Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet; Miten paljon OIKEASTI vaikuttaa kumppani rupsahtanut ulkonäkö?

Vierailija
01.11.2014 |

Luin juuri Iltasanomien (vai oliko lehti?) artikkelin jossa kuuskymppinen mies valitteli seksittömyyttään.

MITEN PALJON OIKEASTI VAIKUTTAA KUMPPANIN ULKOINEN HABITUS?

Itse olen lihonut n 20 kg tapaamisestamme ja hävettettää valaistuksessa niin vitusti. Yleensä seksistä kieltäytymiseni syy on, että häpeän roikkuvia tissejäni ja mahaani joka löllyy kuvottavasti kuin valkoinen broileri :x.

Seksihaluni ovat kadonneet oman kroppani takia.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman muijan kanssa korkeintaan 3 vuotta, ei siinä ajassa kauhean huonoksi ehdi menemään, enkä ikinä ole yli 30v muijan kanssa.

Vierailija
2/22 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kirjoitustaito?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sitten pistä itseäsi kuntoon?

Vierailija
4/22 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarma nainen on miehestä seksikäs!!! Jos omat seksihalutkin kadonneet oman ulkomuodon takia, niin äkkiä tekemään asioille jotakin.

Vierailija
5/22 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 10 kg ja olen nyt todella hyvässä kunnossa kaikin puolin. Mitäs teki mies? Ei ainakaan innostunut asiasta, vaan alkoi mustasukkaisena vahtimaan jokaista liikettäni ja näkemään minua katsovia miehiä joka paikassa. Myös seksi on vähentynyt tämän mustasukkaisuuden takia olemattomiin. Jos kirjoitan tänne palstalle ja mies näkee, että jotakin kirjoitan, niin kirjoitan hänen mielestään viestejä jollekin miehelle. Jos hymyilen, niin hymyilen jotenkin hänen mielestään jonkun miehen jutulle tai hänelle pilkallisesti. Näin ulkonäön muutos vaikutti meillä, ero on tulossa lähes varmasti.

Vierailija
6/22 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:51"]

Laihdutin 10 kg ja olen nyt todella hyvässä kunnossa kaikin puolin. Mitäs teki mies? Ei ainakaan innostunut asiasta, vaan alkoi mustasukkaisena vahtimaan jokaista liikettäni ja näkemään minua katsovia miehiä joka paikassa. Myös seksi on vähentynyt tämän mustasukkaisuuden takia olemattomiin. Jos kirjoitan tänne palstalle ja mies näkee, että jotakin kirjoitan, niin kirjoitan hänen mielestään viestejä jollekin miehelle. Jos hymyilen, niin hymyilen jotenkin hänen mielestään jonkun miehen jutulle tai hänelle pilkallisesti. Näin ulkonäön muutos vaikutti meillä, ero on tulossa lähes varmasti.

[/quote]

No mistä sinä itse luulisit johtuvan jos mies yht'äkkiä alkaisi puunata itseään, laihduttaisi jne. 

Vierailija
7/22 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eli oikeasti teille on tulossa ero, koska nyt sinut huolii joku muukin kuin miehesi, mutta sinussa ei ole naista myöntämään asiaa edes itsellesi saati miehellesi. Tällaisia ne naiset on.

Vierailija
8/22 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi loppuu omasta tahdosta kun kroppaansa häpeilee niin aika vähän silloin saa miestä syyttää.

Vierailija
9/22 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:54"]

[/quote]

Eli oikeasti teille on tulossa ero, koska nyt sinut huolii joku muukin kuin miehesi, mutta sinussa ei ole naista myöntämään asiaa edes itsellesi saati miehellesi. Tällaisia ne naiset on.

[/quote]Eli sairaalloinen mustasukkaisuus pitäisi hyväksyä? Ja minun pitäisi vaan hymyillä kun mieheni kehittelee päässään ihmeellisiä juttuja laihtumisestani ja sen syistä? Ja ei pysty seksiin enää kanssani? Mieheni pyöritteli silmiään muutaman vuoden jenkkakahvoilleni, puristeli niitä ja kehoitti menemään lenkille, ruokaillessa muisti aina sanoa ettei minun kannattaisi ottaa lisää etten tulisi entistäkin lihavemmaksi ja vertasi minua naapurin laihaan Tiinaan. Muutaman vuoden tätä kuuntelin ja sitten laihdutin, mutta en silti kelpaa. Onko tämä hyvä esimerkki teini-ikäisille tyttärillemme? Että lihavaa saa moittia ja haukkua, kunnossa oleva on sitten automaattisesti huora? Rakkautta ei tässä ainakaan näy ja en näe miehen sanomisissa ja tekemisissä mitään logiikkaa. Näettekö itse?

Vierailija
10/22 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mulla on ihan sama juttu...

:(

Vierailija
11/22 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikkuu kuin valkoinen broileri :DDD voihan vittu ku tuli taas revettyä

Vierailija
12/22 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että sellainen vanhenemisesta johtuva rupsahtaminen haittaa, kun vanhetaan yhtä aikaa ja vakaassa parisuhteessa. Mutta jos toinen yhtäkkiä lihoo merkittävästi lyhyessa ajassa, se on eri juttu ja voi haitata viehätystä.

Vierailija
13/22 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo selvästi häpeää vartaloaan synnytysten ja liikakilojen jälkeen. Seksiä saa harvoin ja silloinkin hommat pitäisi hoidella pimeässä peiton alla. Omat halut on tallella mutta tämä pihtaaminen ..tuttaa syvästi.

Vierailija
14/22 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan älyttömästi ja siksipä makaankin elottomana maassa ettei rupsahtanut puolisoni minua rekisteröisi kun tiedämme että he reagoivat vain liikkeeseen!

Vierailija
15/22 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätisäkit hakee vertaistukea. Söpöä =)

Vierailija
16/22 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tämä  tuote ei ole palautuskelpoinen.

Naiset saavat miehen nalkkiin ja alamäki alkaa.

Mitäs jos tekisitte asian eteen itse jotain? Sidukkaa naamaan ja av-palstalle ei ole vastaus.

Vierailija
17/22 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:18"]Meillä vaimo selvästi häpeää vartaloaan synnytysten ja liikakilojen jälkeen. Seksiä saa harvoin ja silloinkin hommat pitäisi hoidella pimeässä peiton alla. Omat halut on tallella mutta tämä pihtaaminen ..tuttaa syvästi.
[/quote]jos ne kilot ei haittaa sinua niin kerro se vaimolle!!

Vierailija
18/22 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy tunnustaa että yksi syy miksi en halua enää lapsia on kroppani menettäminen. minulla on yksi lapsi ja pelkään mitä toinen tekisi erityisesti rinnoilleni. Alapeukuttakaa vaan, en ole itsekään tästä ylpeä. Olen taustani takia kärsinyt itsetunto-ongelmista, pelkään että mies kyllästyy, jättää, jne.. 

Vierailija
19/22 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:39"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:18"]Meillä vaimo selvästi häpeää vartaloaan synnytysten ja liikakilojen jälkeen. Seksiä saa harvoin ja silloinkin hommat pitäisi hoidella pimeässä peiton alla. Omat halut on tallella mutta tämä pihtaaminen ..tuttaa syvästi. [/quote]jos ne kilot ei haittaa sinua niin kerro se vaimolle!!

[/quote]

Mistä sait sen käsityksen etten olisi näin jo tehnyt?

Vierailija
20/22 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vaikuttaisi jos olisi alunperin saanut kauniin naisen. Kun niihin ei ollut mahkuja, tuli muut asiat tärkeämmäksi parinvalinnassa. Pimeässä ne kaikki kuitenkin tuntuvat samalta, ja seksiä nyt kolmekymppisenä on muutenkin enää vain se varttitunti pari kertaa viikossa?