Kuka perustaisi Carrolssin takas??
Nyt kun Hese on kussu omiin uppopaisto-koreihinsa ja unohtanut mitä hyvä hamppari on, ni äkkii club ja big Carolina takas!
Mites me tää hoidettas?
Kommentit (60)
Carrolsilla oli mukava olla töissä. Tosin työtodistusta en saanut.
Toivottavasti ei kukaan. Syökää kebabbipaikkojen burgereita ja älkää tukeko ketjuja
No siis Hese myi välillä noita club hamppareita oisko ollu johki vuoteen 2010 tai jtn saakka. Sit vaan hävis. Muistan ku sai jonottaa pitkät tovit että sai sen 2 yhen hinnalla-setin ja niitä ostettiin sit 3 tai 4 settiä, helposti 😜 En muista millon ne sen Carrolssin tänne toi, kai se oli joskus 80-luvulla jo, mä oon jo niin vanha etten muista 😅
Vierailija kirjoitti:
No siis Hese myi välillä noita club hamppareita oisko ollu johki vuoteen 2010 tai jtn saakka. Sit vaan hävis. Muistan ku sai jonottaa pitkät tovit että sai sen 2 yhen hinnalla-setin ja niitä ostettiin sit 3 tai 4 settiä, helposti 😜 En muista millon ne sen Carrolssin tänne toi, kai se oli joskus 80-luvulla jo, mä oon jo niin vanha etten muista 😅
En tiedä mitä tekivät niille Hesen clubeille. Olivat muutaman vuoden ajan ihan perinteisiä clubeja, mutta sitten niiden maku muuttui ihan täysin. Siihen loppui minulta niiden ostaminen.
Jos joku Keskolla ny lukee tätä ni hoitakaa homma takas teille, en muutenkaan ole vuosiin käyny Hesellä. Enkä käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä tekivät niille Hesen clubeille. Olivat muutaman vuoden ajan ihan perinteisiä clubeja, mutta sitten niiden maku muuttui ihan täysin. Siihen loppui minulta niiden ostaminen.
Se on kyl kumma miks pitää kaikki hyvä pilata ihan vaan sen takia et saa oman nimensä sörkittyy johonki historian kirjoihin. Not In a good way.
Villi veikkaus koska heseltä lähtee kohta jo lihatkin hampurilaisista kun kate parempi vegessä?
Sama joka perustaa entisajan Anttilan ruokaosastoineen takas.
Vierailija kirjoitti:
Villi veikkaus koska heseltä lähtee kohta jo lihatkin hampurilaisista kun kate parempi vegessä?
Sillähän on tarkoitus olla vegaaninen paikka johkin vuoslukuun mennessä, muistelen lukeneeni 🙄
Sellaista yritystä kuin Carrolss ei ole koskaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Sama joka perustaa entisajan Anttilan ruokaosastoineen takas.
Mulle riittäisi Anttila levyosastoineen. En itse asiassa edes tiennyt, että Anttilasta on joskus saanut ruokaakin. Olen kai liian nuori muistaakseni sitä, vaikka ikää jo lähemmäs 40.
Jos joku tähän tarttuisi, tulisi ISO pettymys, kun ei ne purilaiset olisikaan niin hyviä kuin ysärillä, jolloin a) purilaiset olivat aika uusi juttu, b) vielä viitsittiin panostaa laatuun tällä saralla.
Eikös Carrolls ollut alunperin amerikkalainen ketju joka siellä myytiin jollekin muulle ketjulle ja ainoastaan suomeen jäi Carrollsseja vielä vuosikausiksi kun ne kaikkialta muualta katosivat? Muistan kasarilta amerikkalaista alkuperää olevan carrolls-mainoksen jossa teloitusryhmän edessä ollut etelävaltioilainen patatukkainen mies saa viimeiseksi ateriaksi hampurilaisen mutta pohjoisvaltiolainen upseeri nappaa sen ja pistää poskeensa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista yritystä kuin Carrolss ei ole koskaan ollut.
Kärrolssi. Legenda.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Carrolls ollut alunperin amerikkalainen ketju joka siellä myytiin jollekin muulle ketjulle ja ainoastaan suomeen jäi Carrollsseja vielä vuosikausiksi kun ne kaikkialta muualta katosivat? Muistan kasarilta amerikkalaista alkuperää olevan carrolls-mainoksen jossa teloitusryhmän edessä ollut etelävaltioilainen patatukkainen mies saa viimeiseksi ateriaksi hampurilaisen mutta pohjoisvaltiolainen upseeri nappaa sen ja pistää poskeensa.
Noup. Ihan supisuomalainen ketju oli. Tuotenimi vain Amerikoista.
Carrols oli suomalainen pikaruokaketju. Carrols tuli Suomeen vuonna 1975, kun Tukoon kuulunut Tukku Oy Parti Ab perusti Helsinkiin maan toisen nykymuotoisen hampurilaisravintolan. Ensimmäinen oli Matkaravinnon Englannista lisensioima Wimpy’s vuonna 1973. Carrols tuli Suomeen hiukan ennen kuin Yhdysvalloissa toimiva Carrols Restaurant Group lopetti alkuperäisen tuotemerkkinsä käytön. Tällöin Carrolsin tuotenimi jäi elämään pelkästään Suomessa.
Helsingistä lähtöisin oleva Carrols profiloitui ”stadilaiseksi” ja trendikkääksi vaihtoehdoksi, ja se muotoutui nopeasti osaksi Helsingin kaupunkikuvaa. Ensimmäinen ravintola oli Citykäytävässä, holvikaarten alla olevassa tilassa, joka nyttemmin on muutettu avoimeksi läpikulkukäytäväksi. Toinen ravintola perustettiin Mannerheimintielle Töölön Kisahallin viereen. Kolmas oli Puotinharjun ostoskeskuksen toimipiste.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tähän tarttuisi, tulisi ISO pettymys, kun ei ne purilaiset olisikaan niin hyviä kuin ysärillä, jolloin a) purilaiset olivat aika uusi juttu, b) vielä viitsittiin panostaa laatuun tällä saralla.
Oot kyllä ytimessä tossa. Hitto kun sais jostain sen soossin ohjeen ni alkaisin vääntää niitä vaikka ite 😋 mut joo, ei ne kuitenkaan enää maistuis samalta ku sillon.
”Carrols, straight from America” laulettiin telkkarimainoksessa.
Tuen tätä