisit. Kuka on niin hullu, että pysäyttelee linja-autoa? Narsisti, psyko, masentunut mielisairas hullu, joka onneksi on nyt kuollut. Harmi kun murhasi lapsensa.

Vierailija
20/23 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:47"]

Samoin ne, jotka eivät ymmärtäneet/ymmärrä Jarmo Björkqwistiä!

t.ap

[/quote]

Siinäpä se, että meitä selityksien etsijöitä on myös niitä, jotka haluaisivat aina tietää taustoista ja varoittaa siitä, mihin samanlaisten tilanteiden ylenkatsominen voi johtaa. Kyllä minä haluaisin tietää senkin, mikä saa täysipäiseksi katsotun insinöörin tökkimään vaimoon kymmeniä puukoniskuja. Pelkäänpä jopa tietäväni, mikä se syy on, eikä se ole kiva asia mietittäväksi, koska näitä oikeutuksen tunnetta potevia normaalin väkivaltaisia miehiä maassa riittää, ja aina enemmän ilmaantuu myös samanlaisia naisia. Sitä sen sijaan on vaikea ymmärtää, että miksi väkivaltainen saa jatkaa rauhassa puuhiaan joutumatta minkäänlaiselle uudelleenkoulutusleirille tai varoitusrekisteriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän