Tuntuu että kiusaaminen vaan pahenee jos
Yrittää puolustautua. Parempi olla vaa hiljaa ja niellä se sonta mitä tulee.
Kommentit (9)
Koska omalla kohdalla oon huomannu sen ettei puolustautumista oteta tosissaan ja ei kuunnella ollenkaan ku pyytää olemaan hiljaa. Täytyy vaan laittaa korvatulpat sitte
kerää todisteet, hanki todistajat. jos esim koulu sen jälkeen puutu, mene mediaan
itsellä turpaanveto auttoi hyvin.loppui lätinät.
En kehtaa mennä kertomaan mihkään ku tää on sellasta lällättelyä ja ilmeilyä sekä pikkulapsena pitämistä. Ja kyllä ne taitaa vajaanakin pitää kun puhutaan siihen tyyliin ja lauseisiin lisätään aina joku pilkka. Tyyliin jos olen käynyt lenkillä niin " OHO EMPÄ OLISI USKONUT TOIVOTTAVASTI ET EKSY"
Pienennä kiusaajat ajatuksissasi pikku possuiksi. Hymeile vaan heille, mutta älä anna heille huomiota. Sinulla on jotain erityistä hyvää, mitä heiltä puuttuu. Siksi he haluavat satuttaa sinua, että näyttäisivät itse paremmilta. Ole ylpeä itsestäsi.
Ei sekään auta että ei reagoi. Silloinkin se pahenee. Hakeudu kauas pois heistä, pahoista ihmisistä, ja ennen kun voit tehdä sitä, ilmoita jollekin viralliselle taholle. Opettaja, pomo, joku. Edellinen kirjoittaja on oikeassa, sinulla on jotain mitä he salaa kadehtii tai vieroksuu, heissä on joku vialla, kun ovat niin epävarmoja että kiusaavat. Hyvinvoiva, henkisesti tasapainoinen ihminen ei kiusaa.
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa mennä kertomaan mihkään ku tää on sellasta lällättelyä ja ilmeilyä sekä pikkulapsena pitämistä. Ja kyllä ne taitaa vajaanakin pitää kun puhutaan siihen tyyliin ja lauseisiin lisätään aina joku pilkka. Tyyliin jos olen käynyt lenkillä niin " OHO EMPÄ OLISI USKONUT TOIVOTTAVASTI ET EKSY"
En osaisi ottaa sitä kiusaamisena, jos mulle tulis tollanen viesti. Laittaisin itkunauruhymiön takas. En tosiaan käy kauheen usein lenkillä.
Tai sitten odottaa oven takana ja vetää ilman varoitusta päin näköä niin kovaa että tuntuu.