Ruotsin ja Norjan kuninkaalliset yhdessä vapaa-ajallaan
Victoria, Daniel, Haakon ja Mette-Marit ovat hyviä ystäviä. Victoria on Ingrid Alexandran kummi, Haakon on Estellen kummi ja Mette-Marit on Oscarin kummi.
Viime viikonloppuna Victoria, Daniel, Estelle ja Oscar olivat kutsuneet Haakonin, Mette-Maritin ja Ingrid Alexandran vierailulle Gotlannin kauniille saarelle:
https://www.kungahuset.se/images/200.32e8e0a717a75f78c263b292/163194689…
Tämä ei ollut ensimmäinen kerta, kun he ovat yhdessä vapaa-ajallaan. Ovat käyneet yhdessä sekä Ruotsin että Norjan hiihtokeskuksissa.
Kommentit (27)
Victoria on ihana ja fiksu.
Kaunis nainen, jolla täydellisen oloinen mies.
Victoria ihastunut suomalaisiin vaatemerkkeihin👍
Nämä on kyllä symppiksen oloisia. Huomattavasti parempi brändi kuin brittien vastaavalla.
Miksei Suomen kuninkaallisia koskaan kutsuta mukaan? Syrjintää!
Niin se aika kuluu, Ingrid Alexandra on jo 17-vuotias. Estellellä on muuten kerran ollut virallisessa tilaisuudessa yllään Ingrid Alexandran vanha takki.
Olipa ihana kuva. Siinä vois olla kuka tahansa ystäväporukka.
Mitäköhän kieltä puhuvat keskenään?
Vierailija kirjoitti:
Pakollista suomenruotsia.
Jännästi laitettu kun oikealla puolella ovat 3 kruununperillistä lähekkäin, kivassa asetelmassa. Haakon, Ingrid Aleksandra ja Estelle.
Daniel täytti 15.9. 48 vuotta ja hovi julkaisi silloin hänestä kuvan, joka on otettu tällä samalla reissulla Gotlantiin:
https://www.kungahuset.se/images/200.28bde3c417a75c32ba5386c8/163168741…
Vierailija kirjoitti:
Luulisin, että ruotsia ja norjaa. Olen elänyt vuosia yhteisössä Ruotsissa, jossa puhuttiin näitä molempia kieliä. Molemmat kansalaiset ymmärsivät täysin toisiaan. Minulla suomalaisena, joskin ruotsia hyvin puhuvana oli aluksi joskus hankalaa norjankielen ymmärtämisessä mutta ajan myötä helpotti. Nämä kuninkaalliset aikuiset osaavat varmasti hyvin myös englantia mutta en usko noiden lasten noin pieninä vielä osaavan.
Victoria ja Daniel lienee hyvä pari kasvattamaan täysipäisiä lapsia. Victorialla on ollut omat ongelmansa, joten hän osannee suhtautua lapsenkasvatukseen vakavasti ja ymmärtää mitä paineita lapsille voi tulla. Danielilla taas on taviksen tausta, joten se auttaa pitämään jalat maanpinnalla.
Norjan kuninkaallisia en sillä tavalla ole seurannut, toki symppis kuva sen vähän perusteella. Paitsi sillä siskolla, joka lienee vähän höyrähtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Daniel täytti 15.9. 48 vuotta ja hovi julkaisi silloin hänestä kuvan, joka on otettu tällä samalla reissulla Gotlantiin:
Niin se ikä alkaa Danielissakin näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset ja norjalaiset puhuvat toisilleen omia kieliään ja ymmärtävät toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se ikä alkaa Danielissakin näkyä.
Ovat samanikäisiä, Haakon on n. 2 kuukautta vanhempi kuin Daniel ja Mette-Marit kuukauden Danielia vanhempi. Victoria taas on vajaat neljä vuotta heitä nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisin, että ruotsia ja norjaa. Olen elänyt vuosia yhteisössä Ruotsissa, jossa puhuttiin näitä molempia kieliä. Molemmat kansalaiset ymmärsivät täysin toisiaan. Minulla suomalaisena, joskin ruotsia hyvin puhuvana oli aluksi joskus hankalaa norjankielen ymmärtämisessä mutta ajan myötä helpotti. Nämä kuninkaalliset aikuiset osaavat varmasti hyvin myös englantia mutta en usko noiden lasten noin pieninä vielä osaavan.
Estellellä ja Oscarilla on syntymästään asti ollut kaksi lastenhoitajaa, joista toinen englanninkielinen. Jo vuonna 2015 Estellen kuultiin puhuvan englantia lastenhoitajansa kanssa Victorian syntymäpäiväjuhlallisuuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estellellä ja Oscarilla on syntymästään asti ollut kaksi lastenhoitajaa, joista toinen englanninkielinen. Jo vuonna 2015 Estellen kuultiin puhuvan englantia lastenhoitajansa kanssa Victorian syntymäpäiväjuhlallisuuksissa.
Ihan sama vaikka osaisivat kiinaa mutta norjalaiset ja ruotsalaiset ei tartte vieraita kieliä puhuessaan toistensa kanssa. He puhuvat silloin norjaa ja ruotsia.
Vierailija kirjoitti:
Missä on Sverre?
Ehkä 15-vuotiasta teinipoikaa ei tällainen kokoontuminen kiinnosta. Lisäksi hän aloitti lukiossa, uudessa koulussa tänä syksynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama vaikka osaisivat kiinaa mutta norjalaiset ja ruotsalaiset ei tartte vieraita kieliä puhuessaan toistensa kanssa. He puhuvat silloin norjaa ja ruotsia.
En niin väittänytkään, huomautin vain, että Estelle ja Oscar osaavat jo englantia.
Hyvä, rento kuva.