Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rautavaaran äiti itse vihan lapsi?

Vierailija
01.11.2014 |

Tapahtuma on niin hirveä, ettei mitkään sanat riitä sitä kuvaamaan. En halua olla kummankaan puolella, sillä voittajia ei ole. Julkisuudessa olleiden tietojen mukaan uhrin (käytän tätä sanaa) taustalla on jotakin tällaista, eli siskopuoli on ja sama äiti, mutta eivät ole 14 vuoteen tavanneet eivätkä koskaan asuneet yhdessä. Se ei vielä tarkoita, että joku tappaa. Mutta ehkä joku selviää ja joku herkkä murentuu pienestäkin.

Ajatukseni: uhrin päätös on pikaistuksissa syntynyt (olkoonkin taustalla jotakin ongelmia) VIHAn ja AGGRESSIOn ilmenemismuotona. hirvittävin seuraamuksin. Pää sumentunut jotenkin.

Mielestäni yhteiskunnan rooli on se, että LAPSEN hyvinvointiin on satsattava. On tärkeää tukea jaksamista myöhemminkin, mutta se on usein myöhäistä näillä, jotka ovat jo ehtineet vaurioitua lapsuudessa, esim toistuvia sijoituksia, epävakaita oloja. Itse työskentelen psykiatrialla ja päivittäin tapaan VIHAn hedelmiä. Tri Lauerman viesti oli hyvä, mutta enemmän palstatilaa olisi vielä ansainnut se, että he ( narsistiset perheentappajat) itse ovat uhreja.

Antakaa heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä he tekevät

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi