Mulla on G-kupin tissit, mutta….
En tykkää niiden muodosta ja ne roikkuu. En ole synnyttänyt ja ikää vasta parikymmentä. Olen miettinyt, että olisiko järkevämpää vaihtaa ne silikoneiksi?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihdutat niin myös tissit pienenee 👍
Ei muuten pienene. Tai joo, pienenee, mutta se on puoli kuppia.
75GFitness-urheilijoilla tissit katoaa mitkä usein korvataan silikoneilla.
Kyllä. Riittävästi, kun polttaa rasvaa, niin lopulta se lähtee joka puolelta. Ihmisen geenit määrittelevät, mistä kohtaa lähtee ensimmäisenä, mutta lopulta lähtee varmasti joka puolelta. Eli kunnon laihdutus vaan päälle.
Olen tuo, joka sanoi, että kuppikoko ei pienene laihduttaessa.
Olen 176 cm pitkä. Painan nyt 74 kg, ja olen 75G. Avioerossa laihduin 12 kg, eli olin pituuteen nähden ihan hoikka, ja kuppikoko ei pienentynyt niin paljoa, ettäoisin joutunut liivit vaihtamaan. Vähän liivit löystyi.
Fitness-urheilijat ovat asia erikseen. En ole sellainen.
Silikonit painavat siinä missä rasva- ja rintakudoskin. Ei ne mitkään ilmapallot ole vaan painavat möykyt, jotka venyttää myös ihoa ja saa rinnat roikkumaan. Lisäksi rintaimplantteihin kuuluu kohonnut syöpäriski.
On pelkästään hulluutta vaihtaa terve rintakudos muoviin. Silikonirinnat maksavat tuhansia ja niiden ylläpitäminen vaatii fyllin vaihtoa kerran vuosikymmenessä. Sillä summalla saa lukuisia tukevia ja imartelevia liivejä omille luomurinnoille.
Mutta oj:han on toki täysi trolli.