Tein tänään pekoni-sieni-kermapastaa vaikka piti laihduttaa
Aloitin laihdutuskuurin, mutta sorruin tänään tekemään pastaa. Enkä ihan mitä tahansa pastaa, vaan pekonia ja sieniä kermakastikkeella :(
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:36"]
No minunkin piti laihduttaa mutta olen syönyt tänään ainakin 7 suklaakonvehtia ja 100g salmiakkia ja 2 lasia kokista ja 100g tortillachipsejä (lisäksi ison kulhon marjarahkaa ja kaksi naurista)
[/quote]
Ai niin ja Nutrilet-patukankin vetäisin heti aamupalaksi, se ei kyllä vie nälkää vaan lisää ruokahalua...
-2
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:37"]
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:36"]
No minunkin piti laihduttaa mutta olen syönyt tänään ainakin 7 suklaakonvehtia ja 100g salmiakkia ja 2 lasia kokista ja 100g tortillachipsejä (lisäksi ison kulhon marjarahkaa ja kaksi naurista)
[/quote]
Ai niin ja Nutrilet-patukankin vetäisin heti aamupalaksi, se ei kyllä vie nälkää vaan lisää ruokahalua...
-2
[/quote]
Hehe kuulostaa ihan mun laihdutuskuureilta. Kaksi naurista on kyllä terveellistä ;)
t. ap