Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

riitatilanteessa mies miten reagoit

Vierailija
02.11.2014 |

Jos nainen alkaa itkemään? Tai naiset,kuinka teidän miehenne toimivat? Jatkavatko riitelyä/huutamista jos huomaavat teidän pahoittaneen mielenne.
meillä mies jatkaa huutamista ja minun syyttelyä,vaatii ehkä anteeksipyyntöä. Käskee menemään omaan kotiin (emme asu virallisesti yhdessä,vaikka käytännössä kuitenkin).
lopuksi häipyy paikalta ja riita jää sopimatta ja mulla taas ihan kauhea olo. Tuntuu,että kaikki on oikeasti aina minun vika. Mies ei ikinä tule vastaan,jyrää korottamalla ääntään,en uskalla lopulta sanoa mitään. Toki minussa on monesti syytä,mutta eikai Se aina voi olla yksin minun syyni. Itse inhoan riitelyä ja haluaisin sopia. Vaikeaa kun jään yksin tilanteeseen.
mietin,pitäisikö minun nyt vaan lähteä kun mies niin käski ja jättää asiat näin?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä itkee molemmat, ja se on meillä ihan sallittua. Ihan kuten lasten kanssa, kun toinen itkee, sitä halataan ja pidetään kainalossa, kunnes voi kertoa, mikä harmittaa. Meillä ei kyllä riidellä, joskus äksähdellään, mutta yleensä siis itketään ja lopulta saadaan suu auki, mikä on harmittanut niin paljon, että itkukin tuli. :D Toisaalta tää meidän tyyli tuntuu toimivan, koska asiat tulee aina käsiteltyä ja itkiessä saa isoimman pahanolon purettua ja lopulta rauhoittuneena asian saa esitettyä rakentavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän