Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko miehellesi isänpäivälahjan?

Vierailija
02.11.2014 |

Mitä annat yleensä isänpäivälahjaksi jos annat? Itse en saanut äitienpäivänä mitään lahjaa. Antaisinko silti miehelle lahjan?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En? ei mun mies ole mun isä... hölömö!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111

Vierailija
2/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun isä...poikaa ehkä autan kortin kanssa ku on vasta 2.5 vuotta. Todennäköisesti en sitäkään kun hoidossa askartelevat :)

Omalle isälle voisin leipoa jotain hyvää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Lapsia autan lahjansa kanssa. (Eli järjestän sen, eihän ne vielä itse osaa. Mutta lahja on lasten askarruksia, lapsilta, ei minulta.)

Vierailija
4/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni isänpäivä on isien ja isyyden juhlimista, joten aivan hyvin voi mielestäni muistaa miestäkin. Omaa miestä ajattelin hemmotella jollain pienellä jutulla, vaikka meillä ei ole yhteisiä lapsiakaan. Mutta isä hän silti on. Ja hyvä isä onkin! Olen jonain vuonna jopa muistanut työpaikkani isäihmisiä viemällä karkkia töihin (tosin kaikille yhteisesti tosin, myös naisille). Minulle päivä on isyyden juhla ei pelkästään oman isän juhlimista!

Vierailija
5/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivon täytekakun, joka sitten koristellaan yhdessä 2v tyttäreni kanssa.

Vierailija
6/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, eihän se ole mun isä. Ensi vuonna varmaan autan lasta tekemään kortin ja leivon kakun.

Vierailija
7/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan tietysti! Hän on lasteni isä ja isänpäivänä juhlitaan isiä. Kun isoisäni olivat vielä elossa annoin lahjat myös heille ja omalle isälle tietysti. Yleensä annan miehelleni jotain vaatetta lahjaksi, esim. merkkineule, yms.

Vierailija
8/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan, saa älypuhelimen.

Anna yleensä jotakin musiikkii liittyvää, onnistuneinen ostos on ollut kitara.

Tietenkin ostat lahjan, jos haluat hänelle sellaisen antaa. Eihän sellaisen antamisessa lasketa sitä minkä verran itse on "saamapuolella".

Vierailija
9/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen vähän OT.
Mun ystävä jolla ei omia lapsia on naimisissa ja tällä miehellä lapsia edellisestä avioliitosta. Lapset asuvat näiden kahden luona vaihtelevasti. Tämä mies oli ostanut melko arvokkaan äitienpäivälahjan tälle mun ystävälle, joka ei siis ole lasten äiti. Tää mun ystävä antoi kyllä kaikkien tietää kuinka oli saanut äitienpäivälahjan. Siis mikä äiti hän on? Tiedän vielä, ettei voi sietää näitä lapsia.

itse äitinä en odota mitään lahjaa keltään. Paras on jos oma lapsi on tehnyt kortin ja halaa :)

Vierailija
10/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole ollut oikein kiva ja hyvä isä viime vuosina. Saa minulta aineettoman lahjan eli katsoi ensi vkl rajattomasti futista. Teetin ison kuvakortin isästä ja lapasesta. Lapsi askartelee kortin ja lahjan eskarissa. Teen kakun, jonka minä ja lapsi syömme.

Vierailija
11/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis isästä ja lapsesta

Vierailija
12/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan, koska on mieheni ensimmäinen isänpäivä ja 11 viikkoinen poika siis kykenemätön itse hankkimaan isälleen lahjaa. Ostin miehelle repun. :D sitä hän on ollut vailla.

Vierailija
13/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annamme lahjan 2-vuotiaan kanssa. Varasin myös pöydän isänpäivälounaalle.

Vierailija
14/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hankkinut miehen kauan salaa himoitseman Polarin sykemittarin. Lasten kanssa sitten kokataan miehen lempiruokia, leivotaan kakku ja lapset tekevät kortin. Omaa isää ei ole, joten panostan mieheen isänpäivänä.

Vierailija
15/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut mm kuvamukin, kamerataskulampun ja tänä vuonna rannekellon.
Mies ei hankkinut minulle yhtenä äitienpäivänä mitään, vedoten juuri tuohon "ethä sä mun äiti ole".
Tämän jälkeen pyysin jonkin aikaa isääni aina apuun, kun tuli eteen jotain mitä en itse osannut (esim vaihtamaan pyörään uusi rengas). Mies ei tykännyt, kysyi miksi en häntä pyydä, vastasin "ethän sä oo mun isä, ja isä nämä hommat on aina tehnyt".
Tajusi pointin ja ymmärsi olleensa idiootti.

Vierailija
16/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää juhlia kun on juhlaan syytä! Tottakai isyyttä pitää juhlia. Vai ettekö te äidit halua mitään mieheltäni äitienpäivänä? Ette toki ole heidän äitejään? Meillä on aina kakku ja kuohuvaa, ja lahjat annetaan. Nyt annan konserttiliput ja illallisen.

Vierailija
17/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 10:06"]

Aina pitää juhlia kun on juhlaan syytä! Tottakai isyyttä pitää juhlia. Vai ettekö te äidit halua mitään mieheltäni äitienpäivänä? Ette toki ole heidän äitejään? Meillä on aina kakku ja kuohuvaa, ja lahjat annetaan. Nyt annan konserttiliput ja illallisen.

[/quote]

Et vissiin lukenut ap:n viestiä. Hänhän kertoi, ettei ollut saanut äitienpäivänä mitään... 

Vierailija
18/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ole mieheni lapsi! Isyyttä täytyy/saa juhlia ja vaimo voi kahvit keittää mutta kyllä lahjomiset tai omatekemät ihanat jutut tulee ihan niiltä omilta lapsilta! Aivan sama äitienpäivänä, hui kamalaa jos mieheni pitäisi minua äitinään, onneksi ei pidä!

Vierailija
19/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on mun lapsen isä, joten haluan häntä isänpäivänä muistaa. Annan kirjan.

Vierailija
20/24 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?! Minusta on aivan itsestään selvää, että omien lasten isälle / äidille annetaan lahja ja olisin todella loukkaantunut, jos mies ei muistaisi minua äitienpäivänä. En toki ole hänen äitinsä, mutta olen HÄNEN LASTENSA ÄITI!!! Ja sama tietysti toisinpäin, joten todellakin, lahjan annan :). Vielä en tiedä, mikä tuo lahja on, mutta todennäköisesti jokin kirja tai tuoksu. Lapset sitten askartelevat omat lahjansa ja syödään hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän