Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies piereskelee seksin aikana

Vierailija
18.09.2021 |

Ja koen tämän ällöttävänä asiana 🙁

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin naurahdettaisiin asialle. Tuleehan joskus ns "emätinpierujakin", pitkässä suhteessa tällaisiin osaa suhtautua huumorilla.

Jos paukuttelu on miehellä kuitenkin jatkuvaa, niin katse ruokavalioon, mikä on pielessä?

Vierailija
2/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirereskele takaisin, siitähän oppii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakalle haiseva mies on seksikäs.

Vierailija
4/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamalaa.

Vierailija
5/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärtyvän suolen oireyhtymä?

Vierailija
6/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
7/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussi sitä hellemmin sillä jättielimelläsi ettei sen perä löysty liikaa!

Vierailija
8/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
9/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun hommata pienempi sträppäri?

Vierailija
10/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori 🌚

Vierailija
11/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä voimme tehdä asialle?

Vierailija
12/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kerran naisen baarissa ja illan päätteeksi päädyimme naisen kotiin. Ei aikaakaan kun olimme sängyssä järjettömän kiiman pyörteissä. Syöksyin kieli pitkällä naisen jalkojen väliin, tarkoituksena antaa kunnon kielikylpy, kylpyä tämä värkki olisi todellakin kaivannut, sillä tuskin oli pesty ainakaan kuukauteen. Minä en kuitenkaan antanut periksi vaan jatkoin miehekkäästi klitoriksen nuolemista, haju oli niin kuvottava että huomasin tajuntani heikentyneen. Juuri ennen kuin olin menettämässä tajuntani, tunsin raikkaan tuulahduksen nenääni. Nainen oli juuri saanut orgasmin ja vapauttanut kaikki suolikaasut nenääni. Mitä tästä opimme? Onko parempi huolehtia hyvästä hygieniasta vai itselle sopivasta ruokavaliosta.

Vierailija
13/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kerran naisen baarissa ja illan päätteeksi päädyimme naisen kotiin. Ei aikaakaan kun olimme sängyssä järjettömän kiiman pyörteissä. Syöksyin kieli pitkällä naisen jalkojen väliin, tarkoituksena antaa kunnon kielikylpy, kylpyä tämä värkki olisi todellakin kaivannut, sillä tuskin oli pesty ainakaan kuukauteen. Minä en kuitenkaan antanut periksi vaan jatkoin miehekkäästi klitoriksen nuolemista, haju oli niin kuvottava että huomasin tajuntani heikentyneen. Juuri ennen kuin olin menettämässä tajuntani, tunsin raikkaan tuulahduksen nenääni. Nainen oli juuri saanut orgasmin ja vapauttanut kaikki suolikaasut nenääni. Mitä tästä opimme? Onko parempi huolehtia hyvästä hygieniasta vai itselle sopivasta ruokavaliosta.

Taisi olla tyttö Kuopiosta. Toosa oli märkä, mutta hiivaa vaossa ja paukku herkässä. Ei hävennyt mitään. Nauroi vaan.

Vierailija
14/22 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kerran pieraisi mun naamalle kun otin suihin 😂

Kyllähän se vähän vie fiiliksiä.

Vierailija
15/22 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytäisi seksissä piereskelystä tykkääviä naisia. Meinaan, olen kova piereskelemään.

Vierailija
16/22 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillupierut ovat ainoita sallittuja tuulahduksia seksissä. Anaalipierut kertovat tuskastuttavan paljon asianomaisen sivistyksen tasosta.

M50+

Vierailija
17/22 |
21.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, ei tullut mieleen että kun sitä mahaa ja lantiota tarpeeksi heiluttelee niin tuppaa kaasut painumaan ulos. Onko emätinpierutkin ällöttäviä?

Vierailija
18/22 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehinen mies ei pueruja pidättele.

Vierailija
19/22 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös tota samaa. Olen laktoosi intolerantti ja valmistaudunkin seksintäyteiseen iltaan ennakkoon tosi hyvin.

Syön kaikkea mahdollista, josta saa mojovat pierut aikaan. Rokkapäivänä on sauna 21-22 ja n. 19 aikaan syön pari lautasellista hernekeittoa, johon lisään pari kolme silputtua raakaa sipulia ja rasiallisen raejuustoa, joka yhdistelmä saakin vatsan jo ihan kunnolla mouruamaan. Lisänä syön paahtoleipiä, joiden päällä menee vielä 6 keitettyä kananmunaa reilun sinapin kera.

Se on vaan helvattia, kun pieruja pidättelee ja se kertynyt ilma myllertää paksusuolen mutkissa aiheuttaen melkosia tuskia, mutta sitten saunan jälkeen alkaa jo kummasti helpottamaan, kun pääsee tosi toimiin.

Kiihottaa niin vietävästi, kun vaimokin päästelee samaan tahtiin kunnon töräyksiä. Mutta kyllä hän toiseksi minulle niissä jää.

Joskus kaalisoppa päivänä tuntuu ihan siltä, että kaalinlehti olisi jäänyt reijälle poikittain, kun kuuluu sellanen lepattava ääni mutta ei kuulemma ole ollut, kun vaimo on kurkannu.

Vierailija
20/22 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen mies. "Se joka pierua pidättää, sillä on muutakin salattavaa."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän