Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS:Rokotteista kieltäytynyt perusterve mies kuoli koronavirukseen – Nyt leski kertoo kaiken ”turhasta kuolemasta”

Vierailija
18.09.2021 |

Nämä ovat murheellisia tapauksia ja valitettavasti näitä on tilastojen valossa odotettavissa Suomessakin lisää.

Nytkin on yli 100 000 yli 60-vuotiasta suomalaista täysin rokottamatta.

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008262669.html?share=0cc163ff4728…

Kommentit (1148)

Vierailija
941/1148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luottaa kehoonsa, että se tulee sairastamaan koronan lievänä. Onko se väärin? Onko väärin luottaa itseensä ja oman kehonsa vahvuuteen ja kykyyn parantua? Pitää muiden mieliksi ottaa piikki vai?

Ja kustannuksista on turha marmattaa. Testeihin, rokotteisiin, ohjeiden tekoon, karanteeneihin ym sontaan on uponnut niin paljon rahaa että turha syyttää teholle joutunutta rahan tuhlauksesta. Minä en olisi halunnut mitään näistä toteuttaa ja minunkin pussista menneet! Tekopyhää

Niinhän tuo koronaan kuollut mieskin kuvitteli. Vielä kotoa sairaalaan lähtiessään totesi pojalleen vähättelevästi, että ”käyn sairaalassa saamassa vähän lisähappea ja tulen huomenna takaisin.”

media haluaa tietoisesti massasta poimia nämä yksilöt, joille on käynyt ja toitottaa sen niinkuin kaikille rokottanattomille kävisi niin! Ihme pelon lietsontaa

Miksi sitten teho-osastot täyttyvär rokottamattomista?

Ei täyty.

Vierailija
942/1148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luottaa kehoonsa, että se tulee sairastamaan koronan lievänä. Onko se väärin? Onko väärin luottaa itseensä ja oman kehonsa vahvuuteen ja kykyyn parantua? Pitää muiden mieliksi ottaa piikki vai?

Ja kustannuksista on turha marmattaa. Testeihin, rokotteisiin, ohjeiden tekoon, karanteeneihin ym sontaan on uponnut niin paljon rahaa että turha syyttää teholle joutunutta rahan tuhlauksesta. Minä en olisi halunnut mitään näistä toteuttaa ja minunkin pussista menneet! Tekopyhää

Niinhän tuo koronaan kuollut mieskin kuvitteli. Vielä kotoa sairaalaan lähtiessään totesi pojalleen vähättelevästi, että ”käyn sairaalassa saamassa vähän lisähappea ja tulen huomenna takaisin.”

media haluaa tietoisesti massasta poimia nämä yksilöt, joille on käynyt ja toitottaa sen niinkuin kaikille rokottanattomille kävisi niin! Ihme pelon lietsontaa

Miksi sitten teho-osastot täyttyvär rokottamattomista?

Ei täyty.

Tavallaan joo. Ne ovat jo täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi nostamalla nostetaan esiin pelkkiä kauhujuttuja"

Niinhän foliohatutkin revittelee rokotteiden haittavaikutuksilla levittämällä jos jonkinlaista videota ja kokemusta yksittäistapauksista. Osa ei edes ole totta kuten olemme nähneet. Hyvä että kerrotaan toinenkin puoli. Näistä foliohatut ovat hiljaa.

Vierailija
944/1148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mediallakin pitäisi joku vastuu olla uutisoinnissaan. Usko Sanomaan puoluettomana mediana on totaalisesti mennyttä, kun ensin päätettiin muka lopettaa koronauutisointi ja sitten uutisointi onkin näin yksipuolista kauhukertomusten lietsontaa ja rokottamattomien syyllistämistä. Miksi nostamalla nostetaan esiin pelkkiä kauhujuttuja, ensin etsimällä etsitään niitä ulkomailta ja sitten kaivetaan esiin tällainen kesällä tapahtunut tapaus. Milloin saamme lukea Maija Meikäläisestä, joka sairasti koronan lievänä flunssana kotioloissa? Onko kukaan lievästi sairastanut ottanut toimitukseen yhteyttä ja ehdottanut jutun aihetta?

Tuskinpa menisi juttuideasi läpi. Eihän valtamedia voi ottaa "hälläväliä-asennetta", kun polittinen tahto on saada koko kansa piikille. Kauhutarinoilla koitetaan saada kansa pelkäämään ja pelko se on paras kannustin.

Vierailija
945/1148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi nostamalla nostetaan esiin pelkkiä kauhujuttuja"

Niinhän foliohatutkin revittelee rokotteiden haittavaikutuksilla levittämällä jos jonkinlaista videota ja kokemusta yksittäistapauksista. Osa ei edes ole totta kuten olemme nähneet. Hyvä että kerrotaan toinenkin puoli. Näistä foliohatut ovat hiljaa.

Onneksi sentään foliohatut ovat äänekkäänä vähemmistönä ja vähenevät entisestään kun kieltäytvät länsimaisesta koululääketieteestä.

Vierailija
946/1148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jälleen ketju jonka aloitus on puhdas valhe ja lapsellisuudessaan korkeintaan 10 vuotiaan lapsen tasolla.

Mitä AP + kaltaisesi luulette tavoittavanne tällaisilla idiootin tasoisilla aloituksillanne ?

J§os se tavoittelemanne on myötähäpeää niin täytyy myöntää että onnistuitte, nimittäin sille ei ole pohjaa.

Hävetkää!

Ihan mediassa julkistettu tieto kyseessä, saatu miehen vaimolta. HS satavarmasti tarkistanut tiedon.

Mihin sinä perustat väitteesi että ko. tieto on "valhe"? Olitko hoitamassa ko. potilasta? Oletko perhetuttu? Vai mistä muka tiedät?

Potilasasiakirjat ovat salassa pidettäviä myös ihmisen kuoleman jälkeen. Lähiomainen voi saada vainajan potilastietoja vain tietyin edellytyksin. Terveydenhuollon toimintayksiköt luovuttavat tietoja vain kirjallisen pyynnön perusteella. Tietojen saaja ei saa käyttää tai luovuttaa tietoja edelleen muuhun tarkoitukseen.

Kuinka Hesarin toimittaja on siis tarkastanut tiedot?

Vierailija
947/1148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän se surullista onkin, ettei tämäkään mies selvästi hetkeäkään uskonut koronatartunnan voivan aiheuttaa hänelle vakavia oireita saati että hän voisi siihen kuolla.

Taatusti hänkin olisi mieluummin rokotettuna elossa kuin rokottamattomana kuollut.

Vierailija
948/1148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksakaa itse koronasta johtuvat sairaspoissaolot, testit ja sairaalahoito ja teho-osastohoito, ja kaikki kuolemasta johtuvat kustannukset ja lasten elätys yms. Rokotteen ottamattomuudelle jos ei ole lääketieteellistä syytä, ei yhteiskunta voi enää vastata teistä.

Kansalaisaloite lähtee nyt.

Vierailija
949/1148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta jatkossakin uskoisin vapaaseen mediaan, odotan vastapainoksi juttua ihmisistä, jotka ovat selvinneet koronasta lievin oirein. Kaipa heitäkin jokunen löytyy, miksi uutiskynnys ei kuitenkaan ylity?

Sivulla kun sivulla sanotaan, että suurin osa sairastaa koronan lievänä. Näiltä hysteerikoilta on unohtunut tämä seikka tyystin. Toivotetaan vaan kaikille automaattisesti tervemenoa teholle. Minä, mieheni, veljeni, meidän yhteisiä kavereita on kaikki sairastanut lievän koronan, mutta ei se mediaa kiinnosta. Niin kuin ei myöskään kiinnosta rokotteista tulleet komplikaatiot.  

Vierailija
950/1148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää, mahtoiko tämä tarinan mies tupakoida, tästä ei taidettu jutussa kertoa mitään. Olisivatko keuhkot pitkän polttamisen jäljiltä olleet jo valmiiksi huonossa hapessa? Ylipainoa ilmeisesti oli, kun mainittiin laihtuneen 20 kiloa.

Vierailija
951/1148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämästä selviä hengissä ainakaa tässä jengissä, jee jee.

Vierailija
952/1148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksakaa itse koronasta johtuvat sairaspoissaolot, testit ja sairaalahoito ja teho-osastohoito, ja kaikki kuolemasta johtuvat kustannukset ja lasten elätys yms. Rokotteen ottamattomuudelle jos ei ole lääketieteellistä syytä, ei yhteiskunta voi enää vastata teistä.

Minä laitan samaan syssyyn vetämään kansalaisaloitteen, että kaikkien elintavoista johtuvien sairauksien hoito tulee potilaan itse maksettavaksi. Syöpöttely, tupakki, viinakset, huumeet, liikenteessä törttöily.

Vierailija
953/1148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki maksamani verot takaisin, mitä on käytetty rokotteisiin, testeihin, korona-ohjeisiin, karanteeniin maksuun ja työttömyysmaksuihin!

Vierailija
954/1148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jotkut siihen valitettavasti kuolee. Miestä kuvaillaan tekstissä sanoilla iso ja raamikas. Lisäksi "Yksi [miehen tuttava] oli onnistunut laihtumaan kymmeniä kiloja erityisellä ruokavaliolla, josta Piian mieskin oli innostunut." Eli oliskohan ylipainoa ollut miehellä jonkun verran. Hoidon aikana laihtui 20kg.

Montako ketjua tästä jutusta edes tarvitaan? Entä ne muihin asioihin kuolleet? Turhia kai nekin heidän perheenjäsenten mielestä? Ei niistä voivotella ja lesket itke lehdissä.

No, esim siksi, ettei niitä muita vastaan ole rokotetta.  COVID-19 kuoleman voi varsin hyvin välttää ottamalla rokotteen.   Siltä varalta, ettet tiedä, niin esim syöpään ei ole rokotetta, ei onnettomuuksiinkaan.

Vierailija
955/1148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki maksamani verot takaisin, mitä on käytetty rokotteisiin, testeihin, korona-ohjeisiin, karanteeniin maksuun ja työttömyysmaksuihin!

Ei ole jäänyt mitään takaisin maksettavaa, koska olet tullut jo tähän mennessä yhteiskunnalle monin verroin kalliimmaksi kuin nuo vaatimattomat roposet, joita olet veroina maksanut.

Vierailija
956/1148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vissiin ottamassa kaikki 8 piikkiä?

Vierailija
957/1148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tunnen muutaman samanlaisen joka "positiivisella ajattelulla parantaa itsensä" ja "uskoo omaan kehoonsa". Onhan se sallittua, mutta onko se järkevää ja tietoon perustuvaa toimintaa? Ei ole.

Luonnonmukainen vs teknologia. Vapaus päättää kumman valitsee.

Maailmassa on monta sairautta, joihin ennen kuoltiin, kun elettiin luonnonmukaisesti. Ennen antibioottien keksimistä pieni haava tai pieni tulehdus saattoi johtaa kuolemaan. Nykyisin enää erittäin harvoin, koska antibiootit. Mutta että jos luonnonmukaisuudella perustellaan, niin sitten lähtee niin montaa asiaa, että ennenaikaisen kuoleman riski kasvaa suuresti.

Ennen elettiin, nyt pelätään.

Jaa niin kuin laulun sanoin "elämä on kuolemista"? Muistaakseni keskiajalla kulkutauteja vastaan taisteltiin kaikin mahdollisin keinoin, etnisistä puhdistuksista lähtien.

Vierailija
958/1148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä laitan samaan syssyyn vetämään kansalaisaloitteen, että kaikkien elintavoista johtuvien sairauksien hoito tulee potilaan itse maksettavaksi. Syöpöttely, tupakki, viinakset, huumeet, liikenteessä törttöily.

Ihan voit itse maksaa nuo osaltasi, kun kuitenkin tulet niistä yhteen tai useampaan sairastumaan/kuolemaan.

Aiheuttamasi COVID-19 kulut ovat siis extra noiden kulujen lisäksi.

Vierailija
959/1148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta jatkossakin uskoisin vapaaseen mediaan, odotan vastapainoksi juttua ihmisistä, jotka ovat selvinneet koronasta lievin oirein. Kaipa heitäkin jokunen löytyy, miksi uutiskynnys ei kuitenkaan ylity?

Sivulla kun sivulla sanotaan, että suurin osa sairastaa koronan lievänä. Näiltä hysteerikoilta on unohtunut tämä seikka tyystin. Toivotetaan vaan kaikille automaattisesti tervemenoa teholle. Minä, mieheni, veljeni, meidän yhteisiä kavereita on kaikki sairastanut lievän koronan, mutta ei se mediaa kiinnosta. Niin kuin ei myöskään kiinnosta rokotteista tulleet komplikaatiot.  

Olet ollut onnekas, jos olet koronasta selvinnyt vähällä. Kaikilla ei ole yhtä hyvä tuuri koronan kanssa. Siksi rokote on syytä ottaa. Kai ymmärrät sinäkin, että jos arpaonni koronan kanssa on tosi huono, niin kuolema seuraa noin parissa viikossa tehohoidosta huolimatta? Komplikaatiot rokotteesta ovat todella, todella harvinaisia. Todella paljon harvinaisempia kuin koronaan kuoleminen. Itse asiassa rokotettuna parantaa mahdollisuuksiaan selvitä vähällä, tai peräti ilman oireita jos tartunnan saa. Ja parantaa todella paljonkin.

Vierailija
960/1148 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole jäänyt mitään takaisin maksettavaa, koska olet tullut jo tähän mennessä yhteiskunnalle monin verroin kalliimmaksi kuin nuo vaatimattomat roposet, joita olet veroina maksanut.

En todellakaan usko niin. Maksan palkastani 1/3 veroja jailnan veroja minulla olisi sukanvarressa tolkuttomasti rahaa.