Kuka perustaisi Carrolssin takas??
Nyt kun Hese on kussu omiin uppopaisto-koreihinsa ja unohtanut mitä hyvä hamppari on, ni äkkii club ja big Carolina takas!
Mites me tää hoidettas?
Kommentit (60)
Minäkin muistan ne vahdit, onko nykyään enää missään vartijoita? Siis näissä nykypaikoissa mc ja hese? Jos ei ole niin hommaamaan. Ei siellä omia eväitä tartte syödä tai vaan istua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista yritystä kuin Carrolss ei ole koskaan ollut.
Kärrolssi. Legenda.
Sitä kutsuttiin ihan vaan ”Rollssiksi”.
Miten missäkin. En asunut Hgissä silloin enkä nytkään mutta me oltiinkin jo silloin vanhoja.
Minulla on tuo ameriikan enklanti vähän heikko, sanotaanko tuossa että Burger King on ostanut carrollsin? Mites tuo Hesburger tänä päivänä liittyy enää tuohon?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuo ameriikan enklanti vähän heikko, sanotaanko tuossa että Burger King on ostanut carrollsin? Mites tuo Hesburger tänä päivänä liittyy enää tuohon?
Yhdysvaltojen Carrols Restaurant Group omistaa mm. Burger Kingit. Suomen Carrolsin omistaa Hesburger.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama joka perustaa entisajan Anttilan ruokaosastoineen takas.
Mulle riittäisi Anttila levyosastoineen. En itse asiassa edes tiennyt, että Anttilasta on joskus saanut ruokaakin. Olen kai liian nuori muistaakseni sitä, vaikka ikää jo lähemmäs 40.
Ei kaikissa Anttiloissa ollut ruokaosastoa, osassa oli. Tuko-ketjuun kuului silloin aikanaan ennen kuin Kesko osti Anttilat.
Carrols oli ihan paras! Niihin tiloihinkin oli panostettu ihan eri tavalla, ja akvaariotkin oli hyvin hoidettuja. En ymmärrä, miten silloin saatiin tilat pidettyä niin paljon siistimpinä ja viihtyisämpinä. Nykyään ei ole resursseja oikeen ees pöytien pyyhkimiseen asiakkaitten vaihtuessa. Oliko ne safkat sitten niin paljon kalliimpia, vai miksi nykyään niin erilaista..?
Mäkin tykkäsin City-käytävän Carrollsista, se oli siinä missä nykyään on Haradl. Akvaario oli tosiaan aina kirkaslasinen ja siisti, penskana aina istuttiin sen lähellä.
Vaikka toivottaisin Carrollsin mielelläni takaisin, niin siitä ei pääse mihinkään, että parhaat hampparit ja ranut saa snägäriltä. Pikaruokaketjuissa on aina jotain mistä en tykkää. Hesen ja Mäkkärin ruoka on täyttä höttöä, ei pidä nälkää ja BKingin kaikissa burgereissa on savuaromi. Mutta eihän noissa tietenkään terveyssyistä käydäkään.
Carrollsin lisäksi toivoisin, että Mäkkäri ottaisi takaisin valikoimiin kuuman omenapiirakan. Aijai, se ja vaniljajäätelö! Nostalgiaa!
Isäpuoleni teki aikanaan isot rahat kun vuokrasi kiinteisönsä Carrolssille.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin nuori (2000-luvulla syntynyt), että naurattaa ajatus pikaruokapaikasta trendikkäänä ravintolana :D Toki ymmärrän, että ajat muuttuu.
Ja minä olen ysärin lopussa syntynyt ja nimenomaan 2000-luvulla syntyneille Tacobellit, KFC yms ovat niitä trendiravintoloita. En oo vielä niin vanha että olisin pudonnut kärryiltä tässä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin tykkäsin City-käytävän Carrollsista, se oli siinä missä nykyään on Haradl. Akvaario oli tosiaan aina kirkaslasinen ja siisti, penskana aina istuttiin sen lähellä.
Vaikka toivottaisin Carrollsin mielelläni takaisin, niin siitä ei pääse mihinkään, että parhaat hampparit ja ranut saa snägäriltä. Pikaruokaketjuissa on aina jotain mistä en tykkää. Hesen ja Mäkkärin ruoka on täyttä höttöä, ei pidä nälkää ja BKingin kaikissa burgereissa on savuaromi. Mutta eihän noissa tietenkään terveyssyistä käydäkään.
Carrollsin lisäksi toivoisin, että Mäkkäri ottaisi takaisin valikoimiin kuuman omenapiirakan. Aijai, se ja vaniljajäätelö! Nostalgiaa!
Snägäreitten hampparit nyt on kun pahvia söis. Kuivia kun kengänpohjat.
Hirveän monessa Carrolsissa oli muuten akvaario.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin muistan ne vahdit, onko nykyään enää missään vartijoita? Siis näissä nykypaikoissa mc ja hese? Jos ei ole niin hommaamaan. Ei siellä omia eväitä tartte syödä tai vaan istua.
Ainakin Tampereen keskustan mäkkärissä on vklp aina vartijoita.
Vierailija kirjoitti:
Ai oikein ulosheittäjät oli ensimmäisissä hampparipaikoissa?! Kai niitä oli niin vähän vielä silloin 70-80 -luvuilla, että kaikki oli niihin tunkemassa yhtä aikaa.
Moni kaipaa Carrolssia. Toisaalta nykyään on Burger Kingkin.
Rolls on eri ketju.
Vierailija kirjoitti:
Carrols oli ihan paras! Niihin tiloihinkin oli panostettu ihan eri tavalla, ja akvaariotkin oli hyvin hoidettuja. En ymmärrä, miten silloin saatiin tilat pidettyä niin paljon siistimpinä ja viihtyisämpinä. Nykyään ei ole resursseja oikeen ees pöytien pyyhkimiseen asiakkaitten vaihtuessa. Oliko ne safkat sitten niin paljon kalliimpia, vai miksi nykyään niin erilaista..?
Kun se oli kylän ainoa hampurilais ravinteli niin siellä oli varaa pitää tarpeeksi henkilökuntaa. Ite kyllä muistan Carrolssin ihan yhtä suttusena kun Heset ja Mäkit mutta hampurilaiset oli parempia.
Ne kuuluisat hampurilaissodat kävivät Carrolsin kohtaloksi... tai ei ehkä niin kuuluisat, mutta vuosituhannen vaihteessa joskus oli hintasotaa ainakin Hesburgerin ja McDonaldsin välillä. Siinä sitten Carrols meni konkurssia kohti.
Surullista, että taso puitteissa yms. mennyt alemmas. Voisin maksaa mielelläni enemmän, jos saisi ne vanhat hienot Carrolsit akvaarioineen yms. takaisin. Tilaakin oli enemmän, väljät loossit yms. Usein oli vaikeaa päättää, minkä akvaarion ja suosikkipöydän/loossin valitsee! :) Nykyään miettii, mikä pöytä on siedettävin!
Ap huomaa tässä kun palasin lukemaan tätä että en oo ainoa kaipuinen😊
Täytyy vissiin vaan tyytyä kaipuu linjalle, tuskin toi hese palauttaa sitä alkuperäistä clubia takas 😭
Vierailija kirjoitti:
Ap huomaa tässä kun palasin lukemaan tätä että en oo ainoa kaipuinen😊
Täytyy vissiin vaan tyytyä kaipuu linjalle, tuskin toi hese palauttaa sitä alkuperäistä clubia takas 😭
Siinä oli erilaiset sämpylät, kastikkeet, ehkä lihatkin tms. mitä Hesellä on varastoissaan.Siksi alkuperäistä ei voi Hese tehdä ja tuskin aikovatkaan. Ainoa pelastus on se, että jokin taho ostaa tuotemerkin pois ja alkaa puuhastella.
Sitä kutsuttiin ihan vaan ”Rollssiksi”.