Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorempi nainen + Vanhempi nainen + Vanhempi mies

Vierailija
02.11.2014 |

Eikö nuori nainen ja vanhempi nainen voi tulla keskenään toimeen jos vanhempi mies sattuu ihastumaan/rakastumaan nuorempaan naiseen?

Ei näköjään usein voi.

Heti alkaa sen vanhemman naisen puolelta sen nuoremman naisen haukkuminen pikkupilluksi ja ties miksi.

Mikä teitä oikein vaivaa?

Te olette edelleen kauniita ja vetävän näköisiä moni, vaikka olette 30v+ tai 40v+. Mikä ihme kauneus käsitys ihmisen päässä jyllää usein että täytyy näyttää parikymppiseltä jotta voi olla hyvännäköinen tai seksikäs! Kun ihminen pitää hyvin huolta itestään: ravinto, riittävä uni, hyvä ruoka, liikunta, sopivat kauneudenhoito tuotteet, hiukset kauniisti ja hyvin hoidetut, on takuulla seksikäs myös 30-ja 40-vuotiaana naisena, aikuisen kypsän naisen tavoin vaikka ei parikymppiseltä enää näytäkkään!

Mulla on moni ystävyyssuhde näihin miehen ikäsiin naispuolisiin ystäviin alkanut heti vasta hirveän haukkumisen ja halventamisen jälkeen. Arvatkaa tuntuuko sellainen mukavalta? Kun itse on pitänyt monia niistä vanhemmista naisistakin mukavana ja halunnut olla vain ystävä, niin saakin kuulla seläntakana haukkumista ja mollaamista kuinka mieheni ei pitäisi olla mun kanssa.

Jos joku vanhempi mies sattuu kiinostumaan nuoremmasta naisesta, ei se tarkoita etteikö sinulla hyvännäköisellä ja mukavalla naisella voisi olla edelleen ottajia niistä saman ikäisistä miehistä tai vanhemmista tai kenties jopa nuoremmista. ;)

Kyllä sopu sijaa antaa,

eiks vaan? - 19 vuotias nuori nainen joka seurustelee 31-vuotiaan aivan upean miehen kanssa, parisuhteessa oltu siitä lähtien kun minä 15 ja mies 27.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/10 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ei minua kukaan muu haukkunut kuin anoppi, kun menin 19-vuotiaana naimisiin silloin 34-vuotiaan mieheni kanssa. Tuttavapiiriini ei kuulu sellaisia ihmisiä jotka yleensäkään juuri haukkuisivat ihmisiä päin naamaa, ainakaan mihinkään "pikkupillu"-tyyliin. Takanapäin voivat puhua mitä vaan, mutta sepä ei haittaa ainakaan minua mitä puhuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:45"]

Tottakai se ahdistaa kun mies pettää, huomaatte sen itsekin kun vanhenette ja mies vaihtaa teidät nuorempaan.

[/quote]

Miksi perusoletus on se, että kyse olisi pettämisestä? Käsittääkseni tässä puhutaan vain tilanteesta, jossa vanhempi mies ja nuorempi nainen alkavat seurustella. 

Minä olen 30-vuotias, mieheni on 42-vuotias. Olemme olleet yhdessä seisemän vuotta. Kun tapasimme mieheni avioerosta oli kuusi vuotta aikaa. Syy eroon oli se, että nainen jätti hänet toisen miehen takia (ovat edelleen yhdessä ja heillä on yhteisiä lapsiakin). Jostain syystä sain kuulla silti jatkuvasti kommentteja siitä, miten mies varmasti vaihtaa minutkin nuorempaan ja on selvästi vain nuoren lihan perässä juokseva ääliö. En käsitä.

Vierailija
4/10 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä olen kanssasi, mutta seurustelusuhteesi alkamisajankohta on ollut aivan liian varhainen ja noin "vanhan" miehen kiinnostus teinitytöstä seurustelumielessä todella on kuvottavaa.

Itse olen 21v ja seurustelen 29 vuotiaan kanssa kolmatta vuotta, oli miestä 6 vuotta vanhempi ex katkera ja sain kuulla samoja herjauksia iästäni. Evvk

Vierailija
5/10 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se ahdistaa kun mies pettää, huomaatte sen itsekin kun vanhenette ja mies vaihtaa teidät nuorempaan.

Vierailija
6/10 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:41"]Samaa mieltä olen kanssasi, mutta seurustelusuhteesi alkamisajankohta on ollut aivan liian varhainen ja noin "vanhan" miehen kiinnostus teinitytöstä seurustelumielessä todella on kuvottavaa.

Itse olen 21v ja seurustelen 29 vuotiaan kanssa kolmatta vuotta, oli miestä 6 vuotta vanhempi ex katkera ja sain kuulla samoja herjauksia iästäni. Evvk

[/quote] No se on sinun mielipiteesi, mutta mulle oikea ratkaisu oli juuri tuolloin alkaa seurustelemaan miehen kanssa. Oltiin molemmat ns. Virallisesti vielä nuoria kun mies oli alle 30 ja en mä enää miltään niin lapselta näyttänyt ja käyttäydyinkin kypsemmin välillä kuin muut ikäiseni. Se että meidän parisuhde alkoi tuolloin, on mahdollistanut sen että muutimme avoon jo sitten kun minä 18v ja mies 30v, nyt ensvuonna naimisiin kun minä 20v ja mies 32v, ekaa lasta odotellaan syntyväksi kun minä 22v ja mies 34v. Musta kaikki on menny tätä kaavaa ajatellen aika realistisesti ja hyvin, vaikka ikäeroa meillä onkin enemmän. :) mun tyyli on ollut elää tätä elämää myös se - että haluan kokea nuorella iällä mahdollisimman paljon! Vaikka se olisi riski.

Vierailija
7/10 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:45"]

[/quote] Niin tietynlaiset miehet vaihtaa, sulla on ollu vaan paskoja äijiä... Mut tollanen on surullista, iästä riippumatta. Mun mies oli onneks ihan sinkku kun tavattiin.. Tuommonen vaihtaja äijä on jotenkin muutenkin kusipää, ei siinä pelkkä ikä vaikuta!

Vierailija
8/10 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan lapsekasta, että kolmekymppistä sanotaan kypsäksi. :D Ja tuskin kenellekään kolmekymppiselle edes tulee mieleen, ettei siinä iässä voisi enää näyttää seksikkäältä.

Nainen 25v

Vierailija
9/10 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 23:00"]

Ihanan lapsekasta, että kolmekymppistä sanotaan kypsäksi. :D Ja tuskin kenellekään kolmekymppiselle edes tulee mieleen, ettei siinä iässä voisi enää näyttää seksikkäältä.

Nainen 25v

[/quote] No mistä muusta sitten tuommoinen toisen nuoremman ihmisen haukkuminen ja halventaminen johtuu, eikö se kieli vaan omasta epävarmuudesta?

Vierailija
10/10 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajahan on sama nainen, joka eilen tyrkytti itseään jollekin täällä ketjussa Mikoksi esittäytyneelle miehelle! Sun nikki tais olla Suvi 19 v ja kerroit olevasi parisuhteessa 31-vuotiaan miehen kanssa. Mikä sua vaivaa kun tyrkytit ittees?