Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsen naisten mielipiteitä!

Vierailija
02.11.2014 |

Kysyn vaikka ette te minun naistani tunnekaan. Ja pidätte minua täysin uusavuttomana.

Mutta siis asiaan, aion kosia avovaimoani. Mutta en tiedä miten. En edes osaa päättää onko showmainen kosinta parempi kuin sellainen ihan kahdenkesken tapahtuva... Ja ymmärrän kyllä aivan täysin että te ette voi minun avovaimon puolesta puhua mutta olisi kyllä kerrassaan huisi juttu jos voisitte kertoa minkälainen olisi teidän mielestä hyvä kosinta?

Avovaimo on 24-vuotias, yhdessä ollaan oltu 3 vuotta, saman katon alla reilu vuosi. Vastaus häneltä on aika varmasti kyllä, joten siitä ei tarvitse murehtia. Haluan vaan tehdä täydellisen kosinnan.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista!

Vierailija
22/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:03"]

Ei olla viini-ihmisiä. Ja ei ole takkaa. Mutta se asiahan on korjattavissa! Vois vaikka vuokrata jonkun tunnelmallisen mökin joku viikonloppu... Olisko vaan liian ennalta-arvattavaa?

[/quote]

Just mökki, takkatuli, kynttilänvalo... Tai vaikka sitten ravintolan pöydässä hyvän aterian jälkeen. Toisaalta olis mukava, jos siihen liittyisi jotain spesiaalia, vaikka sitten paikka, jossa ette ole ennen käyneet tai joku muu pieni yllätys, jos vaan tuleva vaimosi sellaisesta tykkää?

Siis joku ihan pienikin asia mitä ette ole ennen tehneet... Tyyliin "hei, siellä on täysikuu, lähdetään kuutamokävelylle". Tai jos rahaa on, varaa pikku viikonloppureissu johonkin mihin on lyhyt matkustusaika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikis on käyny alapeukuttaa kaikki kommentit :D

Vierailija
24/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:11"]

Kahdestaan ehdottomasti. Mutta voisithan lisätä siihen jonkun hauskan yllätysmomentin, jos tyttiksellä riittää huumori. Esim voisit piilotella aivan perkeleesti vihjeitä: esim antaisit ekan lapun missä lukisi tyyliin " sinua odottaa yllätys jääkaapissa." sitten jääkaapissa olisikin uusi lappu missä lukee vaikka "mene etsimään terassin kukkaruukusta" jne jne. Sitten niitä lappuja voisi olla tosiaan paljon, viimeinen vaikka paikassa mistä tykkäätte molemmat. Ei siis pakko olla kotonakaan. Jos asutte okt talossa, olisi enemmän lääniä mihin piilottaa :D

[/quote]

Huumoria kyllä meillä riittää ja sen pitää ollakki edes osaksi osa kosintaa. Kiitti ideasta! Vois sitä vähän soveltaa meille sopivaksi.

Vierailija
25/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:11"]

Oi kun vaikutat suloselta mieheltä! 

[/quote]

Hei kiitos! Pakko vähän yrittää kun mulla on maailman sulosin nainen.

Vierailija
26/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi susta tulee mieleen ihan mun avomies? :D Mun ikäki passaa sun avovaimon ikään. Ja nuo yhessäoloajat! Mutta ei mun avomies kyllä av:lla roikkus... Varmaan :D

Vierailija
27/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana että joku jaksaa panostaa!

Vierailija
28/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:11"]

Kahdestaan ehdottomasti. Mutta voisithan lisätä siihen jonkun hauskan yllätysmomentin, jos tyttiksellä riittää huumori. Esim voisit piilotella aivan perkeleesti vihjeitä: esim antaisit ekan lapun missä lukisi tyyliin " sinua odottaa yllätys jääkaapissa." sitten jääkaapissa olisikin uusi lappu missä lukee vaikka "mene etsimään terassin kukkaruukusta" jne jne. Sitten niitä lappuja voisi olla tosiaan paljon, viimeinen vaikka paikassa mistä tykkäätte molemmat. Ei siis pakko olla kotonakaan. Jos asutte okt talossa, olisi enemmän lääniä mihin piilottaa :D

[/quote]

Huumoria kyllä meillä riittää ja sen pitää ollakki edes osaksi osa kosintaa. Kiitti ideasta! Vois sitä vähän soveltaa meille sopivaksi.
[/quote]

nyt av mammat vaativat, että sinun pitää tulla kertomaan miten kosit ja mitä sanoi tyttis! :D onnea!

Vierailija
29/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:16"]Miksi susta tulee mieleen ihan mun avomies? :D Mun ikäki passaa sun avovaimon ikään. Ja nuo yhessäoloajat! Mutta ei mun avomies kyllä av:lla roikkus... Varmaan :D
[/quote]

voi ei, ap joku bustas sut :D

Vierailija
30/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:16"]

Miksi susta tulee mieleen ihan mun avomies? :D Mun ikäki passaa sun avovaimon ikään. Ja nuo yhessäoloajat! Mutta ei mun avomies kyllä av:lla roikkus... Varmaan :D

[/quote]

Ei mitään hätää, mun avovaimo ei av:llä roikkus... Varmaan. Pakko laittaa hälle viestiä varalta.

Vierailija
31/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:17"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:11"] Kahdestaan ehdottomasti. Mutta voisithan lisätä siihen jonkun hauskan yllätysmomentin, jos tyttiksellä riittää huumori. Esim voisit piilotella aivan perkeleesti vihjeitä: esim antaisit ekan lapun missä lukisi tyyliin " sinua odottaa yllätys jääkaapissa." sitten jääkaapissa olisikin uusi lappu missä lukee vaikka "mene etsimään terassin kukkaruukusta" jne jne. Sitten niitä lappuja voisi olla tosiaan paljon, viimeinen vaikka paikassa mistä tykkäätte molemmat. Ei siis pakko olla kotonakaan. Jos asutte okt talossa, olisi enemmän lääniä mihin piilottaa :D [/quote]   Huumoria kyllä meillä riittää ja sen pitää ollakki edes osaksi osa kosintaa. Kiitti ideasta! Vois sitä vähän soveltaa meille sopivaksi. [/quote] nyt av mammat vaativat, että sinun pitää tulla kertomaan miten kosit ja mitä sanoi tyttis! :D onnea!

[/quote]

Kyllä taitaa ite kosinta pysyä ihan yksityisenä, sori! Kiitti onnitteluista!

Vierailija
32/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:19"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:16"]

[/quote]

Ei mitään hätää, mun avovaimo ei av:llä roikkus... Varmaan. Pakko laittaa hälle viestiä varalta.

[/quote]

:DDDD Pitäskö sun kosia varalta samantien jos oot busted?

Vierailija
33/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kannattais ostaa sormus piiloon ja odottaa oikeaa hetkeä, ehkä aamulla kahvi pöydässä? Tai suihkusta tullessa? Kylvyssä? Saunan jälkeen oluen kera? Kävelyllä? Illalla sängyssä kun vaan köllötellään... Itse tykkäisin intiimistä kosinnasta, puitteilla ei olisi väliä, mutta olisi ihanaa jos tunnelma olisi oikea ja aito, eikä mikään kynttilä takkatuli..

Vierailija
34/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, miten kävi? Jäitkö kiinni avovaimolle? :D

Vierailija
35/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:12"]Ikis on käyny alapeukuttaa kaikki kommentit :D
[/quote]

Vai vulvamies?

Vierailija
36/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:26"]

[/quote]

No mistäs mää oisin voinut tietää että avovaimo TÖISSÄ OLLESSAAN (!!!!) hengaa täällä... Eikai se auta ku mennä kosimaan samontein. AUKASEHAN ULKO-OVI VALMIIKSI SIELLÄ! Kun kumminki tänki luet senki sala av-palstalainen avovaimo.     (<3)

Vierailija
37/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:26"]

[/quote]

No mistäs mää oisin voinut tietää että avovaimo TÖISSÄ OLLESSAAN (!!!!) hengaa täällä... Eikai se auta ku mennä kosimaan samontein. AUKASEHAN ULKO-OVI VALMIIKSI SIELLÄ! Kun kumminki tänki luet senki sala av-palstalainen avovaimo.     (<3)
[/quote]

:D

Vierailija
38/38 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku kerrot, että joku sukulaisesi, siskosi, veljesi yms. kutsui teidät ravintolaan. Asia on kuulemma tärkeä. Varaat pöydän jostain intiimistä ruokaravintolasta ja kerrot heille, että aiot kosia ja että yllätyksen pitäisi olla täydellinen.

Ravintolahenkilökunta on idearikasta, joten anna heidän ehdottaa jotain....

Onnea matkaan!