Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

influenssarokote , kun ei vielä tiedä onko raskaana vai ei...?

Vierailija
02.11.2014 |

Olen ottamassa rokotetta silloin, kun raskaustestikään ei näyttäisi välttämättä mitään, eli "viikkoja" olisi 3+3. Eikös olekin niin,ettei alkiolle voi tulla rokotteesta mitään, kun äidillä ja alkiolla ei tuossa kohtaa ole vielä mitään veriyhteyttäkään?

Muutenkin: kun kerran raskautta yritämme ja rokotekin olisi vissiin fiksua ottaa, kai se on parempi ihan tuossa alussa kuin myöhemmin ekalla kolmanneksella? vai?

Pikkuisen epävarmuutta mukana, myönnän. Mutta kun yksi melkein täysiaikainen vauvani jo kuoli kohtuun mahdollisesti influenssa takia, en toista tilannetta halua enää taudista sen enempää kun rokotteestakaan.

faktatietoa, kiitos, eikä mitään rokoteinfon paniikkipelotteluja.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kolme kertaa ollut raskaana ja jokaisella kerralla olen rokotteen ottanut. Aina on sanottu, että pienempi haitta siitä rokotteesta on vauvalle kuin niistä influenssan mahdollisista jälkitaudeista. Terveitä vauvoja on syntynyt.

Vierailija
2/2 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana oleville nimenomaan suositellaan tuota rokotetta, ei ole vaaraa. Itsekin otin juuri raskaana tuon rokotteen, ensimmäistä kertaa elämässäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi