Oletteko te huomanneet yhtään katellisuutta yh-vanhemmilta? Kysyn siis, en ole vielä vanhempi
Mietin vaan tuota scandinaviaalaista naista joka on anti-immigration joka aina sanoo että hänen ongelmansa muslimien kanssa on se että ne pukeutuu huivii ja sen takia ajattelevat länsimaalaisista naisista prostituutiota
Mites YH:t ja ne jotka ovat vielä avioliitossa ja samassa taloudessa toisen vanhemman kanssa? Tunteeko ne kateutta ja halveksuntaa? Syrjintää ainakin sosiaalisessa ilmapiirissä tai mielipiteissä?
Kommentit (8)
Aloituksesta ei ota mitään tolkkua. Väännätkö pointtisi vielä rautalangasta?
Vierailija kirjoitti:
"Tuolla toi saatanan right-wing cuckki menee - valitsee intohimon sijasta miehen joka jää lapsensa elämään... säälin häntä"
Terv yh äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuolla toi saatanan right-wing cuckki menee - valitsee intohimon sijasta miehen joka jää lapsensa elämään... säälin häntä"
Terv yh äiti
En tajua edelleenkään hölkäsen pöläystä. Jos olet Kremlin trolli, mene vielä suomen kielen lisäkurssille, jookos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv yh äiti
En tajua edelleenkään hölkäsen pöläystä. Jos olet Kremlin trolli, mene vielä suomen kielen lisäkurssille, jookos?
Ai, kiusaat ja syrjit minua koska olen valinnut lapsen saamisen luonnolliseen aikaan ja miehen kanssa joka jää lapsensa elämään kuin se että olen kouluttautunut ja hommannut lapsen yh äitinä 40 vuotiaana hedelmöidyshoidolla
No en kyllä ole huomannut, enkä itse ole ollut kateellinen, vaikka näkisin kuinka hali pusi ihku keskiverto perheen. Paitsi en mä oikeastaan ole ollut yh sanan varsinaisessa merkityksessä. Mikä on yh? Se että ei ole miestä tai asu lasten isän kanssa, ei kai se sitäkään tarkoita. Se, että hoitaa lapset pääasiassa yksin, vaikka asuu kumppanin kanssa. No ei kai se sitäkään tarkoita.
Mitä ihmettä nyt taas? Avaatko vähän kysymystä, jäi nyt aavistuksen epäselväksi.