Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-43kg

Vierailija
02.11.2014 |

29-vuotias lahtelainen kahden lapsen äitiKatri. Uskomattomat 43 kiloa pudottanut nainen aloitti urakkansa vuonna 2009, jolloin "jossain vain tapahtui klik". Antaa naisen kertoa itse.

"Vuonna 2009 opettelin syömään aamupalan ja säännöllistin ruoka-aikani. Sain pudotettua painoani pelkällä ruokavaliolla noin 30 kiloa puolentoista vuoden aikana 113 kilosta 84 kiloon. Vuosina 2010 ja 2012 syntyneiden lasten odotusaikana lihoin noin yhdeksän kiloa. Syömisiä oli tarkkailtava, sillä kummassakin raskaudessa sairastin raskausajan diabetestä.

Liikkuminen on aikuisiällä ollut minulle haaste, sillä sairastan nivelten yliliikkuvuutta. Selkä, polvet, lonkat, olat ja ranteet ovat minulla yliliikkuvia, ja olen saanut kolmelta lääkäriltä liikuntakiellot. Alitajuisesti tiesin, että saan itseni kuntoon vain liikunnalla ja lihaksiston vahvistamisella. Poikani syntymän jälkeen aloitin salikäynnit kaverini kanssa. Yllytyshulluna tiesin, että en tule tyytymään vain peruskunnon kasvattamiseen. Niinhän siinä sitten kävi.

Nyt kiloja on lähtenyt vuodesta 2009 yhteensä 43 kiloa ja ylimääräistä ihoa kehoon on tietenkin jäänyt. Mikä tähän neuvoksi? Kiinteyttävä treenaaminen. Viimeisen kymmenen kuukauden aikana olen muuttunut aktiiviseksi "treeniböönaksi". Teen voimaintervalleja ja käyn kuntosalilla säännöllisesti 4-5 kertaa viikossa. Ihoni on kiinteytynyt hienosti ja sairauden aiheuttamat nivelkivut ovat historiaa kun voimakkaampi lihaksisto tukee niveliä ja tukirankaa!

En ole millään tavoin ulkonäkökeskeinen ihminen ja vaikka olen tehnyt tämän vain oman hyvinvointini takia, on edelleen vaikea uskoa että peilistä kurkkaa uusi minä. Suosittelen, kiitos näkyy peilissä, vaatteissa ja mielentilassa jo parin kuukauden päässä aloittamisesta."

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän