Kandalf putosi!
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:37"]
Miksi joku ottaa noin raskaasti jos joku kertoo otsikossa kuka putosi? Älkää nyt noin tosissaan ottako tätä ohjelmaa?
[/quote]
Periaate ja netiketti.
Mun mielestä kaikki hahmot vois vaan kerralla tippua ja kukaan ei siis voittaisi ja keskityttäisiin koko loppukauden ajan johonkin ihan muuhun, se Napakymppikin oli niin hauska. :D MIKSI siis täytetään ohjelma-aikaa jollain typerillä sketsihahmoilla!!! Juu ne voivat olla sen yhden kerran jopa ihan hauskoja, sitten alkaakin jo tökkiä ja pahasti.
Ei voi olla totta! Että ihanko oikeasti joku katsoo tuollaista ohjelmaa? Ja vieläpä niin paljojn, että voi sanoa onko se 'hyvä' vai 'huono'??. Mikä teitä vaivaa? Miten ette voi tehdä jotain muuta silloin? Jos on pakko maata siinä telkun äärellä, niin miten ois kanavan vaihto? - nimim. en ole katsonut yhtään puousta alusta loppuun, koska ei vaan naurata-
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:47"]
Ei voi olla totta! Että ihanko oikeasti joku katsoo tuollaista ohjelmaa? Ja vieläpä niin paljojn, että voi sanoa onko se 'hyvä' vai 'huono'??. Mikä teitä vaivaa? Miten ette voi tehdä jotain muuta silloin? Jos on pakko maata siinä telkun äärellä, niin miten ois kanavan vaihto? - nimim. en ole katsonut yhtään puousta alusta loppuun, koska ei vaan naurata-
[/quote]
Olet parempi kuin me muut. Ehdotan että pystytämme kunniaksesi patsaan.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:41"]
Miksi joku ottaa noin raskaasti jos joku kertoo otsikossa kuka putosi? Älkää nyt noin tosissaan ottako tätä ohjelmaa?
[/quote]
Periaate ja netiketti.
[/quote]
ookkei. Silloinhan ko. ohjelmasta ei voi keskustella viikkoon, koska aina löytyy joku, joka tallentaa ohjelman ja katsoo ehkä sen vasta päivien päästä. Ja kyllähän nuo tippujat julkaistaan iltapäivälehtien verkkosivuillakin, joten spoilatuiksi tulevat nämä ohjelman tallentajat joka tapauksesssa. Oon kyllä samaa mieltä, että tippujista saa keskustella kun ohjelma on tullut telkkarista. Ihme nettiraivoa ihan mitättömästä asiasta, ei ole kaikki kahdallaan.
Hyvä hahmo, mutta jutut eivät olleet tarpeeksihyviä enää alun jälkeen
Lallyn lauluesitys nauratti minua jostain syystä tänään vaikka hahmo on tosi tylsä ja en pidä siitä. Tai ehkä se nauratti siksi kun Paasonen sanoi sitä lasten suosikiksi ja aloin katsella sitä lapsenomaisesti.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:17"]
[/quote]
Periaate ja netiketti.
[/quote]
ookkei. Silloinhan ko. ohjelmasta ei voi keskustella viikkoon, koska aina löytyy joku, joka tallentaa ohjelman ja katsoo ehkä sen vasta päivien päästä. Ja kyllähän nuo tippujat julkaistaan iltapäivälehtien verkkosivuillakin, joten spoilatuiksi tulevat nämä ohjelman tallentajat joka tapauksesssa. Oon kyllä samaa mieltä, että tippujista saa keskustella kun ohjelma on tullut telkkarista. Ihme nettiraivoa ihan mitättömästä asiasta, ei ole kaikki kahdallaan.
[/quote]Kukaan ei ole kieltänyt keskustelemasta. Valitus tuli otsikon valinnasta.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:23"]
Lallyn lauluesitys nauratti minua jostain syystä tänään vaikka hahmo on tosi tylsä ja en pidä siitä. Tai ehkä se nauratti siksi kun Paasonen sanoi sitä lasten suosikiksi ja aloin katsella sitä lapsenomaisesti.
[/quote]
Minä olen alusta asti nähnyt Lallyssa potentiaalia ja mielestäni se on jopa hyvä. Suloinen. :) Naurattaa jotkut sen hokemat ja ilmeet. Saisi vain vielä enemmän korostaa sitä omiduisuuttaan.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:17"]
[/quote]
Periaate ja netiketti.
[/quote]
[/quote]
Spoileri oli otsikossa, mikä oli mun pointti viestissä nro 5. Älä osallistu jos et tiedä mistä on kyse.
Kissi oli tänään surkein niissä hahmosävelissä. Vaikka munkin suosikki ei vaan noi ns. voimaballadit toimi meikäläiselle, ei Celine Dion, ei tuo. Itseasiassa Jusu oli paras, vaikka hahmosta en niinkään välitä. Käytiin tällä viikolla 11 vuotiaan tyttären kanssa napakka sanailu juurikin asiasta. Ensi viikolla some on säpissä!
Kandalf oli toinen suosikkini, kyllä harmi, että putos. Naapurinkin oli raahannut showhun mukaan. Maukalle terkkui!
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:47"]Ei voi olla totta! Että ihanko oikeasti joku katsoo tuollaista ohjelmaa? Ja vieläpä niin paljojn, että voi sanoa onko se 'hyvä' vai 'huono'??. Mikä teitä vaivaa? Miten ette voi tehdä jotain muuta silloin? Jos on pakko maata siinä telkun äärellä, niin miten ois kanavan vaihto? - nimim. en ole katsonut yhtään puousta alusta loppuun, koska ei vaan naurata-
[/quote]
Ei se sinulta ole pois jos muut katsoo. Sinä voitki sitten rukoilla ja kutoa niin voit varmasti paremmin tuon tuskasi kanssa :)
Kandalfia ei ehkä kaikki äänestävät katsojat tajunneet. Ei kaikki tiedä kuka on Hynynen tai Viikatteen Kalle. Mua kiinnostaisi tietää miksi Perankoski valitsi tämän hahmon. Pyöriikö sen elämä pelkästään Hynysen ympärillä eikä ymmärrä että Suomessa Kotiteollisuus on aika monelle ihan neve höörd ;D
Mä ihmettelen, että Kari Ketosen hahmo ei pudonnut. En ymmärrä sitä hahmoa ollenkaan.
En jaksa kun joka jaksossa noi hahmot vaan lauleskelee. Tylsää.