Mistä voi löytää enää kunnon miestä
Olen 38v yhden lapsen äiti.
Iloinen, ihan nätti ja liikun paljon.
En juo, enkä polta.
Olen koittanut tinderiä, mutta lähialueen miehet ovat kammottavia juntteja täällä hämeessä ja kauempana olevat eivät puhu mitään!!!
Onko muita treffisovelluksia kokeiltu, kun tuo tinder on ihan surkea?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttu nainen, ei todellakaan mikään missi, kananpersetukka, järkkyjä tatuointeja, 2lasta, ylipainoa, polttaa, juo kaljaa, asui hyvinkäällä, mutta isot hyvät tissit ja nai kuin eläin.
Alkoi tekemään tiktok videoita missä vähän vilahti "vahingossa" ym. Ja mies seuraajien määrä räjähti ja treffi ym. Ehdotuksia tuli ympäri maailman, ihastui johonkin sen kehujaan, otti avioeron ja asuu nyt tämän uuden miehen kanssa.
Tämä. Kertoo jotain tästä ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedä sitten kuinka kunnollinen mies olen, mutta olen itse lapseton ja jos naisella on lapsi, se on ehdoton turn-off. Olen mieluummin yksin kuin otan toisen lapsia kotiini asumaan.
Tietysti myisit ensin omaisuudestasi puolet ap:lle ja tasaisitte ruokakulut tarkalleen sen perusteella montako lusikallista syötte ja lapsen kulut puolitettaisiin myös, eli et joudu maksamaan kokonaan kuin myöhemmässä liitossa olevan lapsesi kulut aina toisen asteen päättymiseen saakka.
Tai etsin lapsettoman/olen yksin :)
Unohdit sen, ettet halua muuttaa.
Pantti lunastamosta voii löytää omansa pois kuleksimasta. Kärttyiset aviovaiimot sinne jättää puolisoitaan pantattavaksi kun on enemmän tuohta tarjottavaksi lohdukkkeena kun sydämet särkyy ja taas toinen jatkaaa kulkuaan pantattavana tai pantavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedä sitten kuinka kunnollinen mies olen, mutta olen itse lapseton ja jos naisella on lapsi, se on ehdoton turn-off. Olen mieluummin yksin kuin otan toisen lapsia kotiini asumaan.
Tietysti myisit ensin omaisuudestasi puolet ap:lle ja tasaisitte ruokakulut tarkalleen sen perusteella montako lusikallista syötte ja lapsen kulut puolitettaisiin myös, eli et joudu maksamaan kokonaan kuin myöhemmässä liitossa olevan lapsesi kulut aina toisen asteen päättymiseen saakka.
Tai etsin lapsettoman/olen yksin :)
Unohdit sen, ettet halua muuttaa.
Voin minä muuttaa lapsettoman naisen luokse asumaan.
Ja tietysti maksan elämiseni ja vaikka naisenkin elämisen.
Löysin vahingossa tinderistä. Pidin itsestäänselvänä, että miehellä on oltava lapsiluku täynnä, sillä lapsetonta treffailin hetken mutta ei siitä tullut mitään. Enkä halunnut lisää lapsia.
Jotenkin tuo alkuoletus vaan kuulostaa myrkylliseltä ja muistuttaa palstan setämiesten "miksi ei kunnollinen mies kelpaa" - litanioita. Elämä ei ole kellekään mitään velkaa, onni lykästää tai joskus epäonni. Kaikilla on kuitenkin oikeus olla juuri niin juntteja ja femakkoja kuin heistä tuntuu ilman, että joku katsoo nenänvartta pitkin ja loukkaantuu pelkästä toisen olemassaolosta.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen löytänyt useita kunnin miehiä, jotka kuitenkin olivat ihan hirveitä juuri kunnollisuutensa vuoksi. Sitä on vaikea selittää, mutta inhosin kaikkea näissä miehissä.
Kaltaisesi naisystävä on ollut. Olisi pitänyt retuuttaa ja alistaa, mikä ei minun arvoilleni sopinut, hyi olkoon, sairasta kertakaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen ei löydä miestä, tulee ekana mieleen että missä vika?
Tässä se vika on: "lähialueen miehet ovat kammottavia juntteja täällä hämeessä"
Taitaa olla aloittajan päässä ja asenteissa se suurin vika.
Parisuhde ei ole enää mikään ihanne ja normi, kun sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen. Monet ihan kunnonkin miehet tapailee ihan vaan ajankuluksi saadakseen sitä seksiä. Työ, harrastukset, suku, ystävät, jne tulee ensin ja niiden rinnalle voikin sitten ottaa jonkun kevyen suhteen, joka ei vie liikaa aikaa siltä muuten tasapainoiselta elämältä.
Miksei lapsettomat suomalaismiehet mene ulkomaille töihin?
Kielitaito on saatu koulusta, kumppanin löytymismahdollisuudet ihan eri luokkaa kuin ķotona odottaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä deittisovelluksia. Tapaan kiinnostavia miehiä ihan vaan töissä ja harrastusten parissa tai ystävien kautta. Suosittelen tutustumaan muualla kuin netissä! Olen huomannut ettei monilla ne nettijutut toimi tai vaihdetaan lennosta uuteen. Itsellänikin se suosio deittisovelluksissa vaan jarrutti asioita. Ja toisaalta sekin että siellä pitäisi heti ”tietää” haluaako nyt treffailla ja tutustua enemmän. Oikeassa elämässä kun kohtaa vaikka työn kautta niin saa rauhassa tunnustella ennen kuin lähestyy toista. Voi tutustua ilman sitä että nyt ollaan ”haku päällä”. Jotenkin netissä pitäisi olla niin varma ja tietää mitä hakee. Oikeassa elämässä asiat etenee omalla painollaan. Siksi netti ei minulle vaan toimi. Voisiko sinulla olla vaan sama probleema?
Sait kuitenkin tuotoksesi nettiin, joka ei sinulla toimi...
Noniin rakas ystävä… vastauksesi oli taas oikea malliesimerkki siitämikä tässä nettikommunikaatiossa mättää. Olisitko noin agressiivisesti vastannut, jos oltaisi kasvokkain oltu? Tuskin. Ei tää netti vaan toimi, ei :D mut kaikkea hyvää päivääsi! Yritetään olla mukavia myös netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen löytänyt useita kunnin miehiä, jotka kuitenkin olivat ihan hirveitä juuri kunnollisuutensa vuoksi. Sitä on vaikea selittää, mutta inhosin kaikkea näissä miehissä.
Kaltaisesi naisystävä on ollut. Olisi pitänyt retuuttaa ja alistaa, mikä ei minun arvoilleni sopinut, hyi olkoon, sairasta kertakaikkiaan.
Kunnon miehiäkin voi tietysti olla monenlaisia. On tietysti kivojakin. Pointtini oli, että kunnollisuus yksistään ei ole tae, että mies olisi ihana tai edes kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen ei löydä miestä, tulee ekana mieleen että missä vika?
Tässä se vika on: "lähialueen miehet ovat kammottavia juntteja täällä hämeessä"
Taitaa olla aloittajan päässä ja asenteissa se suurin vika.
Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.
Aloituksessa ei ilmene, minkä alan opintoja ap on käynyt. Miesvaltaiset alat lienee näin ollen poissuljettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kunnon mies ja voisin sopia aloittajalle. Lapsi ei ole este. Olen myös Hämeessä.
En ole missään treffisovelluksessa. Joten sitä kautta löytyminen ei onnistu.
Ainoa realistinen mahdollisuus törmätä olisi tulla kadulla, kaupassa tai lenkillä vastaan.
Tämän vuoksi olen itsekin vapaa tällä hetkellä, en ole keksinyt miten tavata mahdollista kumppania.Ap ei lenkkeile...
Eikö? "Iloinen, ihan nätti ja liikun paljon."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä deittisovelluksia. Tapaan kiinnostavia miehiä ihan vaan töissä ja harrastusten parissa tai ystävien kautta. Suosittelen tutustumaan muualla kuin netissä! Olen huomannut ettei monilla ne nettijutut toimi tai vaihdetaan lennosta uuteen. Itsellänikin se suosio deittisovelluksissa vaan jarrutti asioita. Ja toisaalta sekin että siellä pitäisi heti ”tietää” haluaako nyt treffailla ja tutustua enemmän. Oikeassa elämässä kun kohtaa vaikka työn kautta niin saa rauhassa tunnustella ennen kuin lähestyy toista. Voi tutustua ilman sitä että nyt ollaan ”haku päällä”. Jotenkin netissä pitäisi olla niin varma ja tietää mitä hakee. Oikeassa elämässä asiat etenee omalla painollaan. Siksi netti ei minulle vaan toimi. Voisiko sinulla olla vaan sama probleema?
Sait kuitenkin tuotoksesi nettiin, joka ei sinulla toimi...
Noniin rakas ystävä… vastauksesi oli taas oikea malliesimerkki siitämikä tässä nettikommunikaatiossa mättää. Olisitko noin agressiivisesti vastannut, jos oltaisi kasvokkain oltu? Tuskin. Ei tää netti vaan toimi, ei :D mut kaikkea hyvää päivääsi! Yritetään olla mukavia myös netissä.
Mielestäni en ollut vastauksessani aggressiivinen vaan analysoin sitä, että kirjoitit kohtalaisen pitkästi, kutsun kirjoitustasi tuotokseksi.
Jokainen vastaus sisältää myös kääntöpuolen, eli saatoit lähettää vastauksen vaikka kerroit, ettei se toimi.
Ylireagoitko siis? Rauhaa, hyvä ihminen.
Olen 48v yhden lapsen isä.
Iloinen, ihan kivan näköinen ja liikun paljon.
En juo, enkä polta.
En ole edes koittanut tinderiä, kun lähialueen naiset ovat kammottavia typeryksiä täällä hämeessä ja kauempana olevat eivät puhu mitään!!!
Missähän vika on kun en löydä ketään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kunnon mies ja voisin sopia aloittajalle. Lapsi ei ole este. Olen myös Hämeessä.
En ole missään treffisovelluksessa. Joten sitä kautta löytyminen ei onnistu.
Ainoa realistinen mahdollisuus törmätä olisi tulla kadulla, kaupassa tai lenkillä vastaan.
Tämän vuoksi olen itsekin vapaa tällä hetkellä, en ole keksinyt miten tavata mahdollista kumppania.Ap ei lenkkeile...
Eikö? "Iloinen, ihan nätti ja liikun paljon."
Moni liikkuisi vielä enemmän, jos bensa olisi halvempaa...
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Minäkään en huolisi. Edes viikonlopuksi, koska olen omat saanut jo aikuiseksi. Minua ei kiinnosta toisten lasten hoito, kasvatus ja viihdytys.
Vierailija kirjoitti:
Olen 48v yhden lapsen isä.
Iloinen, ihan kivan näköinen ja liikun paljon.
En juo, enkä polta.
En ole edes koittanut tinderiä, kun lähialueen naiset ovat kammottavia typeryksiä täällä hämeessä ja kauempana olevat eivät puhu mitään!!!
Missähän vika on kun en löydä ketään?
Se lapsi, jos on alaikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Minäkään en huolisi. Edes viikonlopuksi, koska olen omat saanut jo aikuiseksi. Minua ei kiinnosta toisten lasten hoito, kasvatus ja viihdytys.
Allekirjoitan saman. Puolisollani on ei-biologinen isä. Anopin lasten elämään ei ole kiinnostusta juuri ollut muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.
Tiedä sitten, mistä on kyse mutta epäilen kulttuuria. Ehkäisy on nykyään myös miesten oikeus, eikä aiempi lapsi muuta tätä olettamaa.