Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS:Rokotteista kieltäytynyt perusterve mies kuoli koronavirukseen – Nyt leski kertoo kaiken ”turhasta kuolemasta”

Vierailija
18.09.2021 |

Nämä ovat murheellisia tapauksia ja valitettavasti näitä on tilastojen valossa odotettavissa Suomessakin lisää.

Nytkin on yli 100 000 yli 60-vuotiasta suomalaista täysin rokottamatta.

https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008262669.html?share=0cc163ff4728…

Kommentit (1148)

Vierailija
461/1148 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä en ota koronarokotetta. Tunnetko harmitusta, tai peräti kiukkua asian vuoksi?

Korkeintaan jos sinuunkin haaskataan verovaroja tehohoidossa. Tärkeämpiäkin kohteita olisi.

Älä huoli, en ole vanhus tai sairas.

Jos luulet tuon sinua suojaavan niin varaudu yllätykseen. 

En varaudu, vaan jatkan elämääni normaalisti kuten tähänkin asti. Pysy sinä vaikka lukkojen takana neljän seinän sisällä koko loppuelämäsi, hysteerinen jänishousu.

Ei tarvii, minut on rokotettu. Meistä kahdesta sinä olet se joka kupsahtaa saadessaan tartunnan. Sitä tässä sinulle vaan kerron mutta ole kuuntelematta jos välttämättä haluat. Ehkä puolisosi sitten kirjoittaa sinusta vastaavan artikkelin porvoon sanomiin tai jonnekin, missä sitten asutkin. 

Sinä joudut ottamaan loppuelämäsi noita piikkejä, minä en. Sinun immuunijärjestelmäsi tulee tuhoutumaan, minun ei. 

Jaahah, ja moskovan yliopistollisen trolliakatemian lääketieteen desantti taas jakamassa epätietoaan.

Oma loppuelämäsi tulee ilman piikkejä olemaan jokseenkin lyhyt joten ehkä kannattaisi mennä nauttimaan siitä jonnekin muualle kuin viettää se spämmimässä soopaa jollekin palstalle. 

Tilastot eivät tuota tue. 0 kuollutta ikäluokassani. Tunnetko kiukkua asian johdosta?

Jonkun on tosiaan oltava se ensimmäinen. 

Vierailija
462/1148 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä en ota koronarokotetta. Tunnetko harmitusta, tai peräti kiukkua asian vuoksi?

Korkeintaan jos sinuunkin haaskataan verovaroja tehohoidossa. Tärkeämpiäkin kohteita olisi.

En varaudu, vaan jatkan elämääni normaalisti kuten tähänkin asti. Pysy sinä vaikka lukkojen takana neljän seinän sisällä koko loppuelämäsi, hysteerinen jänishousu.

Ei tarvii, minut on rokotettu. Meistä kahdesta sinä olet se joka kupsahtaa saadessaan tartunnan. Sitä tässä sinulle vaan kerron mutta ole kuuntelematta jos välttämättä haluat. Ehkä puolisosi sitten kirjoittaa sinusta vastaavan artikkelin porvoon sanomiin tai jonnekin, missä sitten asutkin. 

Yhtäkään ihmistä ei ole minun ikäluokassani kuollut koronaan. Miten on, Sirkka-Liisa, montako sinun?

Ei tuollaista ikäluokkaa olekaan joten älä valehtele. 

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uusi-tutkimus-myos-lapset-voivat-sa…

Suomessa koronaviruksen aiheuttamaan tautiin ei ole kuollut yhtäkään alle 29-vuotiasta.

Siihen kuolee muuallakin ihmisiä. 

Suomessa tarkoitin kuten itsekin tiedät, tahallaan halusit ymmärtää väärin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1148 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa oli kyllä, kun minä rokottamaton sain koronan (rokotetulta), niin sukulaiset kieli pitkänä alkoivat soitella ja viestitellä joka päivä oireistani. Koskaan ei ole sellaista härdelliä ollut, kun olen ollut kipeänä. Normaali flunssa se minulla oli. Kun nuha ja yskä oli vielä voimissaan viikon kuluttua positiivisesta tuloksesta, niin alettiin ihmetellä, kuinkas se nyt noin kauan kestää. Mitä helvettiä? Ainahan minulla on kestänyt yhdestä kahteen viikkoa, että flunssan jälkeinen nuha ja yskä. Influenssan jälkeen vielä pidempään. Näiden uteliaiden sukulaisten oli hyvin vaikea peittää lerpahdustaan, kun en saanutkaan vakavaa koronaa. :( 

Vierailija
464/1148 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
465/1148 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei rokotekaan ole valtiolle ilmainen ollut.

Halvempia noi 2-3 piikkiä on kuin kuukauden tehohoito + jopa vuoden verran kuntoutusta.

Empä tiedä onko halvempia kun koko ajan tarvitaan uutta rokotetta. Ja moni sairastaa koronan lievänä ja ei ole niin monta, jotka saavat pitkän koronan. Ja kuinka paljon haittavaikutuksia rokotteista tulee? Ei taida sekään ilmaista olla kun joudutaan korvaamaan niitä.

Vierailija
466/1148 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä joudut ottamaan loppuelämäsi noita piikkejä, minä en. Sinun immuunijärjestelmäsi tulee tuhoutumaan, minun ei. 

Jaahah, ja moskovan yliopistollisen trolliakatemian lääketieteen desantti taas jakamassa epätietoaan.

Oma loppuelämäsi tulee ilman piikkejä olemaan jokseenkin lyhyt joten ehkä kannattaisi mennä nauttimaan siitä jonnekin muualle kuin viettää se spämmimässä soopaa jollekin palstalle. 

Tilastot eivät tuota tue. 0 kuollutta ikäluokassani. Tunnetko kiukkua asian johdosta?

Jonkun on tosiaan oltava se ensimmäinen. 

Tuskin olen minä, asuinpaikkakunnallani ei ole yhtäkään todennettua koronatapausta. Taitaa olla sittenkin niin, että se on Sirkka-Liisa joka kupsahtaa todennäköisemmin.

Vierailija
467/1148 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painostusta lisätään nyt kovasti, kun kallis erä piikkejä on menossa vanhaksi ja ne pitää saada käytettyä. :D 

Vierailija
468/1148 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hemmetti tuon jutun pystyy edes lukemaan? Olen lukenut peruskoululaisen Star Wars fanifiktioita, mutta tähän ei pysty. Yritin jopa hyppiä vähän yli, että pääsen jutun loppuun, mutta ei pystynyt.

Koska jokin tässä artikkelissa uhkasi horjuttaa sinun musta-valkoista maailmankuvaasi?

Ehkä siinä oli jotakin, joka soti sinun omaa totuuttasi vastaan?

Vierailija
469/1148 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa oli kyllä, kun minä rokottamaton sain koronan (rokotetulta), niin sukulaiset kieli pitkänä alkoivat soitella ja viestitellä joka päivä oireistani. Koskaan ei ole sellaista härdelliä ollut, kun olen ollut kipeänä. Normaali flunssa se minulla oli. Kun nuha ja yskä oli vielä voimissaan viikon kuluttua positiivisesta tuloksesta, niin alettiin ihmetellä, kuinkas se nyt noin kauan kestää. Mitä helvettiä? Ainahan minulla on kestänyt yhdestä kahteen viikkoa, että flunssan jälkeinen nuha ja yskä. Influenssan jälkeen vielä pidempään. Näiden uteliaiden sukulaisten oli hyvin vaikea peittää lerpahdustaan, kun en saanutkaan vakavaa koronaa. :( 

Ehkä he halusivat eroon sinusta ja pettyivät lähinnä siihen, kun niin ei käynytkään.

Vierailija
470/1148 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa täälläkin että Sputnik on kohdannut WHO:ssa vaikeuksia.

Hämäräperäinen markkinointi­yritys yritti tarjota tubettajille rahaa valheellisen rokote­tiedon levittämisestä Ranskassa ja Saksassa: https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008151111.html?share=6f2679e1bb849db…

Disinformaatio | EU varoittaa: Venäjä ja Kiina lietsovat salaliittoteorioita koronaviruksen varjolla: https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006482087.html?share=765498b46a0de4e…

Hs taas tykittää. Arvaappa mitä lobbailua ihan laillesti tuunataan. Juuri Knuutin herra sai 15000 euroa kun on niin tuonut ”totuudellista tekstiä” valtamediassa ulos. Hyväveli rakas muurari. Aa että, kaikkihan siitä touhutonnin saa jos esim tubettajana laitat laastarikuvan nettiin.

Vierailija
471/1148 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako johonkin Omakantaan, ettei minua tarvitse hoitaa ollenkaan koronan vuoksi? En kyllä tiedä että miksi edes menisin lääkäriin koronan takia, happea on muutenkin vähän anemian vuoksi jota ei hoideta niin miksi hoidettaisiin koronan vuoksi? Yskittää voi kotonakin. 

Aika kova tyyppi olet, jos mieluummin hitaasti tukehdut kotona kuin menet hoitoon. 

Oman elämämskoulunsa sankari!

Vierailija
472/1148 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulkutautimyönteisiä selvästi harmittaa rokotekattavuuden kasvu ja se tosiasia, että heidän valheisiinsa uskoneet rokottamattomat alkavat olla ainoa ryhmä, joka Suomessa koronaan kuolee.

Itseäni kyllä ihmetyttää kun rokotukset alkoivat niin samaan aikaan alkoi koronan päivälukemat nousemaan?! Ja korkeat ne on edelleen. Eikö lukemien olisi pitänyt lähteä hurjaan laskuun kun meitä rokotettuja tulee enemmän..

Oletko kuullut deltavariantista joka tarttuu huomattavasti helpommin kuin alkuperäinen?

Ei lähde hurjaan laskuun kuin vasta sitten kun tauti on käynyt rokottamattomat läpi ja meillä ihmiskuntana on tarpeeksi immuniteettia tälle virukselle. Jos se ei muuntaudu vielä lisää, tai siis muuntautuu koko ajan, mutta niin paljon että immuniteetti ei enää auta.

Eihän tässä oo yhtään mitään järkeä. Voi että :D

Vierailija
473/1148 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä he halusivat eroon sinusta ja pettyivät lähinnä siihen, kun niin ei käynytkään.

Voi olla. Uskon kylläkin, että he olivat hyvin pettyneitä siihen, etteivät päässeet sairaalaan ilkkumaan minulle, kuinka olisi pitänyt ottaa piikki. Harmi tuottaa heille pettymys. 

Vierailija
474/1148 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari pommittaa ainakin 2 kertaa viikossa s postitse ja kerran kuussa soittaa ”osta Hesari osta osta”

No en vi@@@u osta. Piä propaganda lehtes. Ei kiinnosta jos on toimittajille kerrottu vain yksi linja miten saa kirjoittaa. Tää ei ole absoluuttista totuutta, mitä ne yrittää meidät saada uskomaan

Vierailija
475/1148 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden rokotevastaisten uhrautuvaisuutta huoltosuhteen parantamiseksi on syytä kunnioittaa. Vielä kun lisäisivät hoitotahtoonsa että kieltäytyvät ottamasta koronaoireisiin liittyvää hoitoa niin olisi hyvä.

Vierailija
476/1148 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ihmiskunnan historiassa ei ole ollut näin paljon rokotteiden aiheuttamia vammoja. Ei kiitos.

Vierailija
477/1148 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noiden rokotevastaisten uhrautuvaisuutta huoltosuhteen parantamiseksi on syytä kunnioittaa. Vielä kun lisäisivät hoitotahtoonsa että kieltäytyvät ottamasta koronaoireisiin liittyvää hoitoa niin olisi hyvä.

Eihän rokotteista haittoja saaneetkaan kieltäydy hoidosta.

Vierailija
478/1148 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kuinka viranomaisten jutuissakin on poissuljettu se mahdollisuus, että rokottamattomat ovat jo sairastaneet koronan. Näin vaikka pari vuotta on ollut liikkeellä herkästi ja aina vaan herkemmin tarttuva virus ja näitä rokottamattomia kuvaillaan maskeista ja koronasuosituksista piittaamattomia edesvastuuttomina. 

Sekin on erikoinen käänne, että vaikka rokotet saavat tartuntoja ja levittävät tautia, niin enää ei rokotteen ottaneita testata samassa määrin, vaikka edelleenkin riskiryhmä on olemassa rokotuksista huolimatta, kuten kolmannen rokotteen tarpeesta voi päätellä. 

Vierailija
479/1148 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellinen keskustelu aiheesta poistui kun joku laittoi sinne, että 13 alle 60-vuotiasta ihmistä on kuollut rokotteeseen.

Ja useampi miljoona koronaan. Siinä sitä riskien suuruusluokkaa vaikka väitteesi pitäisi paikkansakin, mitä epäilen kun teikäläisten tavanomainen tyyli on valehdella.

Suomessa ei ole. Suurimmaksi osaksi koronakuolemat johtuu maiden surkeasta terveydenhuollosta ja köyhyydestä. Se on todellinen syy kuolemille silloin kun ihmiset kuolee tautiin mikä on lähes oireeton yli 80% ihmisistä. Meillä massakuolemia ei näy ja kuolemat kohdistuu lähinnä vanhuksiin koska terveydenhuoltomme on riittävä ja kansa on riittävän terve. Muistetaan tämä.

Jos edes lukisit jutun. Perusterveitä ihmisiä kuolee ja sairastuu vakavasti myös. Sanoisitko leskelle, että mitään ongelmaa ei ole, hienoa, että mies päätti jättää rokotteen väliin?

Ei voi olla perusterve jos on ylipainoinen. Ei vain ole vielä lääkärillä todettuja vikoja, joita silti varmasti on. Ylipainoinen ei koskaan ole terve. Maksa, haima, munuaiset, sydän ja verisuonistot kärsii lihavuudesta. Silloin on jo valmiiksi huonossa kunnossa koronan suhteen.

Sun logiikalla selvä enemmistö aikuisista on siis perussairaita. Silloin rokotevastaisuus ja sen edistäminen on entistä vastenmielisempää.

Ei vaan ihmiset voisivat laihduttaa. Vastenmielistä on se, että koronalla pelotellaan, vaikka se on vaarallinen enimmäkseen lihaville ja sairaille. Heidän vuoksi siis koko yhteiskunta hyppää piikillä. Lihavat jatkaa mässyttämistään, eikä tarvitse muuttaa mitään itsessään.

Harvoinpa yleiset infektiot ennen koronaa aiheuttivat suurta kuolemanriskiä perusterveille aikuisille, parista kymmenestä liikakilosta huolimatta.

Et ole koskaan kuullut influenssasta? Tulee ihan joka talvi ja tappaa myös nuoria ja hyväkuntoisia. Silti koko maailmaa ei suljeta sen vuoksi.

Vierailija
480/1148 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin juttu on toimittajan päästään keksimä. Hesari on juonessa mukana Paholaisen kanssa, jotta kaikki saisivat myrkkyrokotteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi