Tappoiko poikaystävä Gabbyn?
Gabby Petito, 22 v, matkaili ympäri USA:a kansallispuistoja ihastellen. Matkustusvälineenä oli tytön omistama pakettiauto, jota poika ajoi. Kerran he joutuivat poliisin kanssa tekemisiin matkan aikana, kun sivullinen teki ilmoituksen väkivallasta. Gabby tunnusti läimäyttäneensä poikaystäväänsä. Tapaus ei johtanut suurempiin toimiin.
Lopulta kuitenkin vain poikaystävä palasi kotiin, Gabyn autolla. Gabysta ei ole kuulunut mitään, eikä kukaan tiedä, missä hän on, ja onko hän yleensä hengissä. Poikaystävä kieltäytyy puhumasta poliisille, ja vanhemmat ovat hankkineet hänelle asianajajat.
Menikö riita liian pitkälle, ja poikaystävä esimerkiksi kuristi Gabbyn?
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008269686.html
https://www.independent.co.uk/news/world/americas/gabby-petito-update-m…
Kommentit (5932)
On voinut leikata partaansa ja hiuksia ja siinä kaikki, reoun ja notebookin lisukkeeksi. Vanhemmathan nuo löysivät.
Vierailija kirjoitti:
On voinut leikata partaansa ja hiuksia ja siinä kaikki, reoun ja notebookin lisukkeeksi. Vanhemmathan nuo löysivät.
Ai mä luin, että vanhemmat kutsuttiin katsomaan löydöksiä.
Miksi Brian olisi hylännyt telttansa, reppunsa ja muut tavarat? Tuo paikka oli aiemmin ollut veden alla ja nyt veden laskettua ne löydettiin. Siitä on siis jo aikaa (ennen veden nousua), kun hän on ollut leiriytyneenä paikkaan. Alueella on myös alligaattoreita.
Vierailija kirjoitti:
Brian kuollena :( kai on oikea. Löyty just
No ei taatusti ole.
Vierailija kirjoitti:
toisaalta Brian luki kirjaa jossa joku feikkasi kuolemansa ja äitinsä oli FBi lla joten...
Roberta ollut FBI:llä?
Vierailija kirjoitti:
Olivatko löydetyt jäänteet Brian Laundrien vai ei? No, kyllä se selviää ennemmin tai myöhemmin, ja siitä tiedotetaan. Sitä ennen huhumylly ja spekulaatiot tietenkin pyörivät pönttöpäiden keskuudessa, mutta mitä siitä. Ei niitä tarvitse huomioida.
Huomioit kuitenkin. Osallistuit jopa ketjuun.
Entä huhut & spekulaatiot koronan kanssa, joita jatkunu 2 vuotta? Ovatko kaikki aihetta miettivät mielestäsi pönttöpäitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivatko löydetyt jäänteet Brian Laundrien vai ei? No, kyllä se selviää ennemmin tai myöhemmin, ja siitä tiedotetaan. Sitä ennen huhumylly ja spekulaatiot tietenkin pyörivät pönttöpäiden keskuudessa, mutta mitä siitä. Ei niitä tarvitse huomioida.
Entä huhut & spekulaatiot koronan kanssa, joita jatkunu 2 vuotta? Ovatko kaikki aihetta miettivät mielestäsi pönttöpäitä?
Olen eri kommentoija, yleisenä huomiona ihmettelen tuota jatkuvaa toisten nimittelyä. Ehkä se tuo teeskentely työelämässä ja facessa saa aikaan sen, että täällä ollaan asenteella "antaa palaa". En tiedä. Mutta odotellaan mitä selviää vai selviääkö mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri kommentoija, yleisenä huomiona ihmettelen tuota jatkuvaa toisten nimittelyä. Ehkä se tuo teeskentely työelämässä ja facessa saa aikaan sen, että täällä ollaan asenteella "antaa palaa". En tiedä. Mutta odotellaan mitä selviää vai selviääkö mitään.
Nimittely ja leimaaminen on rasittavaa kun jauhaa ketjua eteenpäin ilman asiaa. Tämä ei tuolla muulla palstalla onnistu ollenkaan ja tänne voisi kehitellä samantapaisen lautamiesjärjestelmän, jonne joutuu jos alkaa stalkkailemaan ja käyttäytymään epäasiallisesti nimitellen.
Mutta asiaan: jo 6 ruumista löytäneet etsiessään Briania. Nyt epäilevät että vanhemmat harhautti löytämällä nämä jutut Brianista.
Outoa, että löytö tehtiin juuri nyt, kun vanhemmat olivat lähdössä etsimään juuri ko. paikkaan. Oliko sieltä edes näköhavaintoja? Yli kuukauden jälkeen osoittaudutaan yhteistyöhaluisiksi, ja hups vaan heti löytyy jotain. Hieman herää kysymyksiä.
Ovatko vanhemmat tienneet koko ajan missä Brian on, ja paljastivat paikan kun sovittua elonmerkkiä ei ole kuulunut, eli olettivat Brianin joko kuolleen tai loukkaantuneen niin pahasti, että tarvitaan apua.
Vai oliko sovittu, että Brian jättää merkkejä itsestään juuri sinne, ja vanhempien oli jotenkin johdateltava poliisi oikeaan paikkaan, ja ne ihmisjäännökset ovat sattumaa mikä ei kuulunut suunnitelmaan?
vanhemmat nuo löysivät-
Dometic violence ollut Gabbyn kuolema , mutta kenen tekemää? Ainakin tyttö itse oli todistettavasti jo aiemminkin fyysisesti kimpussa ja pyssykin on hänellä juuri kuvissa ja puissa on ampumisjälkiäkin. Hommaa ei olla laisinkaan taputeltu. Lisäksi jompikumpi isä ois voinut mennä tekemään reissusta lopunkin. Ei kai ne ampumisjäljet ole pyhällä lehmällä syntyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimittely ja leimaaminen on rasittavaa kun jauhaa ketjua eteenpäin ilman asiaa. Tämä ei tuolla muulla palstalla onnistu ollenkaan ja tänne voisi kehitellä samantapaisen lautamiesjärjestelmän, jonne joutuu jos alkaa stalkkailemaan ja käyttäytymään epäasiallisesti nimitellen.
Nimimerkillä kiusattu Meedio? -eri
Vierailija kirjoitti:
vanhemmat nuo löysivät-
Dometic violence ollut Gabbyn kuolema , mutta kenen tekemää? Ainakin tyttö itse oli todistettavasti jo aiemminkin fyysisesti kimpussa ja pyssykin on hänellä juuri kuvissa ja puissa on ampumisjälkiäkin. Hommaa ei olla laisinkaan taputeltu. Lisäksi jompikumpi isä ois voinut mennä tekemään reissusta lopunkin. Ei kai ne ampumisjäljet ole pyhällä lehmällä syntyneet.
Meedio äänessä.
Meedio toi aiheeseen pyhät lehmät. Kiinnostaako ketään?
Mua ei kiinnosta, Meedion ajatus jälkien syntymisestä lehmillä on hullu.
Brian & vanhempansa LEIKKIVÄT! Elämänsä jännintä leikkiä, kenties.
Olen aivan varma, että jäännökset eivät kuulu Brianille ja tavarat on viety sinne tarkoituksella löydettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan varma, että jäännökset eivät kuulu Brianille ja tavarat on viety sinne tarkoituksella löydettäväksi.
Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
vanhemmat nuo löysivät-
Voi ei, menet aina sekasin kumpi on kumpi, Gabby on se hyvis eli tyttöystävä ihana ja Brian pahis poikaystävä pahus, jos tästä lähin muistaisit .
Vierailija kirjoitti:
On tainnut olla suorastaan lottovoitto, että alueelta sattui löytymään jonkun jäänteet. Saivat taas vähän lisää aikaa.
Human remains on myös partaa ja hiuksia. On voinut löytyä vaikka vaan sellaisiakin.