Tarvitsen naisten mielipiteitä!
Kysyn vaikka ette te minun naistani tunnekaan. Ja pidätte minua täysin uusavuttomana.
Mutta siis asiaan, aion kosia avovaimoani. Mutta en tiedä miten. En edes osaa päättää onko showmainen kosinta parempi kuin sellainen ihan kahdenkesken tapahtuva... Ja ymmärrän kyllä aivan täysin että te ette voi minun avovaimon puolesta puhua mutta olisi kyllä kerrassaan huisi juttu jos voisitte kertoa minkälainen olisi teidän mielestä hyvä kosinta?
Avovaimo on 24-vuotias, yhdessä ollaan oltu 3 vuotta, saman katon alla reilu vuosi. Vastaus häneltä on aika varmasti kyllä, joten siitä ei tarvitse murehtia. Haluan vaan tehdä täydellisen kosinnan.
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:55"]
Saat varmaan kasapäin vastauksia romanttisesta illallisesta ja ruusukimpusta ja hulppeasta sormuksesta, mutta itse viehättyisin metsäretkestä ja kosinnasta jossain rauhallisessa siimeksessä. Kalliolla istuessa tai suuren puun alla. Ympärillä hiljainen luonto. Mutta tämä kannattaa toteuttaa vain jos tyttöystäväsi tykkää liikkua luonnossa.
[/quote]
Kiitos vastauksesta! Ei tykkää valitettavasti hän liikkua luonnossa. Mutta toisaalta sinne jos sen veisin niin ei se ainakaan kosintaa osais odottaa. Olis semmosta yllätysmomenttia!
Itse tykkäisin kahden kesken- kosinnasta, en missään nimessä mistään show- tyyppisestä. Mutta itse tunnet parhaiten naisesi, Onnea!
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:59"]
Itse tykkäisin kahden kesken- kosinnasta, en missään nimessä mistään show- tyyppisestä. Mutta itse tunnet parhaiten naisesi, Onnea!
[/quote]
Jos ajattelee omasta näkökulmasta niin kivoin olisi kyllä kosia ihan kahdenkesken. Sais ainaki sanottua mitä haluaa eikä tarvis nolostella muiden edessä. Ja niinhän sitä luulis että naisensa tuntee, mutta kosimisasian edessä oon vielä aika neuvoton. Ei oo hirveesti kokemusta siltä saralta...
Mä tykkäisin virallisesta asiakirjamallilla väsätystä kirjeestä. Vastausta pyydetään jne.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 18:59"]
Iltasella takkatulen loimussa viinilasillisen kera?
[/quote]
Ei olla viini-ihmisiä. Ja ei ole takkaa. Mutta se asiahan on korjattavissa! Vois vaikka vuokrata jonkun tunnelmallisen mökin joku viikonloppu... Olisko vaan liian ennalta-arvattavaa?
Joku ei selkeesti tykkää mun kosintaideasta kun on tunkenut kaikkiin kommentteihin huonon peukun. Antakaa ihmisten pariutua rauhassa!
Ainakin itse toivoisin jotain muutakin kuin pelkän kosinnan, siis että toinen kertoisi tunteistaan ja miksi on päättänyt kosia. Paikalla eikä sormuksella ole mitään merkitystä, ainoastaan sanoilla. Antaisin neuvoksi miettiä ja vaikka kirjoittaa etukäteen asioita jotka ovat saaneet sinut rakastumaan juuri häneen.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:02"]
Mä tykkäisin virallisesta asiakirjamallilla väsätystä kirjeestä. Vastausta pyydetään jne.
[/quote]
Siinä tulis kyllä hienosti esille mun romanttinen puoli!
Tässä on äärettömän hyvä esimerkki onnentunteen maksimoinnista :)
http://www.vauva.fi/keskustelu/4285054/ketju/olisiko_liian_julma_pila_jos_muka_jatan_naisystavani_ja
Minä ainakin tykkäisin juuri tommosesta mökkiviikonlopusta ! :) Ja tarjollehan voi laittaa just sitä mistä tykkäätte, tai kokata vaikka yhdessä. Onnea joka tapauksessa !
Mun painajainen olis joku kamalasti suunniteltu ja valmisteltu kosinta, varsinkin jos se tapahtuu jossain julkisesti. Kotona kahdestaan paras. Ja mitään miehen valmiiksi ostamaa sormusta en halua :D
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:05"]
Ainakin itse toivoisin jotain muutakin kuin pelkän kosinnan, siis että toinen kertoisi tunteistaan ja miksi on päättänyt kosia. Paikalla eikä sormuksella ole mitään merkitystä, ainoastaan sanoilla. Antaisin neuvoksi miettiä ja vaikka kirjoittaa etukäteen asioita jotka ovat saaneet sinut rakastumaan juuri häneen.
[/quote]
Siinäpä mulle haastetta! Mutta pakko se on panostaa. Antaa runosuonen kukkia.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:05"]
Joku ei selkeesti tykkää mun kosintaideasta kun on tunkenut kaikkiin kommentteihin huonon peukun. Antakaa ihmisten pariutua rauhassa!
[/quote]
Mystinen alapeukuttaja iski jälleen. Älä siitä välitä, raukalla ei ole parempaakaan tekemistä. Ja toi takka-juttu on liian ennalta-arvattava, jos ette sellaista muuten harrasta. Onnea tulevaan!
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:06"]
Tässä on äärettömän hyvä esimerkki onnentunteen maksimoinnista :)
http://www.vauva.fi/keskustelu/4285054/ketju/olisiko_liian_julma_pila_jos_muka_jatan_naisystavani_ja
[/quote]
En tajua miten en tuota jo itse hokannut! Kiitos että jaoit ton mulle.
[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 19:08"]
Kunhan et valitse metodiksi onnentunteen maksimointia.
[/quote]
Joo, ei tätä :(
Kahdestaan ehdottomasti. Mutta voisithan lisätä siihen jonkun hauskan yllätysmomentin, jos tyttiksellä riittää huumori. Esim voisit piilotella aivan perkeleesti vihjeitä: esim antaisit ekan lapun missä lukisi tyyliin " sinua odottaa yllätys jääkaapissa." sitten jääkaapissa olisikin uusi lappu missä lukee vaikka "mene etsimään terassin kukkaruukusta" jne jne. Sitten niitä lappuja voisi olla tosiaan paljon, viimeinen vaikka paikassa mistä tykkäätte molemmat. Ei siis pakko olla kotonakaan. Jos asutte okt talossa, olisi enemmän lääniä mihin piilottaa :D
Saat varmaan kasapäin vastauksia romanttisesta illallisesta ja ruusukimpusta ja hulppeasta sormuksesta, mutta itse viehättyisin metsäretkestä ja kosinnasta jossain rauhallisessa siimeksessä. Kalliolla istuessa tai suuren puun alla. Ympärillä hiljainen luonto. Mutta tämä kannattaa toteuttaa vain jos tyttöystäväsi tykkää liikkua luonnossa.