Kun puoliso ei halua, enää ollenkaan...
Tällä palstallakin on yksi suosituimpia aiheta ollut puolison haluttomuus. Palstan naisvaltaisuudesta johtuen pääasiassa miesten haluttomuus. Kuitenkin on niin, että haluttomuutta on kummallakin sukupuolella ja yleisestihän ollaan sitä mieltä, että pääasiassa naiset pihtaa. Mutta kuten olemme tällä palstalla havainneet, myöskin miehet osaavat pihdata.
Mutta mitä sitten, kun puoliso lakkaa kokonaan antamasta? Ei ole lainkaan harvinaista, että suhteessa ei ole harrastettu seksiä vuosikausiin. Minunkin ystäväpiirissä on parikin suhdetta, jossa toinen osapuoli ei ole saanut (ja toinen ei ole antanut) seksiä liki kymmeneen vuoteen. Mitkä ovat puolisoiden oikeudet tällaisissa tilanteissa. Onko vain pakko hammasta purren ymmärtää toisen haluttomuus ja yrittää tappaa omatkin halut, vai onko oikeus hakea läheisyyttä ja seksiä parisuhteen ulkopuolelta?
Tässä erään miehen tarina: http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288758501720.html
Kommentit (3)
Minä kyllä ainakin etin kohta itelle miehen.
Mitä minä tuollaa ukolla muutoinkaan teen, kaljaa vaan vetää ja viinaa, työtön . päivärahansakin on käytöksellään saanu loppumaan (ei menny kurssille ) yms.
Enkä minä tuon munaa enää haluaiskaan.
Jos miehen ja vaimon mielenkiinnon kohteet eivät käy yksiin, niin pitää hankkia harrastuskaverit muualta ja tämä asia on lienee molemmille selkeä juttu. Jos nainen ei halua pelata golffia miehensä kanssa, etsii mies toisen kaverin tai kavereita pelaamaan kanssaan halutessaan. Sama myös seksissä. Erota ei tarvitse jos muuten menee kivasti.
Tuo on vaikea aihe etenkin pitkässä liitossa, niin kieltäytyjälle, kuin torjutulle. Ollaan jo niin juurruttu ja totuttu toisiinsa, ett ei oikein erossakaan osata olla, mutta toisella vielä seksuaaliset halut hyrräävät täysillä, eikä haluaisi toista loukatakaan, käymällä vieraissa.