Ajatuksesi seksimessuilla kävijöistä?
Olisitko ylpeä, jos 18v tyttäresi hehkuttaisi facebookissa menevänsä sinne?
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:07"]
Nuo messut eivät ole tosiaan mikään eliitin juttu.
[/quote]
Joo siellä ei varmasti näe esim. Herlinejä, Ehrnroothia, Hartwallin ja Von Rettigin suvun porukkaa kovin paljoa. He ovat eliittiä, ei tavikset vaikka olisi kuinka kouluja käyty.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:12"]
Eliitin ;'D haha...
[/quote]
No kuinka paljon siellä pyörii kärkipoliitikkoja, vanhojen kulttuurisukujen edustajia, korkeakulttuurin taiteilijoita kuten oopperalaulajia, säveltäjiä, kapellimestareita, tiedemaailman kärkeä jne.?
Ei, kyllä ne ovat niitä elämäm koululaisia pitkälti.
[/quote]
Paljonkin käy noita kaikkia itseasiassa. No kärkipoliitikoista en tiedä.
Tosin mikään noista ei ole eliittiä. Oopperalaulaja ei ole eliittiä vaan sitä alhaisinta roskaa. Tekee täysin hyödytöntä asiaa ja sitäkin yhteiskunnan tuilla. Se tekee siitä oikeasti jopa siivoajaa alhaisemman.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:12"]
Eliitin ;'D haha...
[/quote]
Ei, kyllä ne ovat niitä elämäm koululaisia pitkälti.
[/quote]
Se on ihan sama onko elämän koululainen tai maisteri, kumpikaan ei ole eliittiä.
En ajattele mitään. En ole itse käynyt mutta joskus tutut ovat kertoneet käyneensä. Ihan normaaleja ihmisiä ovat.
18 -vuotiaalle seksi on vielä uusi ja ihmeellinen asia joten laitan nuoruuden piikkiin sen hehkuttamisen. Saahan siellä käydä mutta ei siinä mitään niin erikoista ole että siitä nyt kannattaisi numeroa tehdä.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:20"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:07"]
Nuo messut eivät ole tosiaan mikään eliitin juttu.
[/quote]
Joo siellä ei varmasti näe esim. Herlinejä, Ehrnroothia, Hartwallin ja Von Rettigin suvun porukkaa kovin paljoa. He ovat eliittiä, ei tavikset vaikka olisi kuinka kouluja käyty.
[/quote]
No Herlinejä siellä ainakin on ollut. Muista en tiedä mutta en ihmettelisi ollenkaan vaikka olisi ollutkin
Täällä luullaan, että tullaan Suomen eliitiksi kun käydään kouluja. Käykää nyt edes sen verran koulua, että tiedätte mitä eliitti tarkoittaa.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:23"]
En ajattele mitään. En ole itse käynyt mutta joskus tutut ovat kertoneet käyneensä. Ihan normaaleja ihmisiä ovat. 18 -vuotiaalle seksi on vielä uusi ja ihmeellinen asia joten laitan nuoruuden piikkiin sen hehkuttamisen. Saahan siellä käydä mutta ei siinä mitään niin erikoista ole että siitä nyt kannattaisi numeroa tehdä.
[/quote]
Kyllä siellä käy ihan keski-ikäisiäkin ihmisiä. Todella harva on niin kokenut että ei ole mitään uuttaa kokeiltavaa seksissä.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:25"]
Täällä luullaan, että tullaan Suomen eliitiksi kun käydään kouluja. Käykää nyt edes sen verran koulua, että tiedätte mitä eliitti tarkoittaa.
[/quote]
Kyllä täällä nyt on joku elämäm koulu lainen kilahtanut pahasti koulutusasiasta.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:08"]
Ajattelen että ovat mielikuvituksettomia, häpeäisin jos 18v tyttäreni hehkuttaisi menevänsä, toivottavasti ei hehkuta. Luulisi että tuon ikäinen keksisi vielä vaikka mitä itsensä tai kumppaninsa tyydyttämiseksi, ettei vielä olisi niin tylsää seksielämää että lisävinkkejä kaipaa.
[/quote]
Mitä sä sekoilet? Kaikille ei riitä seksi sängyssä parilla eri asennolla. Seksuaallisuus on niin laaja asia että miksi siitä ei saa nauttia koko sen laajuudelta?
[/quote]
juuri sinun kaltaisesi täytyy mennä seksimessuille, jos et itse keksi mitään muuta seksiasentoa/leikkiä kuin peiton alla ja päällä, paras siis mennä etsimään vinkkejä, toisilla kun riittää mielikuvistusta muuhunkin, ilman seksimessuja.
onkohan paljon osallistujia siellä panolavalla ;)?
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:34"]
juuri sinun kaltaisesi täytyy mennä seksimessuille, jos et itse keksi mitään muuta seksiasentoa/leikkiä kuin peiton alla ja päällä, paras siis mennä etsimään vinkkejä, toisilla kun riittää mielikuvistusta muuhunkin, ilman seksimessuja.
[/quote]
Ohis.
Minä kävin asuntomessuilla vaikka en ole ostamassa taloa. Jos käy jossain messuilla, niin tarviiko sieltä hakea vinkkejä yms. Eikö siellä voi käydä ihan uteliasuuttaan? En ole käynyt seksimessuilla, mutta en lokeroi siellä käyviä, niin kuin täällä suurin osa tuntuu tekevän.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 22:16"]
onkohan paljon osallistujia siellä panolavalla ;)?
[/quote]
Mr. lothar.
Monella eri tavalla rajoitteisia peräkammarinpoikia jotka katsoo elokuvia ja tv-ohjelmia toiveenaan nähdä tissi ja seksikohtauksia. Käyttävät ahkerasti kukkahattutäti/kateellisuus/kauhistelu yms. kortteja jos edellämainituista kohtauksista näkyy epämieluisia kommentteja tai jos jotain ulkonäöllään ratsastavaa naisjulkkista arvostellaan, jolloin otetaan käyttöön myös katkera lihava nainen kortti.
Seksimessuilla ne näkee sellaista mitä ne eivät itse ole koskaan päässyt, tai tule pääsemään, tekemään.
[/quote]
Sinun, kannattaakin, seksimessujen, sijasta, mennä, äidinkielen, kurssille,
Säälittävää, nuoret ymmärrän, koska menevät sinne läpällä. Vanhempien jo luulisi ymmärtävän millaista porukkaa se on täynnä.
Estäisin menon tuonne irstailuun. Nuori ja naiivi tyttönen syödään siellä elävältä, ajautuu mukaan ties mihin epämääräiseen touhuun, ja heleän tytön tilalla messuilta palaa ihmisraunio jolta on ryöstetty itsearvostus.
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 23:20"]Estäisin menon tuonne irstailuun. Nuori ja naiivi tyttönen syödään siellä elävältä, ajautuu mukaan ties mihin epämääräiseen touhuun, ja heleän tytön tilalla messuilta palaa ihmisraunio jolta on ryöstetty itsearvostus.
[/quote]
Mä rakastan lavalle nousua, adrenaliini virtaa, on seksikäs olo ja suuri yleisö kiihottaa. Tosi paljon ollut nuoria miehiä ja naisia yleisössä innokkaasti mukana. En mä tekis stripparin hommia jos en niistä nauttisi. =)
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:17"]
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:08"]
Ajattelen että ovat mielikuvituksettomia, häpeäisin jos 18v tyttäreni hehkuttaisi menevänsä, toivottavasti ei hehkuta. Luulisi että tuon ikäinen keksisi vielä vaikka mitä itsensä tai kumppaninsa tyydyttämiseksi, ettei vielä olisi niin tylsää seksielämää että lisävinkkejä kaipaa.
[/quote]
Mitä sä sekoilet? Kaikille ei riitä seksi sängyssä parilla eri asennolla. Seksuaallisuus on niin laaja asia että miksi siitä ei saa nauttia koko sen laajuudelta?
[/quote]
[/quote]
Ei kyse ole mistään vinkeistä. Vaan siitä että halutaan mukaan paljon erilaisia leluja, on fetissejä ja seksin katsominenkin on kivaa. Miten näitä teet kahdestaan kotonasi?
[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 21:15"]
Wt, juoppo, tatuoitu kouvolatukka. Lihava junttimies. "reteä" tyttöporukka, jossa kaikki on wt ja kaakattavat hirveästi. Kaljaa kiskovat amismuijat joilla on piirretyt kulmakarvat ja hirveästi kajaalia.
[/quote]
Et todellakaan tiedä mistä puhut