Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

riitatilanteessa mies miten reagoit

Vierailija
02.11.2014 |

Jos nainen alkaa itkemään? Tai naiset,kuinka teidän miehenne toimivat? Jatkavatko riitelyä/huutamista jos huomaavat teidän pahoittaneen mielenne.
meillä mies jatkaa huutamista ja minun syyttelyä,vaatii ehkä anteeksipyyntöä. Käskee menemään omaan kotiin (emme asu virallisesti yhdessä,vaikka käytännössä kuitenkin).
lopuksi häipyy paikalta ja riita jää sopimatta ja mulla taas ihan kauhea olo. Tuntuu,että kaikki on oikeasti aina minun vika. Mies ei ikinä tule vastaan,jyrää korottamalla ääntään,en uskalla lopulta sanoa mitään. Toki minussa on monesti syytä,mutta eikai Se aina voi olla yksin minun syyni. Itse inhoan riitelyä ja haluaisin sopia. Vaikeaa kun jään yksin tilanteeseen.
mietin,pitäisikö minun nyt vaan lähteä kun mies niin käski ja jättää asiat näin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista sellaista "riitaa", että vaimo olisi ruvennut itkemään. En tiedä mitä tekisin, varmaan lohduttaisin-

Vierailija
2/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa lohdutin ja pyysin anteeksi, jos sain itkemään jne. Nykyään tuntuu siltä, että hän itkee vain itsesäälissä samalla kaiken minun syykseni laittaen. Vituttaa sellainen asenne, enkä halua niin ajattelevaa lohdutella. Joo, on ero onneksi vireillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
4/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkeminen on raukkamainen taktiikka.

Vierailija
5/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh nyyh nyyh. Lutkan aloittama riita, ja aletaan parkumaan. Vittu että vituttaa typerät ämmät.

Vierailija
6/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 20 vuotta yhdessä ollaan oltu ja itken vain kun on todellinen hätä, eli harvoin. Mieheni suhtautuminen on vähän vaihdellut riidan aiheesta riippuen. Joskus hän jatkaa räkyttämistä, mutta vähän hiljaisemmin ja vähemmän hyökkäävästi, joskus taas poistuu paikalta ja kiljuu ehkä kauempaa nurkan takaa niin kauan kunnes rauhoittuu. Suhteemme alussa hän saattoi tulla halaamaan, mutta nyt ei enää vuosiin. Joka kerta hädälläni on kuitenkin ollut vaikutus ja mies on suostunut kuuntelemaan rauhoituttuaan minuakin.

Vierailija
7/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 15:04"]

Nyyh nyyh nyyh. Lutkan aloittama riita, ja aletaan parkumaan. Vittu että vituttaa typerät ämmät.

[/quote]Mikä sinun ongelmasi oikein on? Et ole tainnut naista edes koskettaa ja suhteesi vanhempiisi on ollut aina huono? Miten ihmeessä olet tullut tälle palstalle?

Vierailija
8/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole koskaan 20 vuoden aikana huutanut minulle tai itkettänyt minua. Olisi kyllä ex äkkiä, jos näin tekisi.

Vierailija
9/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On seksististä alkaa itkemään kesken riidan sillä jos minä alkaisin itkemään kesken riidan vaimo lisäisi riitaan mukaan sen kuinka nössö olen...

Vierailija
10/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä,kiitos noista kommenteista
kylläpä lämmitti. Itkeminen ei tosiaan ole mitään taktikointia,päin vastoin yritän viimeiseen asti piilotella sitä mieheltä. Menen toiseen huoneeseen tms. Joskus vaan tuntuu niin pahalta,varsinkin tuo huutaminen. Itse,en haluaisi riitatilanteissa korottaa ääntä,vaan koettaa puhua asiat selväksi. Mieleni pahoitan jos minua syytellään turhasta,eikä koskaan ainakaan muisteta "kehua".
uskallan jopa väittää,että tuolla,miehellä on aika hyvät oltavat minun kanssani. Ehkä olen sitten Se lutka joka ansaitsee nämä paskakommentit.
Joo,tiedän itsesäälifiilis päällä nyt

Vierailija
11/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7,sulla on ihana mies..ap

Vierailija
12/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vetäytyn, koska AINA riitatilanteessa jos mies korottaa ääntään, alan pillittämään ja mies heltyy ja tulee lohduttamaan mikä on minusta RAIVOSTUTTAVAA! En halua toisenlaista kohtelua,koska itken. Olen ehkä hieman päässyt eroon pillityksestä, mutta itku tulee edelleen helposri.

Vierailija
13/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 15:16"]

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 15:04"]

[/quote]Mikä sinun ongelmasi oikein on? Et ole tainnut naista edes koskettaa ja suhteesi vanhempiisi on ollut aina huono? Miten ihmeessä olet tullut tälle palstalle?

[/quote]

Vastasin kysymykseen. Mikä oli ongelmasi? Se että parkuminen ei pelasta sinua omalta vittupäisyydeltäsi?

Vierailija
14/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi jatkaa vihaisena oloa jos nainen itkee. Tekee mieli lohduttaa sitä. 

Tämä siis kun suuttumisen syy on ollut joku perinteisen mitätön. Varmastikaan jostain oikeasti vakavasta asiasta en leppyisi kyynelten tirauttamisella. Pätee kaikkiin naisiin... myös jos näen randomin itkevän naisen jossain, mutta en tietenkään mene sellaista lohduttamaan vaikka tekisi mieli :D

Naisen itku laskee miehen testosteronitasoja. Naiset tietävät tämän ja käyttävät sitä kyllä hyväkseenkin. No, siksi kai moinen mekanismi on kehittynyt ylipäätään. 

Vierailija
15/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä,tosiaan halusin kuulla mielipiteitä ja niitähän sain. Kiitos.
oma tilanne nyt,mies tuli takaisi ja halusi sopia! Ennenkuulumatonta,ehkä tajusi menneensä vähän yli. Sovittiin tietenkin.
mutta,tarkoitin tosiaan aiheetonta huutamista ja toisen mielenpahoittamista turhaan. Asiat voi sanoa niin monella tapaa.

Vierailija
16/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 15:42"]

Ap tässä,tosiaan halusin kuulla mielipiteitä ja niitähän sain. Kiitos. oma tilanne nyt,mies tuli takaisi ja halusi sopia! Ennenkuulumatonta,ehkä tajusi menneensä vähän yli. Sovittiin tietenkin. mutta,tarkoitin tosiaan aiheetonta huutamista ja toisen mielenpahoittamista turhaan. Asiat voi sanoa niin monella tapaa.

[/quote]

Olit itse täysin syytön riitaan? Mietipä kaksi kertaa ensi kerralla.

Vierailija
17/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa olin kyllä. Minun luonteellani voi kyllä myöntää olevansa väärässä. Pyydän ihan varmasti anteeksi,jos tajuan olleeni väärässä. Korostan,edelleen että koin aikaisemman tilanteeni olleen kohtuuton.
en tosiaan kuvittele olevani täydellinen,kaukana siitä,eikä riitelykään maata jäädä,puhuinkin sopimisesta ja siitä ettei ole mitään järkeä jatkaa ja syyllistää pelkästään toista joka ikinen kerta. Huutaminen on myös mielestäni toisen nöyryyttämistä.

Vierailija
18/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maata kaada

Vierailija
19/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 15:56"]

Tässä tapauksessa olin kyllä. Minun luonteellani voi kyllä myöntää olevansa väärässä. Pyydän ihan varmasti anteeksi,jos tajuan olleeni väärässä. Korostan,edelleen että koin aikaisemman tilanteeni olleen kohtuuton. en tosiaan kuvittele olevani täydellinen,kaukana siitä,eikä riitelykään maata jäädä,puhuinkin sopimisesta ja siitä ettei ole mitään järkeä jatkaa ja syyllistää pelkästään toista joka ikinen kerta. Huutaminen on myös mielestäni toisen nöyryyttämistä.

[/quote]

oma riidanhaastamisesi ei ole ?

Vierailija
20/21 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihellän nyt tämän pelin poikki,enkä lähde tähänkään mukaan. Sori,jos pilasin sulta päivän. Minä alan tekemään nyt miehelle ruokaa. Hyvä ruoka,parempi mieli,suosittelen myös sulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi