Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kohta yksinhuoltaja

Vierailija
02.11.2014 |

Muutin poikaystäväni kotoa omaan kotiin vaikka olen raskaana. En jaksanut katsella sitä kaljan litkimistä ja väkivaltaa. Mieltäni askarrutta mistä saan uusia ystäviä ja miten mun seksihetkien käy?

Onko YH:lla jotain kokemuksia ja neuvoja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teil niin iso tappelu ettet kestä ystävääsi lapsen isänä?

Vierailija
2/4 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä selviät. Nimenomaan raskaana oleva nainen on todella kiihottava ainakin mun mielestä. Varmaan monen muunkin miehen mielestä. Siinä suhteessa voisi flaksi käydä hyvinkin.

Olen varattu, mutta mielelläni käyn vieraissa. Entisen salarakkaan luona oli tapana käydä pitämässä häntä kainalossa ja juteltiin kaikkea mahdollista. Joskus rakasteltiinkin. Tein kaikenlaisia pikku remontteja ym. myös. Tuossa diilissä kaikki voittivat. Nainen sitten löysi kivan kundin ennenpitkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 jatkaa. Voisin ottaa salarakkaakseni juuri ap:n tilanteessa olevan naisen. Kävisin luonaan, olisin kainalona ja tekisin kaikkia pikku juttuja ja kotiaskareita, rakastelisinkin. Ap:lla olisi ehjä aikaa metsästää uusi mieskin. Kaikki voittaisivat.

Vierailija
4/4 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana oleva nainen on seksikkäintä, mitä normaalijärjellä varustettu mies voi tietää ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä