Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viinakon laki, siis mikä!!!!

Vierailija
02.11.2014 |

Facessa monet vaihtoi viinapullon kuvan profiilikseen ja olivat tohkeissaan. Voisiko joku kertoa mitä on tapahtumassa alkoholilaille? Edes ne jotka vaihtoivat kuvaa, kertokaa minullekin mikä on muuttumassa.

Ainakin oletan että kun menen Alkoon selvänä ja aukioloaikana, saan ostaa mitä viinaksia haluan ja kuinka paljon haluan. Eikö olekin näin? Se riittää minulle. Samoin jos menen kapakkaan, voin juoda siellä itseni kohtuukuntoon ja olla valomerkkiin asti, kelpaa minulle.

Vai ollaanko näitä oikeuksia nyt riistämässä minulta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et yhtään seuraa uutisia ja tiedä asiasta mitään, niin sehän on ihan sinun häviösi.

Vierailija
2/4 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:24"]

Jos et yhtään seuraa uutisia ja tiedä asiasta mitään, niin sehän on ihan sinun häviösi.

[/quote]

en seurannut, linkkaa joku missä kerrotaan asiasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 17:24"]

[/quote]

en seurannut, linkkaa joku missä kerrotaan asiasta
[/quote]

Kuule kattelehan ihan itse googlesta alkoholilaista uutisia.

Vierailija
4/4 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinan ja tupakan mainonta oli kiellettyä minunkin lapsuudessani ja hyvä että omatkin lapset saa olla näkemättä niitä. Vielä keskiolut pois ruokakaupoista niin vanhat hyvät ajat on palanneet. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi