Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaverini väitti

Vierailija
02.11.2014 |

Minulla on ystävä, jonka nimi olkoon Maija. Kaverillani on ystävä nimeltä Liisa. Minä ja Maija olemme olleet hyviä ystäviä 8 vuotta. Maija tapasi netissä Liisan (etsi uusia ystäviä), joka on kaverini kaveri. Minun kaverini on homo. Eilen keskustelimme siitä, kuinka monet ovat todella miehekkäitä, eikä heistä tajua, että ovat homoja. Siibä keskustellessa kaverini sanoi, että "esim. Sinun ystäväsi Maija..". Hän kertoi sitten kuinka Maija oli alkanut suutelemaan Liisaa ja kertoi hänelle olevansa biseksuaali. Ja kuulemma totta on, koska Liisan kaveri kertoi minun kaverilleni Maijan sanoneen näin  ja tehneen niin. Mietinkin, että pitäiskö kysyä Liisalta, että onko totta, sinusta puhutaan tämmöistä. Epäilyttää tuo kaverini joka ei aina puhu totta. Liisan kannalta ikävää jos ei olekaan totta. Maija ja Liisa ovat nähneet kaksi kertaa ja nekin baarissa. Ystäväni on aika sosiaalinen, halailee paljon ja antaa poskipusuja. Toisaalta en viitsisi kysyä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se asia ei kyllä taida kuulua sinulle, joten turhaan kysyt.

Vierailija
2/4 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun vanhemmat sukulaisia keskään, kun kirjoitat noin sekavasti?

Se, mitä sain selvää, tukee väitettä siitä, että oot insestin hedelmä. Muiden pussailut ei sulle kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut yhtään mitään että kuka mitä hä, sori!

Vierailija
4/4 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän kevät mitä tekstiä. Eihän tuosta ota selvää Erkkikään.