Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun elämä on niiin tylsää. Mitä sille voisi tehdä?

Vierailija
01.11.2014 |

Olen kotona 8kk vauvan kanssa ja pari muutakin lasta pyörii nurkissa. Ongelma on että täää kotona olo on ihan hirveän puuduttavaa. En tiedä kumpi on ongelman ydin; se, että olen niin väsynyt etten jaksa käydä missään vai sen takia väsyttää etten käy missään.

Kotona olosta(siivous, ruoanlaitto yms.)en saa mitään irti. Mulla ei ole mitään harrastusta, koska mies ei suostu hoitamaan vauvaa, koska se vaan huutaa illat, jos en ole kotona. Tarkoittaa, että olen kotona 24/7. 

Tavallaan tekisi mieli mennä töihin, mutta en kertakaikkiaan raaski laittaa pienintä päiväkotiin. Periaatteessa tykkäisin käydä lasten kanssa päivisin jossain, mutta ei ole rahaa ja jossain ei tarkoita leikkipuistoa.

Mulla ei ole täällä meidän lähellä ketään kaveriakaan. Pari hyvää ystävää on myös kotona, mutta asuvat senverran kaukana, että sinne pitää aina lähteä.

Tuntuu, että olen ihan umpikujassa ja suurimman osan päivää tuijotan tylsistyneenä tyhjyyteen.

Mikä avuksi? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks oot tommonen vässykkä? Ne lapset on yhtälailla sen sun miehes lapsia ja hänellä on myös velvollisuus niitä hoitaa. Ilmotat miehelle, että alotat uuden harrastuksen ja hän saa pari kertaa viikossa katsoa vauvan perään tai lähet käveleämään?

Vierailija
2/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän olet itsesi tuohon jamaan ajanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tylsillä ihmisillä on tylsää.

Lue vaikka kirja, tee käsityö, kirjoita romaani, opettele uusi taito, perehdy johonkin sinua kiinnostavaan aiheeseen.

Maailmassa on enemmän mielenkiintoista tekemistä kuin kellään on aikaa!

Vierailija
4/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se ukko nyt tunnin, puoltoista pärjää jos käyt jossain jumpassa. Aloitat vaikka lyhyellä 15-20 min poissaololla jotta vauvakin tottuu.

Vierailija
5/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan sinulla on jo avaimet käsissäsi. Viestissäsi itse luettelet vastauksia alkuperäiseen kysymykseesi.

Pääasiallinen kysymys saattaisikin oikeasti kuulua: "Miten otan itseäni niskasta kiinni?"

Ja yksi juttu vielä, pistä se miehesi hoitamaan lapsiaan.

Vierailija
6/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä olisko teidän kunnassa mahdollisuutta esim. Perhekummitoimintaan. Saisit ainakin jotain lisäintoa arkeen kun näkisitte säännöllisesti kummia ja välittävän lisäaikuisen lapsillekin, jonka kanssa voisi olla helpompi lähteä ulkoilemaan tai muuta. :)

Vierailija
7/7 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde kotoa liikkeelle ilman lapsia. Alkuun ehkä hankalaa niin miehen vuoksi kuin johtuen omasta itsestäsi. Etsi uusia tuttavuuksia elämääsi ja lähde rohkeasti ihmisten seraan. Se piristää! Ja mieheltä et kysy vaan kerrot tarvitsevasi kodin ulkopuolista elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi